моля дайте съвет. наскоро взе да трака ужасно двигателя на метал.като загрее ту спира,ту пак притраква,губи мощтност имам чувството че някой от цилиндрите направо спира.водих я на дизел сервиз във варна от там да си кажа направо незнаеха от какво е.предположиха че е клапан аванс.смениха го.проблема остана.казаха може без него.щяло да ми свети на таблото индикатор дюза и толкоз.откачиха го.тракането го няма и сега колата трудно пали,а с него това ставаше от четвърт оборот.с помпа лукас съм.и след 4 сервиза във варна включително всички на бош които като видят помпа лукас си глътват граматиката се обръщам към вас за помощ.когато си беше закачен клапан аванс и в момент когато металичното тракане го няма,примерно при загрял двигател,то се проявява когато се оккачи датчика на електронната дюза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД-100 проблем с авансатор
Collapse
X
-
YAESUЕтикети: –
-
YAESU
Tornado написа:и сега си без клапан авансатор ли това е невъзможно.
Коментар
-
YAESU
specialista написа:Затова и палиш трудно.На никой ли не му дойде на ум да се закачи на компютър и да се тества авансатора дали работи? Няма да се учудя и ако "умницата" не е дала фира.
Коментар
-
По повод шума, за който споменава колегата YAESU.Не мога да се сетя от колко време, но при мен се беше появил периодичен шум около помпата, наподобяващ резонираща ламарина, който се чуваше само при вдигане на капака и най вече при сваляне на моторния капак. Проблеми с палене, вървене и др. съм нямал. Доста се ослушвах, но както каза един приятел - "То ще си покаже." В края на февруари ми протече клапан-авансаторът и след като го смених, шума изчезна.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Тя и моята причуква в първите 3-4 мин. след като я запаля. Един остър такъв, металически звук. Бях чел някъде из форума че е нормално и че било от авансатора, но не повярвах много. Сега след като регулирах клапаните, се чува по ясно. Но не е от тях, защото звука не наподобява на клапан. С по висок тон е. Пиши като установиш проблема.Fiat Marea TD100
Коментар
-
YAESU
iuly_vn написа:Тя и моята причуква в първите 3-4 мин. след като я запаля. Един остър такъв, металически звук. Бях чел някъде из форума че е нормално и че било от авансатора, но не повярвах много. Сега след като регулирах клапаните, се чува по ясно. Но не е от тях, защото звука не наподобява на клапан. С по висок тон е. Пиши като установиш проблема.
Коментар
-
YAESU
[quote="YAESU"]iuly_vn написа:Тя и моята причуква в първите 3-4 мин. след като я запаля. Един остър такъв, металически звук. Бях чел някъде из форума че е нормално и че било от авансатора, но не повярвах много. Сега след като регулирах клапаните, се чува по ясно. Но не е от тях, защото звука не наподобява на клапан. С по висок тон е. Пиши като установиш проблема.
Коментар
-
Колеги може да не се намесвам на правилното място, но пак проверете от това глава не боли.Моята също много дрънчеше направо и то когато си иска, при мен се оказа от клаксона.Като я чуя да трака и отворя капака, задържа клаксона и дрънченето спира.Клаксона се намира зад левия фар ако сте пред колата.Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:iuly_vn написа:Сега след като регулирах клапаните, се чува по ясно.Fiat Marea TD100
Коментар
-
[quote="YAESU"]YAESU написа:iuly_vn написа:Тя и моята причуква в първите 3-4 мин. след като я запаля. Един остър такъв, металически звук. Бях чел някъде из форума че е нормално и че било от авансатора, но не повярвах много. Сега след като регулирах клапаните, се чува по ясно. Но не е от тях, защото звука не наподобява на клапан. С по висок тон е. Пиши като установиш проблема.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар