Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на дизелов Фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Stefan Hadjov написа:
    ..На новите ТДИ последната буквичка е вече в червен цвят за да се различава,а има и ТДИ като последната буквичка е малка и пак в червено TDi.
    ако споделиш има ли закономерност и каква е - ще е полезно

    Коментар


      #92
      Stefan Hadjov написа:
      BO написа:
      Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.
      Добре де така е.Аз не го отричам.
      Е кое не отричаш като 100 пъти си писал колко е по-добър TDI само да беше по-евтин и си взимаш. Кое му е супер по-доброто на прилично чупещия се TDI (тук говоря за помпа-дюза). Сигурно това че звука му е на стария ми голф 2.
      Stefan Hadjov написа:
      Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.
      Как така хем е технология, хем само такова му е името. И като си толкова голям специалист, как може да не знаеш това което написа gantchoTDI is a registered trademark of Volkswagen AGКато такъв виден спец също ми е чудно защо не знаеш че още едни от първите TDI имат чевено I или червено DI отзад, като с това се обозначава по-мощната версия на двигателя. Примерно 110 коня TDI има по-големи дюзи от 90 коня двигателя и т.н. Нали се сещаш че 90 коня TDI Има още 93-94 или за теб по-ново е последните 15 години.Не исках да пиша за да не се караме излишно и да се налага хората да ни четат глупостите, но спри да заблуждаваш с изказванията си тези които ти вярват и знаят мааалко по-мъничко от мен (щото аз претендирам че знам супер малко относно двг, а не супер много).Ако съм много остър, модераторите да ме банват или да ми слагат предупреждение, ама ми омръзна от супер разбирачи напоследък, които се изказват така все едно са потупвали Рудолф Дизел по рамото докато си е правил двигателя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #93
        vsd написа:
        Stefan Hadjov написа:
        BO написа:
        Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.
        Добре де така е.Аз не го отричам.
        Е кое не отричаш като 100 пъти си писал колко е по-добър TDI само да беше по-евтин и си взимаш. Кое му е супер по-доброто на прилично чупещия се TDI (тук говоря за помпа-дюза). Сигурно това че звука му е на стария ми голф 2.
        Stefan Hadjov написа:
        Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.
        Как така хем е технология, хем само такова му е името. И като си толкова голям специалист, как може да не знаеш това което написа gantchoTDI is a registered trademark of Volkswagen AGКато такъв виден спец също ми е чудно защо не знаеш че още едни от първите TDI имат чевено I или червено DI отзад, като с това се обозначава по-мощната версия на двигателя. Примерно 110 коня TDI има по-големи дюзи от 90 коня двигателя и т.н. Нали се сещаш че 90 коня TDI Има още 93-94 или за теб по-ново е последните 15 години.Не исках да пиша за да не се караме излишно и да се налага хората да ни четат глупостите, но спри да заблуждаваш с изказванията си тези които ти вярват и знаят мааалко по-мъничко от мен (щото аз претендирам че знам супер малко относно двг, а не супер много).Ако съм много остър, модераторите да ме банват или да ми слагат предупреждение, ама ми омръзна от супер разбирачи напоследък, които се изказват така все едно са потупвали Рудолф Дизел по рамото докато си е правил двигателя.
        Въобще не искам да ти отговарям по същество на заядливия пост.Защото предварително знам,че каквото да ти се отговори,както и да ти се обясни,ти все не си го разбрал и си мислиш нещо друго.Къде си прочел досега да обсъждам PD-двигателите или нещо подобно.Чети по няколко пъти постовете за да ги разбереш,а може и да понаучиш нещо повече и да не си все на ниво "супер малко".

        Коментар


          #94
          Верно е че Ауди вкараха своя пръв дизел с директно впръскване в серийно производство с модела си Ауди 80 Б4 ТДИ в края на 91г,но чак в края на 96г внедриха променливата геометрия на турбото в модела си А4,като в сервизни книжки съм гледал разход на гориво при А4 ТДИ с 90к.с,което е с обикновенна турбина при 90км/ч 3.9 литра на 100км :P ,а този със 110 к.с и Променливата геометрия дава разход 3.7литра на 100км .Има обаче един забравен от всички модел на Фиат,който още в далечната 1989г комбинира и двете технологии т.е директното впръскване и променливата геометрия и да не се лъжа само,защото го четох отдавна в един брой на вестник "Авто-мото свят-то и по това време нямаше и друга техническа литература под формата на вестник .Та не помня точно как бе изпълнен типа на впръскване,но мисля ,че беше Комън-рейл,но ако се задолбочи спора,ще изровя вестниците от мазата,но със сигурност колата беше ФИАТ КРОМА с обозначение 2.0 TDiD. като си спомням също смътно от друго издание на вестника,че имаше също удивително малък разход на гориво при 90км/ч също 3.9 литра за 100км,което е похвално за най-големия представител на Фиат.
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #95
            Да, интересно е:http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Cr...281985-1996.29
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар

            Working...
            X