Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вакум в резервоара

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вакум в резервоара

    Здравейте колеги някой има ли идея от какво ми се получава вакум в резервоара по точно спирам на бензи ноколонката отварям и се чува пук при отваряне на капачката дали това мойе да се отсрани и дали влияе на вървенето ма колата
    Bravo 1.9 jtd 1999

    #2
    това има или ще има влияние в/у колата.мойта гаснеше няколко ден аот запушения отдушник на резервоаратая е ключа за бараката .иска малки разглобяване и нерви малко

    Коментар


      #3
      как се разглобява малко повече инфо
      Bravo 1.9 jtd 1999

      Коментар


        #4
        Как разбираш че е вакуум, а не е например налягане?

        Коментар


          #5
          ogi28b написа:
          Как разбираш че е вакуум, а не е например налягане?
          ами по законите на физиката ако в резервоара има по високо налягане от атмосферното ,то капачката трябва да бъде изтласкана (което се усеща с ръката,се едно да отвориш шампанско). и трябва да излезе въздух а не да засмуче и с зор да си махаш капачката (малко преовеличих, ама малко )

          Коментар


            #6
            Да, но още докато развиваш, се чува характерното "фсссс", а капачката още се държи на резбата, и не се изтласква, или пък да се засмуква.

            Коментар


              #7
              Това не е ли спам вече. В резервоара няма как да се получи налягане. Само вакуум при запушена вентилация. Или някои колеги не гледат да помогнат, а само да се заяждат.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                iuly_vn написа:
                Това не е ли спам вече. В резервоара няма как да се получи налягане. Само вакуум при запушена вентилация. Или някои колеги не гледат да помогнат, а само да се заяждат.
                Защо да няма как да се получи налягане?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Щото на iuly_vn му е пре===на капачката, и си мисли че на всички останали също трябва е пре===на, затова явно няма как да се получи налягане Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Освен това "спам" е нежелано съобщение, обикновено с рекламна цел, но не винаги, ако смяташ че има нещо нередно в поста ми, използвай "Доклад" , както правя аз.

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Щото на iuly_vn му е пре===на капачката, и си мисли че на всички останали също трябва е пре===на, затова явно няма как да се получи налягане Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Освен това "спам" е нежелано съобщение, обикновено с рекламна цел, но не винаги, ако смяташ че има нещо нередно в поста ми, използвай "Доклад" , както правя аз.
                    Не, не се заяждам и нямам лоши помисли, че да използвам тая опция в сайта. Капачката си ми работи - ок. А високо налягане не се сещам как може да се получи в резервоара. При положение че е запушена вентилацията, винаги ще се образува само вакум, поради простата причина, че измуканото количество гориво е винаги по-голямо от върнатото обратно. Е налягане може да се получи само при запушена капачка и при промяна в атмосферното налягане или от студено към топло и то само при неработещ двигател, но това е отклонение от темата и зато го наричам спам. Човека иска да му посочим причината и не го интересува колко въздух има или няма в резервоара му. И ние сме длъжни да му помогнем. Затова сме в тоя сайт. Успех!
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      е та на капачката има ли някакъв вентил или на гърловина та и как се почиства
                      Bravo 1.9 jtd 1999

                      Коментар


                        #12
                        georgi_iliew написа:
                        е та на капачката има ли някакъв вентил или на гърловина та и как се почиства
                        на мойта няма нищо .е колегите знаят повече за вакуумите и наляганията те ще ти кажат!(земи си отпуши верно отдушника )

                        Коментар


                          #13
                          Единия от трите маркучета е за отдушника. Провери него за запушване или прегъване. Скобите се стискат и така се демонтират. Не дърпай силно че се чупят. Ето и темата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10661
                          Прикачени файлове
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            мерси колега iuly_vn
                            Bravo 1.9 jtd 1999

                            Коментар


                              #15
                              Добре,а кой е за отдушника?Идеята ми е да демонтирам само него и със силен въздух да го изчистя.Питам,защото казвате,че се чупят скобите лесно.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар

                              Working...
                              X