Или ще добавиш предвърение за да компесираш липсата му породено от други действия преди това.Наистина като се изключи този авансатор колата почва да работи твърдо в предвърение.Е при въпросния пример който е даден,ако нещата се подобряват то със сигурност не е наред центровката на колата.Проверката на ангренажа и на ГНП спрямо мотора е наложащо!Този мотор няма белези никъде за положението на коляновия вал,така че тоз който го прави трябва да помисли преди да каже че е готов!Успех!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с турбото мареа 2.4 тд 125
Collapse
X
-
specialista написа:Или ще добавиш предвърение за да компесираш липсата му породено от други действия преди това.Наистина като се изключи този авансатор колата почва да работи твърдо в предвърение.Е при въпросния пример който е даден,ако нещата се подобряват то със сигурност не е наред центровката на колата.Проверката на ангренажа и на ГНП спрямо мотора е наложащо!Този мотор няма белези никъде за положението на коляновия вал,така че тоз който го прави трябва да помисли преди да каже че е готов!Успех!!!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
specialista написа:murry написа:На мен ми прилича на повреден клапан на авансатора, къкъвто имам и аз в момента.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Re: проблем с турбото мареа 2.4 тд 125
ganchozov написа:По някои път неште да се включва турбото . когато карам леко по дълго време със 80 _ 90 км. на 5 със 2000 об. изведнъш решавам да ускоря . Натискам педала но неште да набира въобште колата се движи със съштата скорост. Натискам съединитела задържам го да паднат оборотите и го пускам и колата се изстрелва . А когато я карам на високи обороти турбото да е постоянно включено този проблем го няма.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Е след като разбра за цепнатият маркуч,промени ли се нещо в поведението на колата?Миналият месец един колега от Каварна беше споделил за същият проблем и писа,че го е разрешил-почистил цедката в резервоара.Пак да спомена,че това е болест само/или предимно/ на 2.4 мотора Включително и аз го имам,но оправия няма.Междувпрочем,въртят ми се едни катализатори из главата,плачещи за оперативна намеса,ама...
Коментар
-
ivoivoto написа:Е след като разбра за цепнатият маркуч,промени ли се нещо в поведението на колата?Миналият месец един колега от Каварна беше споделил за същият проблем и писа,че го е разрешил-почистил цедката в резервоара.Пак да спомена,че това е болест само/или предимно/ на 2.4 мотора Включително и аз го имам,но оправия няма.Междувпрочем,въртят ми се едни катализатори из главата,плачещи за оперативна намеса,ама...Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Минах и през ремонт на турбината,естествено, прегледани пътища,интеркулер и.т.н.,но при мен оправия нямаше.А и няма как да е турбо,щом като тръгна на "стъпка"и колата си набира перфектно, или пък изключа от скорост за 3-4 секунди,настъпя рязко и колицата полита Айде мисли,че да ги оправяме тези дръгели по-скоро!
Коментар
-
ivoivoto написа:Минах и през ремонт на турбината,естествено, прегледани пътища,интеркулер и.т.н.,но при мен оправия нямаше.А и няма как да е турбо,щом като тръгна на "стъпка"и колата си набира перфектно, или пък изключа от скорост за 3-4 секунди,настъпя рязко и колицата полита Айде мисли,че да ги оправяме тези дръгели по-скоро!Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Ами...за кой ремонт по-напред да ти пиша То не остана нещо неотремонтирано по тази кола,или само така мисля,защото винаги има с какво да ме изненада Турбото,турбото-пътувах за Варна и след мен започнаха да излизат огромни кълбета черен дим,откъдето минех всички се разбягваха панически-очакваха експлозия сигурно.Директно се дотътрих до един сервиз за дизелаци и я заебах Марийка за няколко дни да я полекуват.Взеха ми няколко стотачки,не помня точно колко,май 600 лв. бяха.Казаха ми,че турбината е тотално заминала и направили основен ремонт.И тъй до днес.EGR-а е изолиран,многократно съм ходил на диагностика,но проблема не излиза на компютър,поне така ми казват,може и да ме мотат нещо- знайш ли.Сега ми предстои смяна на дебитомер,щот фърля чернилки изодзадзе,а преди това ще сменям реле за подгрев,защото и трудно пали.Но преди да купя дебитомер,ще се помъча да го почистя,поне по-зле няма да стане си мисля.След малко започвам да чета из форума,мисля,че имаше нейде тема с картинки и снимки как става нов дебитомерЯ.Не знам колко време ще ми отнеме,но ще бъде почистен или подменен с нов,така че ако ти се чака-да разбереш резултата дали тази джаджа повлиява на проблем като твоя-чакай.На мен като ми направи тази мизерия преди години,първо изолирах EGR-а,после ми провериха дебитомера и казаха,че е ок,но аз хронично нямам доверие на авто прогнози/не че нещо,ама много са ме клатили/така че вече ще знам на 100% дали е оттам проблема.
Коментар
-
ivoivoto написа:Ами...за кой ремонт по-напред да ти пиша То не остана нещо неотремонтирано по тази кола,или само така мисля,защото винаги има с какво да ме изненада Турбото,турбото-пътувах за Варна и след мен започнаха да излизат огромни кълбета черен дим,откъдето минех всички се разбягваха панически-очакваха експлозия сигурно.Директно се дотътрих до един сервиз за дизелаци и я заебах Марийка за няколко дни да я полекуват.Взеха ми няколко стотачки,не помня точно колко,май 600 лв. бяха.Казаха ми,че турбината е тотално заминала и направили основен ремонт.И тъй до днес.EGR-а е изолиран,многократно съм ходил на диагностика,но проблема не излиза на компютър,поне така ми казват,може и да ме мотат нещо- знайш ли.Сега ми предстои смяна на дебитомер,щот фърля чернилки изодзадзе,а преди това ще сменям реле за подгрев,защото и трудно пали.Но преди да купя дебитомер,ще се помъча да го почистя,поне по-зле няма да стане си мисля.След малко започвам да чета из форума,мисля,че имаше нейде тема с картинки и снимки как става нов дебитомерЯ.Не знам колко време ще ми отнеме,но ще бъде почистен или подменен с нов,така че ако ти се чака-да разбереш резултата дали тази джаджа повлиява на проблем като твоя-чакай.На мен като ми направи тази мизерия преди години,първо изолирах EGR-а,после ми провериха дебитомера и казаха,че е ок,но аз хронично нямам доверие на авто прогнози/не че нещо,ама много са ме клатили/така че вече ще знам на 100% дали е оттам проблема.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Бърз ремонт на турбината!
Днес след работа бях при момчето, при което оставих за ремонт турбината. В момента, в който се опитахме да развъртим гайките, с които турбината е свързана за колектора, че беше свалена заедно с него, защото бяха доста спекли, се оказа, че перките си се завъртяха все едно никога не са спирали да се въртят и не са имали проблем. А и аз лично и момчето, което трябваше да я ремонтира се уверихме, когато му я занесох първия път, че не се въртят. Отвори я само откъм студената част и положението си беше перфектно. Каза, че за първи път вижда турбина на стара кола, която изглежда почти като нова. По-малък луфт отколкото на тези с качествен основен ремонт. Закачихме си я обратно за колектора и си я взех, а след половин час ми се обади и каза, че като си е почиствал работния плот, на който я разглобихме е намерил изпаднала шайбичка, която е била в нагар от изгорели газове, и която най-вероятно е била в топлата част и е изпаднала през отвора откъдето влизат изгорелите газове и я завихрят, и от където всъщност е влязла. Разбрахме се утре да отида да отворим и откъм топлата страна, за да видим дали не е оставила някакви парченца метал от перките, които за много кратко да я износят, заради дисбаланса. Направо невероятно звучи и изглежда всичко, което се случи. Най-бързия ремонт и най-здравата турбина, която е идвала при него за ремонт! Ще видим утре дали всичко е наред и после отивам да закачим всичко по колата. Няма и следи от масло при студената част на турбината, защото попитах дали да почиствам кулера. Каза, че щом не е влизало масло в него няма какво да му се чисти. Та ще видим какво е положенито след закачане на турбината.Всичко е наред с перките. Просто е влязла и се заклинила, като е спряла въртенето, без да нанесе никакви последствия. Абсолютен късмет.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар