Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на дизелов Фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Като за начало - избери точния модел, защото в Браво/ се слага само 4-цилиндров 1.9 ЖТД, в 2 варианта - 105, и 100 коня , като вторият е по-добър по редица неща, например един косвен показател като данък - 15-20 лв. В седанът Мареа (има и "комби") се слага и 5 цилиндров, в 3 разновидности, като отново най-"примитивна", така да се каже, е 105 к.с. версията.
    Не знам защо съм написал такова нещо, това определено не е вярно. Имал съм предвид че 1.9-ките са 3 версии, но не съм сигурен даже, а 2.4-ката ЖТД е само една версия - 130 конски сили. 1.9-ките със сигурност има 105, и 110, а за 100 не съм сигурен, той е бравов двигател. За простора ще те разочаровам че Марчето е по-голяма - и Брава и Мареа са широки по метър и седемдесет, а базата им е по 2, 54 метра. На мареата може би отзад да има повече простор, но отпред вътре в купето мисля че са 1:1.Ако не си попадал на сайта catalog.uto.ru , влез, има интересни неща.

    Коментар


      #17
      В Марийка като махна задната облегалка мога да сложа дюшек и спокойно да спя там
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #18
        Знам го да, то и аз и мах съмнения че много си причат на външен и вътрешен вид и може да са с еднакви габарити отвътре. То цялата работа отива до там че съм 1.95 и са ми важни габаритите отвътре... Мисълта ми е колко широка е сравнена с Вектра Б и Толедо1 (това са ми най добрите ориентири които съм карал)

        Коментар


          #19
          аз съм 190, и като седнах за 1 път в браво - казах ето това ще е бъдащата ми кола, но с повече врати. Има простор, но зависи колко са ти дълги краката. Още по-добре е ланчия дедра , но тя няма ЖТД

          Коментар


            #20
            В този ред на мисли най-добре е Ланча Капа с 2.4 JTD. По-широка от нея няма и е по-евтина от Стило ред: Това Стило не знам защо го намесих
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #21
              laizark написа:
              Знам го да, то и аз и мах съмнения че много си причат на външен и вътрешен вид и може да са с еднакви габарити отвътре. То цялата работа отива до там че съм 1.95 и са ми важни габаритите отвътре... Мисълта ми е колко широка е сравнена с Вектра Б и Толедо1 (това са ми най добрите ориентири които съм карал)
              Честно казано не знам каква е разликата между браво ,брава и мареа вътре ,но мога да ти сравня мареа с вектра А и Б Брат ми има вектра А,много е ниска,особено отзад,а инъче е мъничко по тясня отпред...Вектра Б вече е друго,широка е,особено просторно е комбито,но е скъпичко всравнение с фиат
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                #22
                Абе колеги както и да си кривим душите дизел си има предимства, но си е бомба със закъснител.Сегашните дизели са толкова калпави че счупи ли се все едно си купуваш друга кола.Ето аз карах си 15 000км и хоп 650лв ремонт на помпа(айде аз тънко минах), един приятел кара си Опел Астра (полицейските) мина 85 000км-ремонт на помпа и там куп други глупости 2000лв, 2-ма приятели с Ауди А6 2500TDI по 3600лв, Форд Фокус 1700лв...Така че на късмет си колега може и много да те изкара, но счупи ли се подготви се психически за хубава сума и много ядове
                Bravo TD_100 GT

                Коментар


                  #23
                  Много чупливи тия печки вееееее.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Аз и ауди 2.5 тди 150 коня ми беше харесал, ама като му видях консумативите и ... ми се дорева ....

                    Коментар


                      #25
                      Maver написа:
                      Абе колеги както и да си кривим душите дизел си има предимства, но си е бомба със закъснител.Сегашните дизели са толкова калпави че счупи ли се все едно си купуваш друга кола.Ето аз карах си 15 000км и хоп 650лв ремонт на помпа(айде аз тънко минах), един приятел кара си Опел Астра (полицейските) мина 85 000км-ремонт на помпа и там куп други глупости 2000лв, 2-ма приятели с Ауди А6 2500TDI по 3600лв, Форд Фокус 1700лв...Така че на късмет си колега може и много да те изкара, но счупи ли се подготви се психически за хубава сума и много ядове
                      Ама чакай сега, аз помпата мога да я прата за ремонт за няма и 50 км, ама това какво значи ? Мойта кола снощи беше на 334 720 км (т. нар. реални) , а помпата никога не е слизала от нея.

                      Коментар


                        #26
                        ogi28b написа:
                        Ако не си попадал на сайта catalog.uto.ru , влез, има интересни неща.
                        Безобразно много грешки има в този сайт.Не му вярвай.

                        Коментар


                          #27
                          Прави си е Оги. Maver не ги гледай другите, говорим за jtd. До сега в нашия форум май има само един случай на счупено jtd, и за него съм сигурен че не са виновни от фиат. Вярно е че има скъпи неща и те са маховика, помпа и дюзи, но дюзите както ни стана ясно се ремонтират, помпата и тя се ремонтира за стотина лв. Маховика е гадна история, но като си купуваш колата и знаеш какво да гледаш няма да има проблеми. Освен това такъв маховик има всеки по-нов дизел а вече и по-силен бензин. Примерно на мен ми претриса съвсем леко на моменти при тръгване, и така си претриса вече 30000км и не става по-зле. Така че ако си вземеш колата с читав маховик, скоро няма да го сменяш.С дюзи на jtd май не съм чул някой да е имал проблеми. Помпата ако е тръгнала да се скапва, като настъпиш здраво колата, към високите ще гасне.laizark, щом ти харесва сеата покарай малко и двете коли за да можеш да придобиеш представа кое ще ти хареса повече. Свържи се с колеги от Стара Загора, сигурен съм че ще има кой да ти даде едно кръгче.*******Това Хаджов да не го чете*******Винаги можеш и на 1,9 и на 2,4 да сложиш един ремап и колата да тръгне доооста добре, без да ти харчи повече. На 2,4 ефекта е по-голям от на 1,9. Emzo, що не повозиш колегата да види за какво става въпрос.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            Сравнително читав е, но наистина има грешки.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              @laizark - гледам, че си ми градски, драсни едно л.с. да ти покажа JTD как върви мапнато
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Има ли колега който си кара фиатката говорим Браво/Брава/Мареа, който да си я е купил чисто нова и тогава да говори какво е ставало до 300-400 хиляди км.Защото оgi28b може колата ти в момента да е читава ама знаеш ли я какви ремонти и какви пари са хвърлени преди теб Няма ко да се лъжем счупи ли се дизела горко ти говоря за помпи дюзи .... А че си и кола все пак и се чупят всички други чаркалаци окачване, спирачки и т.н.Колегата иска да се осведоми за дизела мисля че няма защо да му спестяваме някой работи.А че си има и предимсва има си, а аз честно казано имах си бензинка а сега дизел и при първа възможност ще го сменя за някое бензиново BMW-це.Дизелче само чисто ново на втора ръка не се хващам вече.Така виждам аз нещата може би защотото моята кола се счупи може би защото много дизелаци овяхнаха около мен
                                Bravo TD_100 GT

                                Коментар

                                Working...
                                X