Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на дизелов Фиат
Collapse
X
-
u_bo
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.Stefan Hadjov написа:Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:BO написа:Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.Stefan Hadjov написа:Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.
Коментар
-
Верно е че Ауди вкараха своя пръв дизел с директно впръскване в серийно производство с модела си Ауди 80 Б4 ТДИ в края на 91г,но чак в края на 96г внедриха променливата геометрия на турбото в модела си А4,като в сервизни книжки съм гледал разход на гориво при А4 ТДИ с 90к.с,което е с обикновенна турбина при 90км/ч 3.9 литра на 100км :P ,а този със 110 к.с и Променливата геометрия дава разход 3.7литра на 100км .Има обаче един забравен от всички модел на Фиат,който още в далечната 1989г комбинира и двете технологии т.е директното впръскване и променливата геометрия и да не се лъжа само,защото го четох отдавна в един брой на вестник "Авто-мото свят-то и по това време нямаше и друга техническа литература под формата на вестник .Та не помня точно как бе изпълнен типа на впръскване,но мисля ,че беше Комън-рейл,но ако се задолбочи спора,ще изровя вестниците от мазата,но със сигурност колата беше ФИАТ КРОМА с обозначение 2.0 TDiD. като си спомням също смътно от друго издание на вестника,че имаше също удивително малък разход на гориво при 90км/ч също 3.9 литра за 100км,което е похвално за най-големия представител на Фиат.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар