specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се е счупило пак???!!!!
Collapse
X
-
п.п. Днес разглобих сондата и с ужас открих нещо което приличаше на малка медузка... викам си "Тва нещо е живо!!" :D оказа се че е боклук върху цедката диаметъра му беше колкото на монета от 2ст. а дбелината да не казвам... поне лесно се изчисти.. събрах всичко както си беше, но още не съм пробвал да заредя и да видя стрелката дали ще се вдигне както трябва... като разбера ще пиша.[/quote] Колега!!! На това нещо му викат ,,Малък зелен нафтояд!" Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Точно то ни яде нафтичката м..ка му!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колегиии след като направих профилактиката на дюзата с 10лв. минах 67-68 километра :D разликата с предния път е очевадна... предния път ми стигна само за 40км. , така че... правете си изводите "затруднен приток на гориво = висок разход на гориво" сега смятам да сменя маслото другата седмица и да сложа добавка за изчистване на горивната система... и така... резултата от операция "СОНДА" ПОЛУЖИТЕЛЕН !!!Fiat Brava TD100
Коментар
-
:D :D :D ...много се радвам!Само да допълня: на около 1000км от както притежавах фиата вече реших да сменя горивния филтър...и въпреки малкия пробек ,който имах /би трябвало още да не познавам колата / почувствах разлика!!! Явно за добро или лошо този двигател/182B4.000/ е доста претенциозен...НЕ по-правилно по-прецизен и реагира на много малки отклонения от идеалните!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колега написал си "след почистване на дюзата" каква е връската със сондата и затрудненото подаване на нафта. 100% грешиш с засичнето на разхода. Въпреки това тои си остава висок според мен. Направи засичането както ти описх за да си сигурен. Търси проблема другаде. Двигател с номер 182B4.000 е на JTD и не може да се сравнява горивоподаването с ТD 100.FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Коментар
-
Прав си ,но го дадох за пример.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 до колко "чувствителни" могат да бъдат тези двигатели.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Каква е функцията на дебитомера при ТД100 след като /по ваши думи/ няма отношение за горивоподаването?
Коментар
-
specialista написа:Сигурно за тези които разчитат е от полза.
Коментар
-
[quote="spooni"]Колегиии след като направих профилактиката на дюзата с 10лв. минах 67-68 километра :D разликата с предния път е очевадна... предния път ми стигна само за 40км. , така че... правете си изводите "затруднен приток на гориво = висок разход на гориво" сега смятам да сменя маслото другата седмица и да сложа добавка за изчистване на горивната система... и така... резултата от операция "СОНДА" ПОЛУЖИТЕЛЕН !!![/quoteБоже колегии какво съм писал и аз незнам... искам да кажа СОНДАТА!!! НЕ ДЮЗАТА чистих си СОНДАТА НА РЕЗЕРВОАРАнезнам дали разхода е висок имам познат с VW1.9TDI който получава горе доло същият разход...Fiat Brava TD100
Коментар
-
Аз пък като си купих колата и наливам нафта, карам и лампата почти постоянно свети. Един път пак така си наливам аз нафта защото ми свети лампата и хоп на петия литър резервоара пълен до горе. И така смених си поплавъка и всичко си е ок. Сега май вече дойде време да си сменям маслото и филтрите, но ще видим кога ще е това, защото има доста неща да правя по колицата си.
Коментар
-
spooni написа:emzo... мн. просто как... отворих резервоара откъм багажника... капачето с 3-те видий под плачето.. извадих я разглобих я.. главно измъкнах цедката... махнах наслояванията които никак не бяха малко и си сглобих всичко по обратня ред......F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo съжалявам, че ти пиша с толкова закъснение, но нещо неможех да си влезна в профила..та... и аз се озорих със свалянето на сондата.. мъркучите ги хващаш здраво и дърпаш... аз поне така ги изкарах с яко дърпане.. ще се чуе един гърлен звук като ги изкараш не се притеснявай после няма да имаш проблеми със запалването(поне аз нямах) после махаш и черният маркуч който е завит с една гайка... после почват мъките.. аз капака го развих с мнооого зор... яко стискане и въртене.. ако не помогне вземаш ключе или нещо подходящо вземаш и един чук и лека по лека докато отлепи... после идва проблема със самото изваждане на сондата..има една гума, която е непосредствено под белия капак и уплатнява сондата и ламарината на купето!!!Внимавай много да не я изстървеш в резервоара или да не я скъсаш!!!сондата я вадиш с леко завъртане така че да може да мине ще видиш зор с това... после вече след като я извадиш има едно като легенче и вътре е цедката една беличка и е закачена на едни плъзгачи... хващаш я здраво и дърпаш после си я продухваш и пъхаш обратно до колкото може... когато сглобяваш оплатнението за което ти говорех го слагаш около сондата и тогава натискай в дупката... за да няма опасност да падне в резервоара.... отдели си повечко време за това... нещо такова е ... цялата работа сглобяваш всичко по обратния ред...п.п. при мен проблема със стрелката не се оправиFiat Brava TD100
Коментар
-
Маркучите не със сила! Черния маркуч влиза в едно цилиндърче с бяла капачка. На самото цилиндърче има две срещуположни чопчита. Те се натискат и цялото цилиндърче излиза много лесно. С белия е същото.FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар