Колегии помогнете със съвети моля!!!имам чуството че колата ми гори много... онзи ден сложих 10лв. от ОМV което са около 6 литре без малко и успях да мина само 40км. засичал съм го по стрелка .. знам че това никак не е правилен начин но... не ми се пълни до горе защото просто нямам излишни ама никакви пари ...незнам дали е възможно да е толкова голям разхода... проблеми с колата нямам върви си работи си нормално.. не пуши... само когато я запаля припушва едно сиво и когато влезе в интервала 2500-3000 оборота горе доло... абе нещо такова...иначе... имам въпрос.. когато заредя на бензиностанцията стрелката на горивото ми се вдига много ама мноооого бавно... т.е. ако заредя вечерта чак сутринта разбирам колко се е дигнала... нямам си и представа защо така... така че и не съм сигурен изобщо дали показва правилно оставащото гориво в резервоара... т.е. ако лампата ми свети когато зареждам като се кача в колата тя пак си свети и се едно не съм налял нищо... сутринта обаче се е дигнала до някакво ниво и така... мислете колеги мислете... че ми побеля косата вече!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се е счупило пак???!!!!
Collapse
X
-
spooni написа:колега моля уточнете как точно се чисти каде се намира и как се сваля.... ???а нещо относно високия разход????Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не мога да се съглася че е възможно колата да гори толкова много.Като нямаш пари за много нафта направи го с малко. Шише от литър в него и захранващия и излишното и да ти е пред очите да го наблюдаваш като свърше шишето спираш.защото в ГНП има нафта и ако караш докато угасне няма да е реално отново.
Коментар
-
jenshen73 написа:spooni написа:колега моля уточнете как точно се чисти каде се намира и как се сваля.... ???а нещо относно високия разход????Fiat Brava TD100
Коментар
-
при мен имаше същия проблем - колата върви нормално (Браво 1.9 100), но гори много, по груби изчисления на око почти двойно, отколкото преди и колкото трябва, сив пушек за първите 10-15 секунди след запалване, за 3000 оборота - незнам не съм гледала. Оказасе датчик за температурата на двигателя. Освен това едната дюза не беше затегната и от там извираше нафта, и маркучетата за излишната нафта (май така се казват) се бяха спекли. Като оправиха всички, което ми струва 60 лева, колата не пуши бяло и разходът се нормализира, вървежът е същия, но ускорява по-бързо от преди. А какво общо има ниворегулаторът с повишения разход на гориво???Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Нищо! Там има /при сондата/ един механизъм като на тоалетно казанче и плъзгачи,които вероятно са протъркани и не отчитат нормално.Отчет на разход по стрелка е меко казано несериозен. Каква е функцията на дебитомера при ТД100 след като /по ваши думи/ няма отношение за горивоподаването?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy аз ако му разбирах нямаше да питам... за дебитомера незнам... нямам си и идея в една тема четох че дебитомера при ТД100 бил нещо си за изгорелите газове... нямам си и идея пича беше написал че да чистиш дебитомер на ТД100 било само в полза на природата и да не се бил бъркал с дебитомера при JTD-тата и толкова...незнам колко е верно и за кво става дума... ако намеря пак темата ще пиша...п.п. Днес разглобих сондата и с ужас открих нещо което приличаше на малка медузка... викам си "Тва нещо е живо!!" :D оказа се че е боклук върху цедката диаметъра му беше колкото на монета от 2ст. а дбелината да не казвам... поне лесно се изчисти.. събрах всичко както си беше, но още не съм пробвал да заредя и да видя стрелката дали ще се вдигне както трябва... като разбера ще пиша.Fiat Brava TD100
Коментар
-
Начин на засичане на разхода. Препоръчително е в резервоара да няма много гориво. Разкачвате помпата за ръчно подкачване на горивото и я снаждате с друг маркуч на които края е поставен в туба, чрез помпане източвате цялото количество гориво през нея. След това я закачате отново на мястото и. Наливате в резервоара точно 10л. гориво палите колата и изминавате 100км. И повтаряте процедурата за източване на горивото през подкачващата помпа. Разликата 10л. минус остатъка ви дава реалния разход. Източването да става бавно защото сондата се пълни по-бавно и колата да е в хоризонтално положение.FIAT BRAVA 1,9-TD-100
FIAT COUPE 2,0-16 - последно
SUZUKI SUIFT 1,0 - служебно
PEUGEOT PARTNER TEPEE
Коментар
-
Някъде в нашия форум бях чел,че при затруднено горивоподаване се увеличава разхода!!! Дано след почистването на цедката и ти почувстваш разлика.Иначе за дебитомера на ТД100...нищо не знам. Но след като е закачен на входящия въздухопровод - какво ще прави с изгорелите газове...???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy ето виш последното мнение в тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13100от където можеби съм се подвел или не...момчетата от сервиза до вкъщи също споменаха за увеличаване на разхода при затруднено горивоподаване... но незнам ще покарам сега ще видя.. то ще си покаже... междудругото поне до колкото мога да усетя.. колата се движи по-лесно сега... имаше едно чудене и притрисане при превключване на скорости сега го няма...мисля да покарам така да видя как ще е и по нататъка да сложа една добавка на Лики Моли за почистване на горивната система... вчера я кледах в Карфур 8лв. и нещо...Fiat Brava TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар