Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на охладителната с-ма - ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на охладителната с-ма - ТД100

    Здравейте, колеги... рових в търсачката но не намерих.Кажете как става и от къде, намерих едното кранче на термостата, до него де, ама останалите не мога, а имам въздух, днес ми смукна малко
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    на радиатора имаш още две пробки отгоре са

    Коментар


      #3
      даам, но проблема явно не е във въздуха, много късно ми пуска перките, а когато е горещо и съм в задръстване това е проблем..
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        BEX---GT написа:
        даам, но проблема явно не е във въздуха, много късно ми пуска перките, а когато е горещо и съм в задръстване това е проблем..
        колега датчика може би

        Коментар


          #5
          BEX---GT написа:
          даам, но проблема явно не е във въздуха, много късно ми пуска перките, а когато е горещо и съм в задръстване това е проблем..
          Кога точно ти пуска перките?
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            сега се връщам от диагностика, пуска перките на 99-100гр и ги изключва на 85гр..уреда не показва реално..
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              Уреда на таблото ли?....а и тия 100градуса не са ли много?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Geraka написа:
                Уреда на таблото ли?....а и тия 100градуса не са ли много?
                ЕДВА ЛИ. АКО Е РЕШИЛ ДА КАРА ПАРАХОД СА ЕКСТРА

                Коментар


                  #9
                  казаха ми, че там трябва да пуска перките, там ги и пуска..
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10
                    На ЖЖТД там трябва да пусне вторите перки, а не първите.

                    Коментар


                      #11
                      BEX---GT написа:
                      казаха ми, че там трябва да пуска перките, там ги и пуска..
                      КОЛЕГА ТВА ЛЯТО ЩЕ СИ ПОКАЖЕ САМО СИ СЛЕДИ ТЕРМОСТАТА ДА НЕ ПРЕГРЕЕШ ДВИГАТЕЛЯ ,ЧЕ ПОСЛЕ Е СТРАШНО!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                      Коментар


                        #12
                        Забравил съм коя година ти е колата, ама ако е от по-старите, защо не видиш дали случайно не е изгорял реостата , който често гори и при бензиновите мотори. По дефаулт е долу вдясно на радиатора.

                        Коментар


                          #13
                          Колега извинявам се че ти се намесвам в темата, ама гледам е сходна с моя проблем и да попитам някой дет му разбира...Смених си термостата и стрелката ми пак седи почти долу.Какъв следва да е проблема, щото съм нагласил 1 чук в гаража да я смажа тая стрелка :D
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            проблемът може и да е в уреда в таблотоа при мен, колата е 96 родомреостатите са нови, синия датчик отгоре също, термостата и двата датчика върху него също
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #15
                              При мен напоследък забелязвам, че като карам повече време в задръстване и температурата се вдига на 1 чертичка над средата(със старото табло съм - с повечето деления)...в мига в който достигне тая чертичка и веднага се включват перките и сваля температурато до нормалната - 2 черти под средата)....и това с новият ми термостат, който купих началото на зимата....Нормална ли е тая постоянна смяна на температурите - карал съм коли, на които стрелката им седи като закована, независимо как се кара колата???
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X