Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна ....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен. ....а сега пак старият ми познайник - ремъка ....край нямат мойте мъки....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде пак демпферната шайба :-(
Collapse
X
-
Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.Fiat Marea TD100
-
Re: Айде пак демпферната шайба
Geraka написа:Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна ....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен. ....а сега пак старият ми познайник - ремъка ....край нямат мойте мъки....Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
iuly_vn написа:Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
MadHead написа:Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:iuly_vn написа:Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:iuly_vn написа:Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!Fiat Marea TD100
Коментар
-
В "Александър Ауто", вече почти всичко е ОК!, ако не е ти казват , че е китайско. Не съм очаорван от тези хора, като познания, но частите им са добри!И още нещо - напоследък имат и добри цени, защото преди, всичко качествено беше много скъпо. Решили са да внасят по-големи количества, качествени части и явно могат да си позволят по-нормални цени.....ако за "нормална цена" може да се счита 63лв за задна чистачка за "Marea 1.9JTD" :D. Имаше и по 20лв, просто ти дават ИЗБОР, а това е ВАЖНО!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Мисля да купя Дайко от AXM... http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1От както имат магазин в София само там пазарувам и за сега съм доволенEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:...какви опастности има ако не прилепне плътно...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар