Здравейте, колеги... рових в търсачката но не намерих.Кажете как става и от къде, намерих едното кранче на термостата, до него де, ама останалите не мога, а имам въздух, днес ми смукна малко
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Забравил съм коя година ти е колата, ама ако е от по-старите, защо не видиш дали случайно не е изгорял реостата , който често гори и при бензиновите мотори. По дефаулт е долу вдясно на радиатора.
Колега извинявам се че ти се намесвам в темата, ама гледам е сходна с моя проблем и да попитам някой дет му разбира...Смених си термостата и стрелката ми пак седи почти долу.Какъв следва да е проблема, щото съм нагласил 1 чук в гаража да я смажа тая стрелка :D
проблемът може и да е в уреда в таблотоа при мен, колата е 96 родомреостатите са нови, синия датчик отгоре също, термостата и двата датчика върху него също
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
При мен напоследък забелязвам, че като карам повече време в задръстване и температурата се вдига на 1 чертичка над средата(със старото табло съм - с повечето деления)...в мига в който достигне тая чертичка и веднага се включват перките и сваля температурато до нормалната - 2 черти под средата)....и това с новият ми термостат, който купих началото на зимата....Нормална ли е тая постоянна смяна на температурите - карал съм коли, на които стрелката им седи като закована, независимо как се кара колата???
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар