Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво се е счупило пак???!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    specialista написа:
    Сигурно за тези които разчитат е от полза.
    Fiat Brava TD100

    Коментар


      #17
      п.п. Днес разглобих сондата и с ужас открих нещо което приличаше на малка медузка... викам си "Тва нещо е живо!!" :D оказа се че е боклук върху цедката диаметъра му беше колкото на монета от 2ст. а дбелината да не казвам... поне лесно се изчисти.. събрах всичко както си беше, но още не съм пробвал да заредя и да видя стрелката дали ще се вдигне както трябва... като разбера ще пиша.[/quote] Колега!!! На това нещо му викат ,,Малък зелен нафтояд!" Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Точно то ни яде нафтичката м..ка му!
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #18
        Колегиии след като направих профилактиката на дюзата с 10лв. минах 67-68 километра :D разликата с предния път е очевадна... предния път ми стигна само за 40км. , така че... правете си изводите "затруднен приток на гориво = висок разход на гориво" сега смятам да сменя маслото другата седмица и да сложа добавка за изчистване на горивната система... и така... резултата от операция "СОНДА" ПОЛУЖИТЕЛЕН !!!
        Fiat Brava TD100

        Коментар


          #19
          :D :D :D ...много се радвам!Само да допълня: на около 1000км от както притежавах фиата вече реших да сменя горивния филтър...и въпреки малкия пробек ,който имах /би трябвало още да не познавам колата / почувствах разлика!!! Явно за добро или лошо този двигател/182B4.000/ е доста претенциозен...НЕ по-правилно по-прецизен и реагира на много малки отклонения от идеалните!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Колега написал си "след почистване на дюзата" каква е връската със сондата и затрудненото подаване на нафта. 100% грешиш с засичнето на разхода. Въпреки това тои си остава висок според мен. Направи засичането както ти описх за да си сигурен. Търси проблема другаде. Двигател с номер 182B4.000 е на JTD и не може да се сравнява горивоподаването с ТD 100.
            FIAT BRAVA 1,9-TD-100
            FIAT COUPE 2,0-16 - последно
            SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
            PEUGEOT PARTNER TEPEE

            Коментар


              #21
              Прав си ,но го дадох за пример.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 до колко "чувствителни" могат да бъдат тези двигатели.
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #22
                Jimy написа:
                Каква е функцията на дебитомера при ТД100 след като /по ваши думи/ няма отношение за горивоподаването?
                Функцията на дебитомера е важна и няма отношение към горивоподаването,защото просто няма електронна намеса за подобно нещо в помпата.Той играе в определянето на предварението на шприца чрез така наречения авансатор който е вграден в помпата.

                Коментар


                  #23
                  specialista написа:
                  Сигурно за тези които разчитат е от полза.
                  Колега,поздрави за тази схема.В доста публикации спестяват отразяването и.Даже и в Аутодата я няма.Не мога да разберя какво крият толкова че не я публикуват.То няма нищо за криене ако погледне човек.....Преди време едва успях да я намеря в едно немско ремонтно ръководство.

                  Коментар


                    #24
                    [quote="spooni"]Колегиии след като направих профилактиката на дюзата с 10лв. минах 67-68 километра :D разликата с предния път е очевадна... предния път ми стигна само за 40км. , така че... правете си изводите "затруднен приток на гориво = висок разход на гориво" сега смятам да сменя маслото другата седмица и да сложа добавка за изчистване на горивната система... и така... резултата от операция "СОНДА" ПОЛУЖИТЕЛЕН !!![/quoteБоже колегии какво съм писал и аз незнам... искам да кажа СОНДАТА!!! НЕ ДЮЗАТА чистих си СОНДАТА НА РЕЗЕРВОАРАнезнам дали разхода е висок имам познат с VW1.9TDI който получава горе доло същият разход...
                    Fiat Brava TD100

                    Коментар


                      #25
                      Как я изчисти ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo... мн. просто как... отворих резервоара откъм багажника... капачето с 3-те видий под плачето.. извадих я разглобих я.. главно измъкнах цедката... махнах наслояванията които никак не бяха малко и си сглобих всичко по обратня ред......
                        Fiat Brava TD100

                        Коментар


                          #27
                          Аз пък като си купих колата и наливам нафта, карам и лампата почти постоянно свети. Един път пак така си наливам аз нафта защото ми свети лампата и хоп на петия литър резервоара пълен до горе. И така смених си поплавъка и всичко си е ок. Сега май вече дойде време да си сменям маслото и филтрите, но ще видим кога ще е това, защото има доста неща да правя по колицата си.

                          Коментар


                            #28
                            spooni написа:
                            emzo... мн. просто как... отворих резервоара откъм багажника... капачето с 3-те видий под плачето.. извадих я разглобих я.. главно измъкнах цедката... махнах наслояванията които никак не бяха малко и си сглобих всичко по обратня ред......
                            По-подробно ако може:Капака го свалям и от там почват проблемите, не мога да развия белия капак.Не мога да извадя маркучите.Има някакъв метод, защото с мнооого дърпане НЕ става.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo съжалявам, че ти пиша с толкова закъснение, но нещо неможех да си влезна в профила..та... и аз се озорих със свалянето на сондата.. мъркучите ги хващаш здраво и дърпаш... аз поне така ги изкарах с яко дърпане.. ще се чуе един гърлен звук като ги изкараш не се притеснявай после няма да имаш проблеми със запалването(поне аз нямах) после махаш и черният маркуч който е завит с една гайка... после почват мъките.. аз капака го развих с мнооого зор... яко стискане и въртене.. ако не помогне вземаш ключе или нещо подходящо вземаш и един чук и лека по лека докато отлепи... после идва проблема със самото изваждане на сондата..има една гума, която е непосредствено под белия капак и уплатнява сондата и ламарината на купето!!!Внимавай много да не я изстървеш в резервоара или да не я скъсаш!!!сондата я вадиш с леко завъртане така че да може да мине ще видиш зор с това... после вече след като я извадиш има едно като легенче и вътре е цедката една беличка и е закачена на едни плъзгачи... хващаш я здраво и дърпаш после си я продухваш и пъхаш обратно до колкото може... когато сглобяваш оплатнението за което ти говорех го слагаш около сондата и тогава натискай в дупката... за да няма опасност да падне в резервоара.... отдели си повечко време за това... нещо такова е ... цялата работа сглобяваш всичко по обратния ред...п.п. при мен проблема със стрелката не се оправи
                              Fiat Brava TD100

                              Коментар


                                #30
                                Маркучите не със сила! Черния маркуч влиза в едно цилиндърче с бяла капачка. На самото цилиндърче има две срещуположни чопчита. Те се натискат и цялото цилиндърче излиза много лесно. С белия е същото.
                                FIAT BRAVA 1,9-TD-100
                                FIAT COUPE 2,0-16 - последно
                                SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
                                PEUGEOT PARTNER TEPEE

                                Коментар

                                Working...
                                X