Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефекта им

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект

    Stefan Hadjov написа:
    BO написа:
    Stefan Hadjov написа:
    3.Масло 10W40 с клас на качество SL.....
    Всичко добре, но не препоръчвай SL клас за дизел и то за двигател без хидравлични повдигачи на клапаните.Всичко останало така. Само нафта, изправен автомобил и хиляди километри.п.п. Защо си мислите, че като наливате добавки, евентуално бихте изчистили боклуците в нафтата, ако ги има?
    Аз не препоръчвам,фирмите производители на масла препоръчват масло по API:SL/CF и не правят разлика между хидравлични и нехидравлични повдигачи.Пример:в момента ползвам масло YACCO 10W40 ПО API:SL/CF и единствения текст към него е че е 100% полусинтетично масло за бензинови и дизелови многоклапанови двигатели/GТI,DCI,TDI,HDI,без DPF/с или без турбокомпресор и катализатор.Заклапановите повдигачи нито дума от какъв вида са.Да не би да си прочел някакъв преводен текст на български залепен от вносителя,който си е позволил да прави добавки с цел привличане на клиенти на които им чукат хидр.повдигачи и да си мислят че с ползване на подобно масло ще спре чукането.
    Не съм чел нищо на никакви етикети.Има огромна разлика между клас SL и клас SL/CF.Има масла, които отговарят само на клас SL, при които добавките са съвсем различни и има една лека разлика, като сложиш такова масло.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      За качеството на горивата - нямам наблюдения какви са западните, но следвам всеобщото мнение, че кола заредена с гориво извън България "лети", намалява и разхода , подобрява се работата на двигателя. За това че не съм сиурен дали е от добавката - само за разхода важи. За намалените вибрации, шум, и меката работа на мотора съм напълно сигурен че се дължи на добавката, защото едва ли този път от Еко са ми направили промоция, и са ми сипали супер - гориво. Същото си е като друг път.

      Коментар


        #18
        Минялия петък сипах лики моли на един резервоар. Дали си въобразявам незнам, но колата стана по-пъргава.Пак дали си въобразявам незнам, но сега понякога на 2800 оборота при сериозно ускорение точно на тези обороти спира да ускорява за около половин секунда.Не го прави всеки път, но е често. Едва ли е от добавката. Няма как точно на тези обороти да го прави независимо от предавката.Вече само нафта ще сипвам. Няма смисъл да гониш икономия, защото тази добавка струва 10 лева. като си сметнеш икономията на нафтата, едва ли ще е по-голяма от цената на добавката.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #19
          vgeorgiev написа:
          Минялия петък сипах лики моли на един резервоар. Дали си въобразявам незнам, но колата стана по-пъргава.
          Аз като си измия хубаво колата имам усещането,че е станала по пъргава,харчи по малко и работи по тихо,та камо ли ако туря някоя добавка.Страхувам се,че тогава може и да литне.........

          Коментар


            #20
            Hadjov, има ли смисъл от таз ирония ?Не винаги си прав, а и е човешко да се греши.Колегата споделя лични впечатления, а ти го иронизираш по толкова груб начин.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Чистенето с добавки си помага, поне за малко, и за определени области. например инжектори от скапан бензин. За дизел, не съм сигурен, че ефекта ще е сериозен. Особено за чист дизел, без турбо и тн, който би трябвало да е непретенциозен към гориво. Там колегата си е прав че добавката е най-малкото. Добавката може също да скапе "тръгнал" горивен филтър.Апелирам за добър тон, темата се следи.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Hadjov, има ли смисъл от таз ирония ?Не винаги си прав, а и е човешко да се греши.Колегата споделя лични впечатления, а ти го иронизираш по толкова груб начин.
                Колега,последното нещо което съм имал в пред вид е да го иронизирам.Казвам самата истина за мене.Психическата нагласа на човек е такава,че и ако е оптимист по природа,когато предприеме нещо с неизвестен резултат,то винаги е склонен да го интерпретира като положителен.За това са многото заблуди които се получават за чудодейните резултати от прословутите добавки.По мое мнение те са само хвърлени пари на вятъра от много мерак.Подържайте си двигателите в добро състояние и няма да се нуждаете от никави добавки.Някъде да сте прочели Фиат да ви препоръчва да ползвате добавки????Това го казвам от личен опит.Никога не ползвам добавки.Ако имам проблем го търся в двигателя и винаги съм го намирал.

                Коментар


                  #23
                  Ами след като и Оги и Пешо сипаха викам чакай и аз пробвам и да не изпускам вълната на новите технологии при дизелите За сега не усещам никаква разлика - минах почти 300 км градско откакто сипах шишето ...Преди време имаше подобна тема за Редекс - тогава пак пробвах - същия ефект Явно тези магии на моя двигател не му влияят ...

                  Коментар


                    #24
                    И аз да взема да се "изходя" в темата - ползвал съм добавки за бензин на предишните си коли, ползвах и за Мареата. Не защото съм убеден във ефективността им (на етикета пише "При редовна употреба, може да има подобрение..."), а защото разни "майстори" са ми препоръчвали да сложа добавки с цел "прочистване" и/или подобряване на работата на двигателя. Статистиката е следната:1. Бензин1а. Опел Кадет, 1.3i, 1986г. едноточкова инжекция, резултат - НУЛЕВ, никакъв, капут...1б. Форд Ескорт, 1.6i, 1989г. многоточкова инжекция, EFI, резултат - НУЛЕВ, ниакъв, капут... сложих му и газово, там ме кръщаваха и за добавки за газта, да бе 2. Дизел2а. Fiat Marea Weekend 1.9JTD, 2000г, изпробвани добавки: антигел добавки на лики моли, на Редекс и българската такава, ефект - нулев, може би ако зареждах по 5литра ВИНАГИ щях да забележа (във Офроуд форума тестваха при -25 градуса нафта в разфасовки 0.25л - замръзвала с всичко освен не помня коя добавка - то и ракията ми замръззва при -25). Тествах и добавката на ОГИ - ефект - нулев или под нулев ... Разход на гориво - непроменен, шум - непроменен, мощност - все така 105 коня, ускорение - все така зависи от напъна върху педала в дясно...П.П. Забравих да кажа - от 2 (два) месеца не ползвам никакви добавки, но на последното зареждане отчетох спад на разхода с над 1л/100км. Издавам веднага тайната - шофирал съм само и изключително в рамките на законово определените скорости - в града с 50к/час и извън града с 90км/час - това са максимални скорости с МИНИМАЛНО натиснат педал на газта. Интересното е, че дори ми и харесва да шофирам така - оказа се, че Варна се е променила доста за последните 8 години
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      jenshen73 написа:
                      Тествах и добавката на ОГИ - ефект - нулев или под нулев ...
                      Не забравяй, че ако всичко е чисто, включително дюзите, няма как да усетиш ефект.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        Когато запалих колата пред Pecho, дори самият той се учуди на тихата и мека работа на двигателя! Той ще го потвърди надявам се. Малко след това ilkor запали неговата до моята, и честно казано според мен неговата работеше доста тихо, може би "една идея"по шумно от моята. Но определено ако не бях сипал добавка, моята щеше да им се стори много тракаща. Знаех си че 1.6 е моят двигател, още навремето като го пуснаха.

                        Коментар


                          #27
                          Айде и аз да мина по малка нужда тук:1. След всички хвалебствия сложих добавката на Лики Моли за почистване. Минах 150 км градско и 560 км извънградско. Аз не мога да усетя фрапираща разлика в работата на мотора. Утре ще снимам с камерата отново и ще кача в нета. Ще пусна линковете тук и в темата за добавките, за да видим за разлики. По мое му разлика няма.2. Аз разлика между нашенския дизел и дизел от Шел в Гърция не намирам никаква.

                          Коментар


                            #28
                            Не мислех да пиша на тема добавки, защото ефектът в любителски условия трудно подлежи на измерване и доказване (и не ми се влиза в безсмислени спорове). Но щом Оги ме закача, да споделя. :D Конкретно за двигателя на Оги: не че чак толкова го познавам на звук, но действително впечатлението ми е, че разликата във звученето е повече от осезателна. За същата тази добавка (Liqui Moly Diesel Spulung) при Стилото (това в подписа) и с уговорката, че съм минал малко километри (знам ли, сигурно стотина): разлика в звученето на двигателя определено има. Може би не е толкова изразена колкото при Оги, но нека пак да кажа за тълкувателите : разликата е осезаема и изобщо не може да става дума за самовнушение (освен ако междувременно не съм оглушал ).Като вървеж не мога да кажа, че долавям някаква разлика. За разхода също не мога да споделя нищо (показанието на компютъра и то при толкова малък пробег не може да се приеме за меродавно).Иначе добавки съм ползвал и преди, но не за дизелово гориво (Бравата беше 1,8 16V бензин). Затова няма да се отклонявам от темата, само ще кажа, че при тях значителен ефект не съм усетил.
                            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                            Коментар


                              #29
                              Ето ви я преди да сипя добавка и след 745 км с добавка в резервоара:ПредиСледЧестно казано аз лично разлика не намирам нито на звук, нито на вървеж.

                              Коментар


                                #30
                                Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект

                                Stefan Hadjov написа:
                                naskobg написа:
                                Колега, пообиколил съм доста държавици и да ти кажа не е еднаква нафтата.
                                И аз съм обиколил и продължавам да обикалям и до сега не съм усетил разлика нито в нафтата нито в бензина.Какви ли експерименти не съм правил и разлика никаква,освен в парите.Може и да има,но пусто не я усещям нито по вървене,нито по някакви последствия след каране.Никога до сега не съм ползвал кавито и да било добавки било зима,било лято и не съм имал никакви проблеми от зацапвания на дюзи или каквото и да било.Ако съм имал проблеми,то те са били от проблеми в двигателя.За мен всички видове добавки са хвърлени пари в канала.Ще го разбереш това и ти,но ти трябва време.
                                Колега,сам казваш че с добавка не си карал,така че не се впускай в твърдения които не си усетил и за които нямаш база.А относно качеството на горивата-далеч си от истината.Като гледам караш common rail и да ми кажеш че не усещаш разлика между БГ нафта и западната...не мога да ти повярвам защото не падам от Луната.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X