Maver написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на дизелов Фиат
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Колега Maver надявам се, че не препоръчваш карбураторен бензин?! Защото всички останали бензинови двигатели,доколкото ми е известно на мене, са "натоварени" със същите по значение и ЦЕНА агрегати: инжекциони;помпи...и разни други дето не ги зная.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Колега Maver надявам се, че не препоръчваш карбураторен бензин?! Защото всички останали бензинови двигатели,доколкото ми е известно на мене, са "натоварени" със същите по значение и ЦЕНА агрегати: инжекциони;помпи...и разни други дето не ги зная.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
като чета тук имам чувството,че някои хора си купуват коли да ги правят нон-стоп Абе като ще е така и мислиш само за ремонта,вземи си лада и толкова,ше има да ремонтиииииираш евтино,чак свят ще ти завие и няма да има кога да я караш Това било скъпо,онова било,ами то на коя по-нова кола не са и скъпи частите??? Имаш ли идея колко струва ремонта на пълна инжекция кола ако ти се преебат дюзите? Мислиш ли,че е по-евтино от дизеловите помпи?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Airfan написа:Ей, стига сте им отваряли очите на хората, защото се вдигна цената на нафтата вече!Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
paralesa написа:като чета тук имам чувството,че някои хора си купуват коли да ги правят нон-стоп Абе като ще е така и мислиш само за ремонта,вземи си лада и толкова,ше има да ремонтиииииираш евтино,чак свят ще ти завие и няма да има кога да я караш Това било скъпо,онова било,ами то на коя по-нова кола не са и скъпи частите??? Имаш ли идея колко струва ремонта на пълна инжекция кола ако ти се преебат дюзите? Мислиш ли,че е по-евтино от дизеловите помпи?
Коментар
-
Абе стига с тия дюзи и помпи. Те нито са консуматив, нито се чупят всеки ден. Освен това на други марки не са по-евтини. wwalker ти с кой си говорил дфето си е купил дюзи за 1000 лв едната. Първо ако е толкова зле се намират втора употреба, а и другото което е че за тях се продават ремонтни комплекти за около 60-70 лв. Стига сте ги изтъквали като довод против дизела.
Коментар
-
vsd написа:Абе стига с тия дюзи и помпи. Те нито са консуматив, нито се чупят всеки ден. Освен това на други марки не са по-евтини. wwalker ти с кой си говорил дфето си е купил дюзи за 1000 лв едната. Първо ако е толкова зле се намират втора употреба, а и другото което е че за тях се продават ремонтни комплекти за около 60-70 лв. Стига сте ги изтъквали като довод против дизела.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Ако позволите и на мен да споделя нащо. Споделя не значи чул съм от някъде.Тази ми е осмата кола-Брава ТД100.Последните петнайсетина години карам само италиански дизели.Градът ни е малък и карането е предимно кафеджийско,казано по друг начин-минаваш 10км с 20 паления и съответно изстивания на мотора.....Та за тези ,,дизелови ,,години и автомобили съм сменил общо,на различните дизели.Два предни лагера,едни четки на генератор,една крушка на фар,затягане на шпилка на стартер,комплект тампони на биалетки,два акумолатора.Естествено консумативи-без горивни филтри-и 35 литра нафта от бензиностанция.Ипоследно да вметна че никога не ми е минавало през ум сутрин-като сляза тази кола дали ще запали.Да вадим ли калкулаторите а...
Коментар
-
Kroko61 написа:Ако позволите и на мен да споделя нащо. Споделя не значи чул съм от някъде.Тази ми е осмата кола-Брава ТД100.Последните петнайсетина години карам само италиански дизели.Градът ни е малък и карането е предимно кафеджийско,казано по друг начин-минаваш 10км с 20 паления и съответно изстивания на мотора.....Та за тези ,,дизелови ,,години и автомобили съм сменил общо,на различните дизели.Два предни лагера,едни четки на генератор,една крушка на фар,затягане на шпилка на стартер,комплект тампони на биалетки,два акумолатора.Естествено консумативи-без горивни филтри-и 35 литра нафта от бензиностанция.Ипоследно да вметна че никога не ми е минавало през ум сутрин-като сляза тази кола дали ще запали.Да вадим ли калкулаторите а...FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
Коментар
-
Колегата BO вземи едни очилца седни да четеш внимателно какво съм написал и тогава давай интервютата...Аз съм ЗА НОВ дизел, ПРОТИВ съм СТАРИТЕ дизели.А отностно сравненията дето ми правите за инжекционни или помпи на бензинките няма място за сравнения с тия на дизелите...Това може да го каже всеки който е карал и правил двата вида двигатели.А отностно колегата с 8-те италиянски дизела дето е сменил защо ги сменя толкова често?Защо не покара повечко да видим дали само дребни нещица ще му се счупят.А и с хубавата нафта в BG ...Bravo TD_100 GT
Коментар
-
vsd написа:*******Това Хаджов да не го чете*******Винаги можеш и на 1,9 и на 2,4 да сложиш един ремап и колата да тръгне доооста добре, без да ти харчи повече.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Прав си,но със следната уговорка,която пропускаш:няма да му харчи повече ако ползва колата си в същите режими и възможности както преди ремапа.Но ако ползва придобитото в резултат на ремапа по-голями възможности на двигателя/неависимо колко са/, няма начин да не харчи повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар