Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто 1.7TD ,трудно пали и не гасне при....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто 1.7TD ,трудно пали и не гасне при....

    Здравейте колеги...значи моят проблем е следният...Имам Фият пунто от над 3 години 1.7тд ,1997/10месец... От 1-2 седмици насам сутрин предимно мн трудно пали...се едно е задавена..? Ония ден "гаса" двигатела ,а той продължава да работи , изкарвам ключа и си работи двигатела...интересно..? Първо се съмнявах дали не са свещите ,после един приятел има Форд дизел и ми каза че има нещо като патрон преди горивната помпа и на него е бил развален и така му е правила не изгасва и трудно пали..някои ако може да даде някакъв съвет преди да я карам на майстор..че то и едни майстори ...последния път доста нерви събрах... Благодаря ви
    Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

    #2
    клапан

    има клапан при помпата и тои не се затваря и нафтата си тече и за това не се гаси ако клеймореда е добре другото е това
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: клапан

      kluchar написа:
      има клапан при помпата и тои не се затваря и нафтата си тече и за това не се гаси ако клеймореда е добре другото е това
      Ахам...т.е. в случая ако е този клапан какво трябва да се смени целата горивна помпа или ? Питам се дали трябва на комп. да видим каква диагностика ше излезе...но и там си е разход ,то така дали може да се разбере точно какво е( имам изпредвид майстор дали може да разбере) ..нз несъм майстор немога да се насоча правилно..Иначе сигурно по същия начин и този клапан като е затворен и не пали ? Благодаря ти ..ще изчакам и други колеги да видя какво ше кажат тук във форума та да действам... :/
      Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

      Коментар


        #4
        Със сугурност имаш проблем в клапана(пуск-стоп) на ГНП.Той се сменя лесно и не струва скъпо.За всеки случай си провери подгревните свещи за трудното палене.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Със сугурност имаш проблем в клапана(пуск-стоп) на ГНП.Той се сменя лесно и не струва скъпо.За всеки случай си провери подгревните свещи за трудното палене.
          Аха..благодаря много...честно казано като ми направи този проблем доста се притесних..първата идея иначе ми беше да се обърна към форума...Дано да е това което казвате ...С точност в магазина трябва да кажа "клапан за (пуск-стоп) на ГНП " нещо такова ли ? И тогава да ходя някъде да го сменят... (на някои може да му се струват малко глупави въпросите ,но ме извинeте от компютри г-д разбирам но от коли ) Иначе подгревните свещи ще ги проверя ,но не мисля че са те защото досега неси ми правили проблеми...Иначе така да споделя първо за паленето се съмнявах дане е от скапана нафта ,от една измислена бензиностанция беше зареждал бащами ! Благодаря ви отново колеги..ше попитам утре имам един приятел има магазин за авто-части ,та ше вида дали знае за такава урутка
          Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

          Коментар


            #6
            Клапана можеш да си го смениш и сам,стига да не се претесняваш че ще се нацапаш с нафта.Трябва ти подходящия ключа той е 24 мм гаечен,8мм. гаечен.Малкия зада развиеш кабела на клапана а големия за самия клапан.Под него има О-пръстен,и "сердечник" с пружинка.Новия е комплект с всичко това.На Косер има Искра за около 20 лв. А за свещите пак казвам провери ги защото за всяко нещо си има първи път и за изгарянето също.

            Коментар


              #7
              Аз имах също такъв проблем.Помпаджията ми каза да си купя клапан защото и аз не можех да паля(трудно-топла и студена няма значение) ама иначе изгасваше.При мен се оказа че дърпа въздух обаче.Иначе до бяхме стигнали до клапана.
              Fiat Punto 1.7TD
              Toyota Avensis 2.0D4D

              Коментар


                #8
                Благодаря ви много момчета...Вие сте направо върха...Специалиста благодаря мн и на теб за подробното ръководство...Несе притеснявам ни най-малко че ше се оцапам в нафта ,но ще вида дали сам ще предприема тази акция.. Като го смена и видя как се държи колата ще ви пиша ...Пак ви Благодаря!!!!
                Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

                Коментар


                  #9
                  За всеки случай преди да смениш провери дали контактният ключ прекъсва захранването към клапана.Да не стане така че да го смениш и после пак същият проблем.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте отново..знчи всичко подробно което бяхте казали го бех казал на таткоми ,защото несъм си в нас и нямам възможност да си отида тази седмица ,да я откарам аз ...Значи УШ я кара при един който най-разбирал от дизели и той му казал че неса свещите , а ако трябва да цитирам разглобва помпата и да я оправа с ремонт щело да ми излезе 300лв..а нова 800лв..мисля че татко ми му е казал за този клапан но нз нз..какво и как са се разбрали...Той ми каза че ше я откара сигурно на компютърна диагностика..та да се знаело от какво е със сигорност....Както разбрах този клапан не е скъп и нищо неми пречи да пробвам дали от това трудно пали (предимно сутрин ,като е студена) защото диагностиката така или иначе ще ми е 50-80lv и такива работи...Незнам какво да мисля.. Иначе нещо като снимки дали може да ми постнете или да дадете link... т.е. къде се намира точно тоя клапан ,какво преставлява..та другата седмица като ида както казва по горе колегата да се помъча аз с някое по вещо лице да го сменя Благодаря ви предварително !!!
                    Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

                    Коментар

                    Working...
                    X