Възможно ли е чрез подмяна на турбината на Стило 1,9 JTD 80 с турбина от Стило 1,9 JTD 115 да се повиши мощността?Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на турбината на Стило 1,9 JTD 80
Collapse
X
-
Re: Смяна на турбината на Стило 1,9 JTD 80
doich написа:Възможно ли е чрез подмяна на турбината на Стило 1,9 JTD 80 с турбина от Стило 1,9 JTD 115 да се повиши мощността?Благодаря.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Разликата между турбините на 80 и 115 конски сили е в това,че на 115 турбото е по голямо и е с променлива геометрия.От тук веднага се променя като цяло дебита на нагнетяваният въздух,а промяната на атаката на топлата част на турбината(промяната на геометрията) се извършва софтуеърно,което означава че сменяйки турбото трябва да смениш и контролера на двигателя,а предполагам и някой датчици и командни органи.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
BEX---GT написа:със смяната на едно турбо не може да се очакват големи промени, то си е в комплект с дюзи, електроника, помпа и т.н.няма смисъл интервенцията
Коментар
-
vsd написа:Могат да се очакват много големи промени. Едно ново турбо в никакъв случай не значи други дюзи, помпа, електроника и т.н. Помпата и дюзите предполагам са еднакви като на 115 коня двигателя, а това означава че имат дооста голям запас за надуване. Еку-то един добър мапер може да го настрои за новото турбо, даже си имаме и пример във форума за подобна настройка.Както каза ntodorov, една просто смяна на софтуера ще те докара като вървеж на 115 коня версията. Но пък ако се мапне 115 коня стило пък се постигат доста по-различни резултати. Тук се сещам за алфата на KGB, която е с такъв двигател (и други промени де) и на пистата в Серес е дала по-добро време от доста 3,2 литрови бензини и GTA-та.STILO 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар