Колата е 1.9 JTD 2000 година.Студена пали без проблем, но когато е хубаво загряла върти, но не пали.Някой колега сблъсквал ли се е с този проблем?Благодаря!
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
тва ли е проблема и при мойта крома колеги,мотор 2.5тди не прави точно тай ма кат е топло и загряла варти малко повече студена пали от раз,топла два-три /четири накой път/.Сори за намесата в темата с др.въпрос ма нали затва е и форумчето ни.
И като иде какво? Диагностиката не е всеможеща. Имах точно същите симптоми и на диагностиката не излезна никаква грешка. Едва след като смених датчика на запалването на коляновия вал, едва тогава се оправиха нещата с паленето на топла кола.
пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
тунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
пич това че си попаднал на толкова можещи маистори си е твои проблемнямам вьзможност да ти обяснявам как трябва да протича една диагностика само за твое сведение непаленето топла може сьщо да е от дюзи помпа регулатор и много други неща
"Пич", ако според теб екзаминера на официален Фиат сервиз е скапан и майсторите са им скапани, то къде отиваш ти, може би? Нали се сещаш, че този датчик може да подава сигнали, но неправилни, като по този начин никаква грешка няма да запише, просто няма да пали. И да, след смяната му по мое изрично настояване проблемът вече не съществува.Успех!
Диагностиката ще е излишен разход на парички при положение че всички сме единодушни за проблема.100% е датчика на коляновият вал,така че няма смисъл да се надприказваме.Колегата да го сменя и да затваря темата.Преди да сменя моя бях на диагностика и не ми излезе никаква грешка свързана с този датчик.Само грашка с APP.Майстора каза като изгасне тогава ела.Да,бе,да...С лаптопа и мултицета на двигателя и така го хванах.Диагностиката в случаят е излишна.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар