Правилно колега. До сега не бях се сещал за това. Бях го позабравил това правило, че повърхностите трябва да са чисти за да се спази съосност и диаметралност. Там оборотите не са малки и съответно и инерционните сили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде пак демпферната шайба :-(
Collapse
X
-
Честита ти нова шайба... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 ! С най-добри чувства ,разбира се. И дано това да е последният път ,в който се занимаваш с този проблем. Между другото,когато търсих информация за тази шайба попаднах на тема в БМВ форум. Там ми стана ясно ,че това е консуматив ,защото самия материал на демпфера /"проста" гумена подложка/ с времето се скапва и идват проблемите. Сменя се на ~100 и малко повече километри. Пишеше и за някви ситроени ,които сменяли това "чудо" и при по-къс пробег.И последно: старата шайба на външен вид беше като нова, но имаше проблем!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Честита ти нова шайба... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 ! С най-добри чувства ,разбира се. И дано това да е последният път ,в който се занимаваш с този проблем. Между другото,когато търсих информация за тази шайба попаднах на тема в БМВ форум. Там ми стана ясно ,че това е консуматив ,защото самия материал на демпфера /"проста" гумена подложка/ с времето се скапва и идват проблемите. Сменя се на ~100 и малко повече километри. Пишеше и за някви ситроени ,които сменяли това "чудо" и при по-къс пробег.И последно: старата шайба на външен вид беше като нова, но имаше проблем!
Коментар
-
Шляпаше кат улава...хихи...! Сега сериозно: още като купих колата се чуваше едно виене или бучене/така го определям аз/ от към пистовия ремък. Ходих при какви ли не майстори е ... никой не успя да установи какво е! Даже пусках теми и много от колегите ме насочиха към ролки. Рзбира се смених ги, но без успех. Като през всичкото това време никой не се сети да направи най -идиотския тест/за който научих в НАШИЯ форум/,а именно просто да се откачи тоя ремък и да се слуша работата на моторабез него...на място. Разбира се това не е меродавно,но въпреки всичко е някакъв ориентир. Може и другите шайби и ролки да са скапани ,но без да се демонтира ремъка няма как да се установи със сигурност.Gerak аве ти си знаеше ,че си сединия крак в ... ама нейсе. Лошото е ,че някой те е прецакал,като с това е рискувал здравето ти! Със същия успех можех да продам старата шайба,защото наистина изглеждаше като нова!!!Поздрави.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
iuly_vn написа:Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.Fiat Marea TD100
Коментар
-
nylon написа:Проверявайте си фрайлауфа на генератора. При блокирал фрайлауф на шайбата на генератора - демпферната шайба си заминава. С шум и чукание.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Да. Това е вартбург-ски термин малко. Шайбата на генератора има еднопосочен съединител към ротора, който е направен също за да поема вибрации. Ако завъртиш шайбата на генератора при махнат ремък в посока нормалното въртене и после я спреш внезапно, ротора продължава да превърта от инерционните си сили, докато шайбата е останала неподвижна в ръцете. Това е. Фрайлауф идва от немски (freilauf), означава "свободен ход".TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
nylon написа:Проверявайте си фрайлауфа на генератора. При блокирал фрайлауф на шайбата на генератора - демпферната шайба си заминава. С шум и чукание... и вибрации.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Това с фрайлауфа го няма на ТД100. Може да го има на JTD, но на моята няма такова животно. Шайбата на генератора не помтъдва на никъде, спрямо оста си и като я оглеждах не видях да има някакъв механизъм. Иначе днес като залягах да видя какво става, че ми къса така ремъците, забелязах че около шайбата на генератора има някаква несъосност. Там ремъка ми бяга навън и затова го къса. Най вероятно е от обтяжния механизъм.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Днес паля Фиата и чувам едно чукане от към ремъците ма.. .Включих климатика пак същото чукане,на празен ход .Като подам малко газ и сякаш изчезва.Загледах се в демпферната шайба и малко ми се струва,че се кълчи такава една та естествения въпрос е дали със сигурност е тя как да разбера на 100% и ако е тя колко може да изкара с това чукане,защото нямам един лев в момента.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар