Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?

    Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики. От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.

    #2
    резистор тунинг с малко по-готина кутийка, виж какво представлява в действителност един наистина работещ такъв: http://cement1000.hit.bg/
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      има такова Браво във форума - виж тази тема и питай тамhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16338в БГ ли живееш?по-добре ремап, има хора които ще го направят качествено205 к.с. ще му дойдат малко в повече...
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        simeon3000 написа:
        резистор тунинг с малко по-готина кутийка, виж какво представлява в действителност един наистина работещ такъв: http://cement1000.hit.bg/
        и аз съм гледъл ,че има вътре в кутийката пияна ама не съм подозирал ,че в пиятана има такава "смешка"

        Коментар


          #5
          Re: Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?

          MaXo написа:
          Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики. От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.
          Няма как да няма ограничител.При конструирането си мотора е изчислен да работи до определен режим.Имам предвид всичко което се случва с механичните части и възли в двигателя.Колкото и да променяш софтуеърно динамиката идва един предел на натоварване.Всеки един чип тунинг прави всичко друго но не и да елеминира ограничението в оборотите,в противен случай може да се наложи да си търсиш карантии не двигателя извън него.Най малко ремъка се натоварва адски много.Аз имам същият проблем и обмислям варианти не да махна ограничението а да променя предавателното число на предавките.За сега имам разни идеи но не зная кога ще видят бял свят.Предполагам че и теб те дразни това че ще е над 200 коня а максиманата и скорост ще остане същата.Това е заради фиксираното предавателно число заложено в скоростната кутия.Трябват ти по дълги скорости.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Нещо явно не си много запознат ... може със софт да се промени ограничителя ... и не става въпрос да правиш на 6та предавка некви свръх обороти ... все пак тя колата нагоре няма и толкова сила ... става въпрос да завъртиш вместо 4000 ... примерно 4300 об на 6та.

            Коментар


              #7
              206 hp. !!! Не е ли малко множко за 1980сс?
              конски впряг 2+ (hp) 2005г.
              Купе-Кабриолет,всички екстри за модела.

              Коментар


                #8
                Че какъв е проблемът? Делта 3 вади 190 коня от 1.9 сток, ако се не лъжа нещо... Ама мисля че не се лъжа, щото съм я запомнил като "сто коня от литър"

                Коментар


                  #9
                  животновъд написа:
                  206 hp. !!! Не е ли малко множко за 1980сс?
                  Ми множко си е. Тея неща дето ги пишат в сайтовете че ей така дигаш 50-60 коня не са много така. Оги делтата е с две турбини и затова сток вади 190 коня.Иначе новия софт наистина дига конете, ама повечето мапери бая прекаляват с рекламата. Истината е по средата някъде.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Неееее, истината е там някъде А че прекаляват .... де да знам
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Delta 3 наистина е 190hp. но все пак е В-Турбо... Все пак мисля че доста се скъсява живота на мотора,но все пак, щом може защо да не е...! Както се казва - колкото повече толкова по-добре.
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        #12
                        Re: Новото Браво 1.9 Multijet 150hp ... 6та предавка?

                        iakvvu написа:
                        MaXo написа:
                        Някой от форума притежава ли такова Браво? Интересуват ме доста неща ... но сега ми излиза един въпрос за 6та скорост ... къде е прекъсвача на 6та ... дали е като при Опел с този мотор ... там е на 4000об точно при максималната мощност ... и скорост около 130 мили/час, което е около 210км/ч Интересува ме защото искам кола с този мотор, но няма да я чипвам, а мисля да ползвам услугата на фирмата от линка:http://www.diesel-performance.co.uk/...9+JTD+Multijet От 150 коня на 206 коня и 430нм ... ихааа... гледах и някви дино графики. От опел форуми в чужбина чета, че хората са мноооо доволни, но се дразнят на това, че има ограничител на 4000об на 6та ... та се чудих как е при Бравото.
                        Няма как да няма ограничител.При конструирането си мотора е изчислен да работи до определен режим.Имам предвид всичко което се случва с механичните части и възли в двигателя.Колкото и да променяш софтуеърно динамиката идва един предел на натоварване.Всеки един чип тунинг прави всичко друго но не и да елеминира ограничението в оборотите,в противен случай може да се наложи да си търсиш карантии не двигателя извън него.Най малко ремъка се натоварва адски много.Аз имам същият проблем и обмислям варианти не да махна ограничението а да променя предавателното число на предавките.За сега имам разни идеи но не зная кога ще видят бял свят.Предполагам че и теб те дразни това че ще е над 200 коня а максиманата и скорост ще остане същата.Това е заради фиксираното предавателно число заложено в скоростната кутия.Трябват ти по дълги скорости.
                        Абсолютно си прав и аз съм на това мнение.А пък за голямата мощност не е трудно да се изкара ей така стига да имаш пари и да знаеш как.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар

                        Working...
                        X