Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на дизелов Фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Maver написа:
    Има ли колега който си кара фиатката говорим Браво/Брава/Мареа, който да си я е купил чисто нова и тогава да говори какво е ставало до 300-400 хиляди км.Защото оgi28b може колата ти в момента да е читава ама знаеш ли я какви ремонти и какви пари са хвърлени преди теб Няма ко да се лъжем счупи ли се дизела горко ти говоря за помпи дюзи .... А че си и кола все пак и се чупят всички други чаркалаци окачване, спирачки и т.н.Колегата иска да се осведоми за дизела мисля че няма защо да му спестяваме някой работи.А че си има и предимсва има си, а аз честно казано имах си бензинка а сега дизел и при първа възможност ще го сменя за някое бензиново BMW-це.Дизелче само чисто ново на втора ръка не се хващам вече.Така виждам аз нещата може би защотото моята кола се счупи може би защото много дизелаци овяхнаха около мен
    Ама ти май се самонадъхваш яко Само една супер проста сметка:Взимаш си чисто новичко от магазина 1.9жтд или 1.6 бензин.Така, решаваш и правиш статистиката за първите 200 хиляди километра.Само спестяването от гориво за тези 200к км. по каталожни данни (а реално е доста повече) са приблизително, колко, ....тринайсе хиляди леваКажи ми за тези 13 хиляди лева, обърнат в консуматив, кое ще сменя на чисто ново ЖТД монтирано върху Браво/а Говори ми в цифри, моля
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Колега Maver надявам се, че не препоръчваш карбураторен бензин?! Защото всички останали бензинови двигатели,доколкото ми е известно на мене, са "натоварени" със същите по значение и ЦЕНА агрегати: инжекциони;помпи...и разни други дето не ги зная.
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #33
        Jimy написа:
        Колега Maver надявам се, че не препоръчваш карбураторен бензин?! Защото всички останали бензинови двигатели,доколкото ми е известно на мене, са "натоварени" със същите по значение и ЦЕНА агрегати: инжекциони;помпи...и разни други дето не ги зная.
        Иска да каже да си купи автомобил, който е поне на 10 години, иначе няма смисъл.Говори за БМВ.Да вземем чисто новички да речем 335и и 335дНека ми каже в 335д какво има в повече и по-скъпо от 335и
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          Ей, стига сте им отваряли очите на хората, защото се вдигна цената на нафтата вече!

          Коментар


            #35
            като чета тук имам чувството,че някои хора си купуват коли да ги правят нон-стоп Абе като ще е така и мислиш само за ремонта,вземи си лада и толкова,ше има да ремонтиииииираш евтино,чак свят ще ти завие и няма да има кога да я караш Това било скъпо,онова било,ами то на коя по-нова кола не са и скъпи частите??? Имаш ли идея колко струва ремонта на пълна инжекция кола ако ти се преебат дюзите? Мислиш ли,че е по-евтино от дизеловите помпи?
            ex.Мареа ТД100

            Коментар


              #36
              Airfan написа:
              Ей, стига сте им отваряли очите на хората, защото се вдигна цената на нафтата вече!
              Абсолютно....Няма тука да наливам за 1.74 нафта а другите за 70 стинки газ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_46
              Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
              Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

              Коментар


                #37
                paralesa написа:
                като чета тук имам чувството,че някои хора си купуват коли да ги правят нон-стоп Абе като ще е така и мислиш само за ремонта,вземи си лада и толкова,ше има да ремонтиииииираш евтино,чак свят ще ти завие и няма да има кога да я караш Това било скъпо,онова било,ами то на коя по-нова кола не са и скъпи частите??? Имаш ли идея колко струва ремонта на пълна инжекция кола ако ти се преебат дюзите? Мислиш ли,че е по-евтино от дизеловите помпи?
                Нищо не каза с последното. Вземаме 1.6 16V и 1.9 JTD - на бензиновата цената е от 90 до 170лв. на дюза според марка/модел, а на дизела е около 1000лв. Не че нещо, ама не ти е подходящ примера
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #38
                  Абе стига с тия дюзи и помпи. Те нито са консуматив, нито се чупят всеки ден. Освен това на други марки не са по-евтини. wwalker ти с кой си говорил дфето си е купил дюзи за 1000 лв едната. Първо ако е толкова зле се намират втора употреба, а и другото което е че за тях се продават ремонтни комплекти за около 60-70 лв. Стига сте ги изтъквали като довод против дизела.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #39
                    vsd написа:
                    Абе стига с тия дюзи и помпи. Те нито са консуматив, нито се чупят всеки ден. Освен това на други марки не са по-евтини. wwalker ти с кой си говорил дфето си е купил дюзи за 1000 лв едната. Първо ако е толкова зле се намират втора употреба, а и другото което е че за тях се продават ремонтни комплекти за около 60-70 лв. Стига сте ги изтъквали като довод против дизела.
                    Да съгласен съм с теб Влади аз лично откакто съм в този форум никъде не съм прочел че на някой с JTD му е преебана дюзата или е купувал нови за по 1000 парчето.За мен дизеловия авотмобил е доста ама доста по здрав от бензиновия и доста по-малко се чупи от него както по ходва част така и по двигател.
                    Toyota Celica 98-7AFE
                    Ex:Fiat Bravo JTD

                    Коментар


                      #40
                      Ако позволите и на мен да споделя нащо. Споделя не значи чул съм от някъде.Тази ми е осмата кола-Брава ТД100.Последните петнайсетина години карам само италиански дизели.Градът ни е малък и карането е предимно кафеджийско,казано по друг начин-минаваш 10км с 20 паления и съответно изстивания на мотора.....Та за тези ,,дизелови ,,години и автомобили съм сменил общо,на различните дизели.Два предни лагера,едни четки на генератор,една крушка на фар,затягане на шпилка на стартер,комплект тампони на биалетки,два акумолатора.Естествено консумативи-без горивни филтри-и 35 литра нафта от бензиностанция.Ипоследно да вметна че никога не ми е минавало през ум сутрин-като сляза тази кола дали ще запали.Да вадим ли калкулаторите а...

                      Коментар


                        #41
                        Kroko61 написа:
                        Ако позволите и на мен да споделя нащо. Споделя не значи чул съм от някъде.Тази ми е осмата кола-Брава ТД100.Последните петнайсетина години карам само италиански дизели.Градът ни е малък и карането е предимно кафеджийско,казано по друг начин-минаваш 10км с 20 паления и съответно изстивания на мотора.....Та за тези ,,дизелови ,,години и автомобили съм сменил общо,на различните дизели.Два предни лагера,едни четки на генератор,една крушка на фар,затягане на шпилка на стартер,комплект тампони на биалетки,два акумолатора.Естествено консумативи-без горивни филтри-и 35 литра нафта от бензиностанция.Ипоследно да вметна че никога не ми е минавало през ум сутрин-като сляза тази кола дали ще запали.Да вадим ли калкулаторите а...
                        Надявам се и пожелавам на всички колеги твоето "НЕЩАСТИЕ".Те тогава продавачите на части ,ще се издържат само от другите марки и определено няма да фалират. :D
                        FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                        Коментар


                          #42
                          Колегата BO вземи едни очилца седни да четеш внимателно какво съм написал и тогава давай интервютата...Аз съм ЗА НОВ дизел, ПРОТИВ съм СТАРИТЕ дизели.А отностно сравненията дето ми правите за инжекционни или помпи на бензинките няма място за сравнения с тия на дизелите...Това може да го каже всеки който е карал и правил двата вида двигатели.А отностно колегата с 8-те италиянски дизела дето е сменил защо ги сменя толкова често?Защо не покара повечко да видим дали само дребни нещица ще му се счупят.А и с хубавата нафта в BG ...
                          Bravo TD_100 GT

                          Коментар


                            #43
                            vsd написа:
                            *******Това Хаджов да не го чете*******Винаги можеш и на 1,9 и на 2,4 да сложиш един ремап и колата да тръгне доооста добре, без да ти харчи повече.
                            Е,взе та го прочете.Прав си,но със следната уговорка,която пропускаш:няма да му харчи повече ако ползва колата си в същите режими и възможности както преди ремапа.Но ако ползва придобитото в резултат на ремапа по-голями възможности на двигателя/неависимо колко са/, няма начин да не харчи повече.Но кой ще тръгне да прави ремап и да не ползва резултатите му??Получава се безсмислено начинание.Мисля,че ти лично си достигнал до този извод от лични впечатления в резултат на експлоатация на колата преди и след ремап.

                            Коментар


                              #44
                              Колегата не е с осемте италиански дизела ,дизели са последните три или четем постовете като дявола евангелието.А 150000-160000 км са само вметка към ,стародизеломрънкачите,, А колите си ги сменям щото си харесвам следващия модел. И след мен продължават да са в движение. :D :D

                              Коментар


                                #45
                                Stefan Hadjov написа:
                                Прав си,но със следната уговорка,която пропускаш:няма да му харчи повече ако ползва колата си в същите режими и възможности както преди ремапа.Но ако ползва придобитото в резултат на ремапа по-голями възможности на двигателя/неависимо колко са/, няма начин да не харчи повече.
                                Да, абсолютно съм съгласен. Ако я настъпва нон стоп ще харчи малко повече, няма как. Все пак вървеж не става само с въздух, а и малко хора карат нон стоп с педала до дупка. Но това че ти е по-бърза колата не значи че трябва да я натискаш непрекъснато. Просто изпреварването е по-приятно, а и си правиш кефа когато си поискаш.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X