Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с подгряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с подгряване

    Здравейте колеги Проблема не е с моят Фиат , а с колата на 1 приятел. Фолксваген Шаран 1.9 ТДИ.Проблема, е че неиска да подгрява и много трудно запалва(след 5-6 връткания на ключа).Днес, докато се прибирахме от София, забелязах, че лампата на подгряването мига, обаче след известно време спря.Казах на приятеля ми да закара колата на диагностика, обаче той я бил карал вече и компютъра не засякал никакви грешки.И в сервиз я карал, апък там му казали, че мотора бил проектиран да пали без подгряване Та ако някой може да помогне, защото в сервизи явно само "квалифицирани" отговори могат да дават...
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    #2
    освен за девектирали подгряващи срещи друго не мога да се сетя...вероятно има начин да се измерят как функционират...
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с подгряване

      GbGzTeaM написа:
      Здравейте колеги Проблема не е с моят Фиат , а с колата на 1 приятел. Фолксваген Шаран 1.9 ТДИ.Проблема, е че неиска да подгрява и много трудно запалва(след 5-6 връткания на ключа).Днес, докато се прибирахме от София, забелязах, че лампата на подгряването мига, обаче след известно време спря.Казах на приятеля ми да закара колата на диагностика, обаче той я бил карал вече и компютъра не засякал никакви грешки.И в сервиз я карал, апък там му казали, че мотора бил проектиран да пали без подгряване Та ако някой може да помогне, защото в сервизи явно само "квалифицирани" отговори могат да дават...
      Това че трудно пали може да излезе и по-сериозен проблем.Първо този мотор е с директно впръскване и подгрев му е необходим при температури около и под нулата.Второ помпата е с електронно управление.Трето един температурен датчик подава информация дали е нужно да се включи подгрев.Що се касае до проверката на самите свещи и на релето то те могат да се направят без проблем,но според мен си е нужна компютърна диагностика на управлението на мотора и при наличието на запаметени грешки може да се коментира повече.Изгоряла свещ няма да спъне този мотор. Успех!!!

      Коментар


        #4
        Мерси колега!!!
        Тря'а напиша нещо тука, нали

        Коментар


          #5
          Най елементарното което можете да направите за да изолирате проблема със свещите е да ги захраните принидително с един по дебел кабел директно от акумулатора за около 15-20 секунди преди да завъртите стартера.Ако запали нормално търсете проблема във веригата на подгрева,ако не тогава ровете на друго място.Не се притеснявайте че може да направите някой фал.Така или иначе силовата верига на свещите е разделена галванично от останалата инсталация,така че подавайте директен плюс на шината.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            До колегата specialista :Днес приказвах пак с човека, и ми каза, че когато е по-студено колата си подгрява и си пали нормално, но сега при сутрешните положителни температури не подгрява.Май- няма да е от свещите проблема.Днес закарахме колата при поредния "майстор" и получихме поредния тъп отговор "колата ти не пали шот двигателя ти е сдухан".Знаеш ли точното положение на този датчик, дето подава информацията дали да подгрява колата?Аз натам се насочвам...
            Тря'а напиша нещо тука, нали

            Коментар


              #7
              GbGzTeaM написа:
              До колегата specialista :Днес приказвах пак с човека, и ми каза, че когато е по-студено колата си подгрява и си пали нормално, но сега при сутрешните положителни температури не подгрява.Май- няма да е от свещите проблема.Днес закарахме колата при поредния "майстор" и получихме поредния тъп отговор "колата ти не пали шот двигателя ти е сдухан".Знаеш ли точното положение на този датчик, дето подава информацията дали да подгрява колата?Аз натам се насочвам...
              Не се занимавай със свещите.На този двигател и всичките свещи да са изгоряли и отрицателни температури да са ,пали веднага.Проблема ти е другаде.Провери за засмукване на въздух,загуба на нафта от помпата след продължителен престой или нещо подобно.И недей да ходиш при поредни майстори,а само РЕДНИ.Датчика ти е на цилиндровата глава,но не се занимавай с него.

              Коментар


                #8
                И колегата Хаджов ти казва същото,проблема ще е на друго място,и почти винаги се стига до електрониката на ГНП.

                Коментар


                  #9
                  диагностика му е мамата бре
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    Закачал го е на диагностика, и не са открити НИКАКВИ грешки!!!Проблема се появява сега, в топлите сутрини.В неделя като беше по-студено си подгря колата и си запали одма, ама иначе зор голем :D
                    Тря'а напиша нещо тука, нали

                    Коментар


                      #11
                      Пробвай те с принудителен подгрев т.с. подай на шината + от акумолатора ,ако запали значи си иска подгрева което ме кара да си мисля че тоя мотор е пътник.Ако пак не запали от раз ,за съжаление ще патиш. Успех!!!

                      Коментар


                        #12
                        Аз няма да патя, защото колата не е моя Обаче ще му кажа да направи това, което каза, и ще напиша какво е станало.
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          #13
                          Една поправка,имам някакъв спомен че до свещите на този мотор до всяка по-отделно ходи кабел,т.с. няма обща шина,може и да се бъркам но това е по спомен,скоро не съм се ровичкал из мотора на такава кола.Това не пречи да се направи проверката само дето тока трябва да се подаде от друго место. Успех!!!

                          Коментар

                          Working...
                          X