По някои път неште да се включва турбото . когато карам леко по дълго време със 80 _ 90 км. на 5 със 2000 об. изведнъш решавам да ускоря . Натискам педала но неште да набира въобште колата се движи със съштата скорост. Натискам съединитела задържам го да паднат оборотите и го пускам и колата се изстрелва . А когато я карам на високи обороти турбото да е постоянно включено този проблем го няма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с турбото мареа 2.4 тд 125
Collapse
X
-
Най добрият и правилен начин е да отидеш на диагностика и да прочетат какви грешки е записал контролера на двигателя.Съответно ако има проблем с дебитомера ще индицира съответната грешка.Другият вариант е да го смениш ако имаш друг под ръка,но предполагам че нямаш.Има още няколко места от които да се проявява проблема ти,но най добре е да минеш диагностика.Ако си добре с мултицет и в областа на електрониката мога да ти казвам къде какви стойности да мериш,но не зная дали си на ТИ с тока и електрониката.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
vsd написа:На мен ми звучи като скапано EGR. Имаше такава тема с почти същия проблем. Ако е проблемен дебитомера, би трябвало винаги да не върви.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
murry написа:На мен ми прилича на повреден клапан на авансатора, къкъвто имам и аз в момента.
Коментар
-
Значи аз имам също ТД125 И имах следния проблем: при плавноподаване на газ в определен момент колата губеше тяга. За да се възстанови трябваше да се отпусне газта изцяло около 3-4 секунди или да се премине на по-малка предавка и после с повече газ нещата се оправяха. започна да се влошава- палеше труднор пушеше бялол След достатъчно на брой диагностики се оказа помпата и то авансаторния клапан. В момента карам без него, намерил съм си друга помпа, но няма парички Неудобството е че при плавно подаване на газ изпада в авариен режим, но няма как.ex Fiat Bravo TD 100 SX
ex Fiat Marea TD 125 ELX
Fiat Marengo TD 100
Lancia Zeta 2.0 JTD
Коментар
-
murry написа:Значи аз имам също ТД125 И имах следния проблем: при плавноподаване на газ в определен момент колата губеше тяга. За да се възстанови трябваше да се отпусне газта изцяло около 3-4 секунди или да се премине на по-малка предавка и после с повече газ нещата се оправяха. започна да се влошава- палеше труднор пушеше бялол След достатъчно на брой диагностики се оказа помпата и то авансаторния клапан. В момента карам без него, намерил съм си друга помпа, но няма парички Неудобството е че при плавно подаване на газ изпада в авариен режим, но няма как.
Коментар
-
Това ми е най-каръшката кола досега. 25 000 км след закупуването й си отиде мотора, поскоро биелен лагер. И оттам шлайф на вал, нова биела, шлайф на глава, нов алтернатор, сегменти, основни и биелни лагери, гарнитурки, ремъци и ролки, съединителче комплект и т.н. - тамън 2200 лв. части. За труд не съм плащал, слава богу, а и тези пари за части щяха да са със 30% нагоре. Братовчед ми, който прави мотора, ползва тази отстъпка и негови колеги се питаха как е вървяла - клапаните до един бяха отпечатане на буталата.И пак на Марийка 15 000 км. след което - Дум - Скорости. След свалянето се оказа, че освен дупката в корпуса на скоростите, е счупила пак съединител. И пак за части 700 лв. Този път си платих 100 ле. за късмет. Но не пак на Марийка 15 000 км, Сега помпа - мисля да я сменя с друга, защото имало вероятност повредата да е в самата помпа, не само в клапана, а там цените тръгват от 500 лв. Ще я правя - решено е, макар че ще излезе по-евтино да я заменя с друга. Тя ЩЕ Е!ex Fiat Bravo TD 100 SX
ex Fiat Marea TD 125 ELX
Fiat Marengo TD 100
Lancia Zeta 2.0 JTD
Коментар
-
Колеги, моето предложение е да откачите буксата на Авансатора и да карате без него за да видите има ли разлика. От помпата излизат два тънки кабела. Единия отива към умната дюза,а другия към клапана. Извадете го. При мен при нормално плавно натискане на газта около 2000 оборота светва дюзата и се получава ефекта за който говорим,а именно загуба на мощностр все едно че турбото не работилУспех!Аз карам в момента без клапан и до 2000 оборота е приличен 9-10. При натискане на газ с по-ниска предавка отива към 12-13.И пак Успех.ex Fiat Bravo TD 100 SX
ex Fiat Marea TD 125 ELX
Fiat Marengo TD 100
Lancia Zeta 2.0 JTD
Коментар
-
iakvvu написа:Турбото не се включва и изключва!!! То се върти постоянно и съответно нагнетява с различно налягане въздуха.Провери си дебитомера.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
murry написа:Колеги, моето предложение е да откачите буксата на Авансатора и да карате без него за да видите има ли разлика. От помпата излизат два тънки кабела. Единия отива към умната дюза,а другия към клапана. Извадете го. При мен при нормално плавно натискане на газта около 2000 оборота светва дюзата и се получава ефекта за който говорим,а именно загуба на мощностр все едно че турбото не работилУспех!Аз карам в момента без клапан и до 2000 оборота е приличен 9-10. При натискане на газ с по-ниска предавка отива към 12-13.И пак Успех.ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар