Много се е изписало за тази проклета дюза обаче аз имам проблем с мойта кола и за това имам такъв въпрос.Може ли на таблото да не свети червената дюзичка ,съпротивлението на умната дюза да е на студено 90 на топло 120 ома и въпреки това тази дюза да не е в ред.Питам защото вече 2 години се боря с проблема много теми съм пускал ако сте забелязали маса чаркове смених по колата и резултат никакъв. Между другото на диагностика дава една постоянна грешка която на руски звучи"контрол опережения инжекции",обаче,никой не може да каже със сигурност кое я генерира тази грешка.На път съм да сменя умната дюза ей така на сляпо обаче още не ми се дават 320 лв,а и не е 100 на 100 сигурно дали ще има ефект.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МареаТД100-умна дюза
Collapse
X
-
Re: МареаТД100-умна дюза
javor68 написа:Много се е изписало за тази проклета дюза обаче аз имам проблем с мойта кола и за това имам такъв въпрос.Може ли на таблото да не свети червената дюзичка ,съпротивлението на умната дюза да е на студено 90 на топло 120 ома и въпреки това тази дюза да не е в ред.Питам защото вече 2 години се боря с проблема много теми съм пускал ако сте забелязали маса чаркове смених по колата и резултат никакъв. Между другото на диагностика дава една постоянна грешка която на руски звучи"контрол опережения инжекции",обаче,никой не може да каже със сигурност кое я генерира тази грешка.На път съм да сменя умната дюза ей така на сляпо обаче още не ми се дават 320 лв,а и не е 100 на 100 сигурно дали ще има ефект.
Коментар
-
Авансатора е чисто нов и връзките към него съм проверил,а бе маса чаркове съм сменил вкл и датчика за темп на входящия въздух.Виж този датчик за положението на вала не го и знам къде е ако ме ориентирате тутакси ще го сменя и него.Чувал съм за него но не знам къде се намира.А иначе колата прави следното.Всяка сутрин пали по различен начин веднъж добре друг път се мъчи трети път пали и започва да прекъсва.След това като тръгна върви много хубаво като покарам 10-20 км се получава спад на мощността в смисъл ти и подаваш газ тя се чуди да тръгне ли да спре ли.Като правило колкото е по-топло времето толкова ефекта на замисляне се увеличава.И понеже съм сменил повечето датчици ми е останала тази дюза и потенциометъра на газта а и този дето сега казваш.
Коментар
-
javor68 написа:Авансатора е чисто нов и връзките към него съм проверил,а бе маса чаркове съм сменил вкл и датчика за темп на входящия въздух.Виж този датчик за положението на вала не го и знам къде е ако ме ориентирате тутакси ще го сменя и него.Чувал съм за него но не знам къде се намира.А иначе колата прави следното.Всяка сутрин пали по различен начин веднъж добре друг път се мъчи трети път пали и започва да прекъсва.След това като тръгна върви много хубаво като покарам 10-20 км се получава спад на мощността в смисъл ти и подаваш газ тя се чуди да тръгне ли да спре ли.Като правило колкото е по-топло времето толкова ефекта на замисляне се увеличава.И понеже съм сменил повечето датчици ми е останала тази дюза и потенциометъра на газта а и този дето сега казваш.
Коментар
-
ремъка ми го сменяха майстори едни ,но и преди да го сменят ефекта беше абс същия.Тя пали не е като да не пали но всеки ден е различно ето примерно днес в София беше студено около нулата запали само като видя ключа вчера беше с 5-6 градуса по топло и като почна да се мъчи да се тресе да прекъсва след като запали.Ако Ямбол ми беше близо нямаше да мисла хич въобще но се опитвам да реша проблема сам.И все пак къде се намира тоя датчик за положение на вала?
Коментар
-
javor68 написа:това сигурно ще рече че на канал требва да се търси
Коментар
-
току що разглобих половината кола и го набарах тоя датчик.Дава ми много странни стойности.Между двата активни пина където според колегата трябва да има 700-950 ома няма нищо между единия пин и този който трябва да е маса дава някакви различни стойности от 970 килоома до 5 мега ома.Ако е така както казва колегата излиза че този датчик е прецакан сега остава някой да каже и как се сваля.И ако се окаже той причината ще трябва да черпя и то особено колегата stefan.
Коментар
-
javor68 написа:току що разглобих половината кола и го набарах тоя датчик.Дава ми много странни стойности.Между двата активни пина където според колегата трябва да има 700-950 ома няма нищо между единия пин и този който трябва да е маса дава някакви различни стойности от 970 килоома до 5 мега ома.Ако е така както казва колегата излиза че този датчик е прецакан сега остава някой да каже и как се сваля.И ако се окаже той причината ще трябва да черпя и то особено колегата stefan.
Коментар
-
аз го меря при разединен куплунг,а масовия кабел го хващам като меря на куплунга не към датчика а към електрониката и то без акумулатор.Не виждам обаче ширмовка просто си е кабел да не съм сбъркал датчика .Но наистина не разбрах как се сваля напипвам нещо като гайка под него,самият той леко мърда но само толкова .Значи да уточним куплунга към датчика има 3 пина двата са близо един до друг а третия е на разстояние от тях и той трябва да е масата.Като меря на близките пинове няма нищо.датчика отгоре изглежда плосък и кръгъл ,отгоре го виждам като окръжност и от една страна излизат 3 кабелчета.Правилно ли съм се ориентирал да не бастисам нещо друго.
Коментар
-
javor68 написа:аз го меря при разединен куплунг,а масовия кабел го хващам като меря на куплунга не към датчика а към електрониката и то без акумулатор.Не виждам обаче ширмовка просто си е кабел да не съм сбъркал датчика .Но наистина не разбрах как се сваля напипвам нещо като гайка под него,самият той леко мърда но само толкова .Значи да уточним куплунга към датчика има 3 пина двата са близо един до друг а третия е на разстояние от тях и той трябва да е масата.Като меря на близките пинове няма нищо.датчика отгоре изглежда плосък и кръгъл ,отгоре го виждам като окръжност и от една страна излизат 3 кабелчета.Правилно ли съм се ориентирал да не бастисам нещо друго.
Коментар
-
javor68 написа:връзката с масата си излиза без контакт ноще го свалям ,обаче требва да намеря нов такъв.От утре почвам да търся.Не знам има ли ги по магазините тия боклуци.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар