М дааа. Понякога и така става. Аз за една изпаднала скоба на жилото на газта, бях дигнал форума на главата си и обиколих три сервиза. Бе не вървеше тая кола и не вървеше. То не бяха диагностики и проби. Накрая като почти се бях решил да свалям попмпата и го видях че се е измъкнало. Интересно че и в три сервиза ми казаха, че не могат да помогнат и че всичко било наред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГНП Bosch проблем
Collapse
X
-
Е не съм искал никой да лъжа, просто понякога имайки предвид фактите се заблуждаваме , или нещо недоглеждаме. Така или иначе днес смених въпросния маркуч и пак същата работа. Даже искарах сондата да проверя, но и тя беше сравнително чиста. Вече почна ми писва и накрая ще я дам за старо желязо.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Колега извади мъркуча от смукателните колектори на турбото,така че да елиминираш турбото като фактор за доставчик на въздух.Просто колата да си смучи сама.И още нещо...Провери дали са добре стегнати тръбичките за нафтата към дюзите на самата помпа.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Проблема ми е бил наистина това маркуче преди горивния филтър и е възможно да е вземала въздух и от едно счупенои коляно , което е на корпуса на сондата. Лошото е че майстора, на който си поверих помпата я е прецакал и сега тече нафта от оста. Някой може ли да ми препоръча добър сервиз за помпи, щото повече при тоя не отивам да не е прецака тотално./ пък може и да е прецакал/Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Tihomir78 написа:Проблема ми е бил наистина това маркуче преди горивния филтър и е възможно да е вземала въздух и от едно счупенои коляно , което е на корпуса на сондата. Лошото е че майстора, на който си поверих помпата я е прецакал и сега тече нафта от оста. Някой може ли да ми препоръча добър сервиз за помпи, щото повече при тоя не отивам да не е прецака тотално./ пък може и да е прецакал/
Коментар
-
Никой не е всезнаещ пък и нали така се учим от грешките си. Пък и досега никога не ми се е случвало изведнъж да почне да дърпа въздух. Колега то Ямбол наистина не е далече ама ми се искаше направо да закарам колата. Пък дотам ангренажа ще го окъпя с нафта . Ама ще трябва пак да тренирам сваляне на помпа.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Значи закарах помпата на майстор, смени ми тази семерина, смени ми и втулката, имало теч и от клапана за гасене и него сменил човека. Поставих я и сичко точно , отново съм в движение. Само трябва да отида да ми направят точна центровка на помпата, че има някаква малка разлика спрямо преди. След доста главоблъсканици отново съм на "пистата". Още веднъж благодаря на всички колеги които се включиха и по този начин много ми помогнаха.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар