Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде пак демпферната шайба :-(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айде пак демпферната шайба :-(

    Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна ....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен. ....а сега пак старият ми познайник - ремъка ....край нямат мойте мъки....
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Re: Айде пак демпферната шайба

      Geraka написа:
      Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна ....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен. ....а сега пак старият ми познайник - ремъка ....край нямат мойте мъки....
      На ПОП тази кола водил ли си я?Аз си карам с пистов ремък Фленор и ролки Бреда нали много ги оплюват и нямам проблеми.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          iuly_vn написа:
          Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
          Колега кажи каква марка купи...да знам да взимам и аз такава...определено пари не мисля да пестя този път, че много скъп вече ми излиза тоя ремък и съм решил да се отърва от проблемите с него веднъж завинаги.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            MadHead написа:
            Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.
            Признавал съм си и друг път, че грешката до някъде е и моя....тая шайба я взех на старо....но гаранция беше карана много малко преди да я взема аз...със сигурност обаче беше от евтините около 150лв нова...та реших да спестя някой лев(тогава и нямах, а колата ми трябваше) и сега ще си я платя двойно, ама какво да се прави
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              Geraka написа:
              iuly_vn написа:
              Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
              Колега кажи каква марка купи...да знам да взимам и аз такава...определено пари не мисля да пестя този път, че много скъп вече ми излиза тоя ремък и съм решил да се отърва от проблемите с него веднъж завинаги.
              Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Аз така си бях изпатил от верига, Има Фиат Дукато и реших да му сменя клапани верига и зъбчатки. Купих, бяха евтини и на опаковката пишеше Italy. След 5 месеца се къса веригата и останах див и щастлив...
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!
                  Не винаги вината е в този който ти е продал стоката.Представете ,че ангренажния ремък се поставя от майстор на който ръцете са му тотално омазани от масло и използва остри предмети за монтажа на самия ремък.Е този ремък ще има доста кратък живот.Така ,че не плюйте само марката ами и този който ви извършва смяната.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    iuly_vn написа:
                    Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!
                    Не винаги вината е в този който ти е продал стоката.Представете ,че ангренажния ремък се поставя от майстор на който ръцете са му тотално омазани от масло и използва остри предмети за монтажа на самия ремък.Е този ремък ще има доста кратък живот.Така ,че не плюйте само марката ами и този който ви извършва смяната.
                    Не знам. Сигурно си прав. Аз лично сам си правя колите. Никога не съм ходил при майстор. Поне десетина съм имал. Завършил съм ДВГ преди да следвам и съм бил настройчик във В. Коларов. Можех да направя двигател от парче желязо (заготовка) после да го сглобя. Знам къде се пази хигиена и къде не. Преди повече от 25 години, когато за пръв път си купих кола (една жигула), не знаех от къде се налива маслото и комшията който бе механик в сервиза на лада, ми се смееше като ме видя да го наливам, с една фунийка през отвора на маслоизмервателната щека. Една година по късно, вече идваше при мен да се консултира за хлабината на основните лагери. После се научих да си правя и скоростните кутий и всичко по колата. Не се хваля но за нищо не ходя при майстори. Просто колите и в частност ДВГ са ми хоби и ми доставя огромно удоволствие когато си оправям нещо.. Тя жена ми все вика, че в тая къща по добре кола да си... И сигурно е права.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      В "Александър Ауто", вече почти всичко е ОК!, ако не е ти казват , че е китайско. Не съм очаорван от тези хора, като познания, но частите им са добри!И още нещо - напоследък имат и добри цени, защото преди, всичко качествено беше много скъпо. Решили са да внасят по-големи количества, качествени части и явно могат да си позволят по-нормални цени.....ако за "нормална цена" може да се счита 63лв за задна чистачка за "Marea 1.9JTD" :D. Имаше и по 20лв, просто ти дават ИЗБОР, а това е ВАЖНО!
                      Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                      Коментар


                        #12
                        Мисля да купя Дайко от AXM... http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1От както имат магазин в София само там пазарувам и за сега съм доволен
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Jimy написа:
                            Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!
                            Мерси колега...това не го знаех....какви опастности има ако не прилепне плътно....може ли предишната да се е скапала от неправилен монтаж....много искам аз да си сменям всичко по колата(пене по-простите работи), но за съжаление нямам условия и винаги на майстор я карам...
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #15
                              Geraka написа:
                              ...какви опастности има ако не прилепне плътно...
                              Ами опастностите са: ексцентрично въртене,"биене" на шайбата...както при всяко нещо което се върти на бързи обороти иска прецизен монтаж. Не е нещо велико като манипулация, но два прости примера: на пежото "мастори" ми смениха предните дискове БЕЗ да почистят леглото...последва изхвърляне на комплект дискова на няма и 300 км и последваща смяна лично от мене! И вторият : когато монтирах шайбата за пръв път подходих по-несеризно и реших, че болтовете ще я приберът достатъчно...да ама не! Свалих я и с мнооого ситна шкурка натърках ръба на шайбата...там където ляга на коляновия вал. РАВНОМЕРНО И МНОГО ЛЕКО. Почистих и "леглото" на коляновия вал...пак леко ,зада не променя нещо по геометрията. Просто свалих налепите! Ефекта от повторният ми монтаж: много по-чиста работа на шайбата ,демек въртене в ос с ремъка. по принцип тая шайба е с "подвижна" външна част и съвсем гладък ход трудно ще постигне...така си мисля аз де!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X