Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вакум в резервоара

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Предполагам че е тоя белия на снимката по горе. Не се сещам вече. Бе доста отдавна когато разглобявах тоя възел. Мисля че е той. Скобите не се чупят толкова лесно, а при неправилен подход. При мен едната се счупи, но това не е проблем, тъй като уплътнителният пръстен в нея, стяга доста добре.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      със малко закъснение на жтд то не намерих такива маркучи под седалките а има клапан на самата капачка след почистване и раздвижване се отвори без вакум за сега дано да е така и да се е правило
      Bravo 1.9 jtd 1999

      Коментар


        #18
        Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.

        Коментар


          #19
          При пунтот май са само 2 маркуча
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #20
            При мен има налягане всеки път като отворя капачката това зле ли е ?
            Fiat Brava 1.8 16V GT

            Коментар


              #21
              niko09 написа:
              При мен има налягане всеки път като отворя капачката това зле ли е ?
              В крайна сметка не можах да резбера какво има в резервоара-налягане или подналягане/вакум/.И има ли разлика между бензинова и дизелова кола.

              Коментар


                #22
                Да запали една свещ докато отваря капачката и да се моли ....Ей сега верно да пробвате

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.
                  Сигурен ли си??А индеректна връзка има ли??

                  Коментар


                    #24
                    Stefan Hadjov написа:
                    Airfan написа:
                    Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.
                    Сигурен ли си??А индеректна връзка има ли??
                    Не мога да съм сигурен в нищо, защото умният човек винаги се съмнява, но така ми отговориха във официален фирмен сервиз на Фиат - че е недопустима директна връзка на горивото в резервоара с атмосферата. Ако има, то тя е в посока отвън навътре само.

                    Коментар


                      #25
                      Airfan написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Airfan написа:
                      Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.
                      Сигурен ли си??А индеректна връзка има ли??
                      Не мога да съм сигурен в нищо, защото умният човек винаги се съмнява, но така ми отговориха във официален фирмен сервиз на Фиат - че е недопустима директна връзка на горивото в резервоара с атмосферата. Ако има, то тя е в посока отвън навътре само.
                      Нещо не разбирам."Недопустима е директна връзка на горивото в резервоара с атмосверата" и в същото време "ако има то тя е в посока от вън навътре".Хем недопустима,хем я има.Дали от вън навътре или от вътре навън е все едно-има я фактически.Но се реализира по различни начини.

                      Коментар


                        #26
                        Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Хаджов, колегата след мен ти е обяснил малко по-подробно какво съм имал предвид.

                          Коментар


                            #28
                            Stefan Hadjov написа:
                            ...Нещо не разбирам...Дали от вън навътре или от вътре навън е все едно...
                            Това ... написаното от Стефан не съм го прочел!
                            Danchojn написа:
                            ...Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. ...
                            Много точен и логичен отговор. Благодаря колега!
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #29
                              Danchojn написа:
                              Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.
                              Да,точно така е и значи излиза че има връзка с атмосверата а не както колегата писа,че е недопустимо. Има разлика при бензин и дизел.При бензиновите в капачката няма нищо.Затваря се хермет. резервоара,но там си има специална система за вентилиране на бензиновите пари от резервоара и връзката с атмосверата е фактически индиректана.

                              Коментар


                                #30
                                Stefan Hadjov написа:
                                Danchojn написа:
                                Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.
                                Да,точно така е и значи излиза че има връзка с атмосверата а не както колегата писа,че е недопустимо. Има разлика при бензин и дизел.При бензиновите в капачката няма нищо.Затваря се хермет. резервоара,но там си има специална система за вентилиране на бензиновите пари от резервоара и връзката с атмосверата е фактически индиректана.
                                Напротив, и при бензиновите си има! Поне колите които аз съм имал а те са само бензинови. Пандата също има заводски!
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X