chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
-
TIP написа:chaveto написа:Е съвсем случайно аз съм ЕВРО3. VSS датчик нямам. Дюзи съм подменил няколко и след това рециклирал до колкото е възможно, след това няколко пъти са ходили на стенд за проверка/корекции и всичко си е ОК.Нямаше никакви проблеми около един месец, нито се колебаят обороти.................. Преди няколко дни рязко падане на температурите и сутринта при тръгване на 3*С и придърпва........................ След това отново изчезна за два дни, цел ден каране и никакви проблеми. Спирам да заредя гориво ( до горе) и с тръгването се появяват всичките проблеми. Това е при положение както казах, че съм сменил всичко по горивната уредба, дюзите ми връщат по 5мл за минута и проблема си е на лице.Аз започвам да си мисля, че проблема идва от датчика който мери температурата на горивото. Беше ми споменато от човек който се занимава с диагностика, че при тези двигатели този датчик играе голяма роля.
Коментар
-
При мен няма придърпване и нищо не съм пипал по софта. Имам нестабилни обороти при палене, изразява се в падане на обортите до 790 някъде и след това се нормализира. Като това е еднократно до към -7гр при -18 го прави 3 пъти! Мисля, че има нещо общо с подгряването.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Днес изключих датчика и карах около 100км без него. Докато беше изключен нямаше никакви проблеми. Това което забелязах е, че при студеното палене оборотите бяха някъде около 900 (никога не са били толкова) и имаше повече сила. Ще покарам още няколко дни и ще видя как ще е, но си мисля, че трябва да го изключа когато почне да се шашка.
Коментар
-
За всички с JTD105 мотори, които имат ПРИДЪРПВАНЕ - разкачете VSS датчика от куплунга му.Намира се на гърба на скоростната кутия, лесно се достига с ръка, откъм двигателния отсек.Ще изчезне скоростомера. Покарайте и вижте дали има засилване на придърпването или намаляне и пишете тук.п.с. в ЕКУ ще се запише грешка след 3тото палене(ако не ме лъже паметта) с разкачен датчик.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
chaveto написа:Днес изключих датчика и карах около 100км без него. Докато беше изключен нямаше никакви проблеми. Това което забелязах е, че при студеното палене оборотите бяха някъде около 900 (никога не са били толкова) и имаше повече сила. Ще покарам още няколко дни и ще видя как ще е, но си мисля, че трябва да го изключа когато почне да се шашка.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Вече няма с какво да си играя, остана само софтуера да и сменя.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Капака съм го махал, но нищо не съм чистил защото си е ОК. Нещо не виждам логика в това. Ако е запушен отдушника ще надува в мотора и ще потече като лейка.Кажи нещо по така за да има смисъл да се цапам с почистването на капака.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:chaveto написа:Капака съм го махал, но нищо не съм чистил защото си е ОК. Нещо не виждам логика в това. Ако е запушен отдушника ще надува в мотора и ще потече като лейка.Кажи нещо по така за да има смисъл да се цапам с почистването на капака.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Какво значи натягане на клапани. Няма такъв термин. Клапаните се проверяват за хлабини, а се регулират по два начина. Или със специалнитe "Fiat Tools"- инструменти на Фиат, се изваждат и подменят подложките или се сваля разпределителния вал, за да е възможен достъпа до тях. Първо се проверяват хлабините, записват се някъде и после подложките се подменят с по-тънки или дебели за да се получи необходимата хлабина. Продават се подложки през 3 стотни.Изгорели изспускателни клапани се проверяват най-лесно, като при 2000об. се приближи лист хартия до ауспуха, така че струята да го огъне и като се отнеме газта ако листа се огъне обратно към отвора на гърнето, то със сигурност имате неплътност в изсп. клапани.Сегментите не ги пипапйте, освен ако няма причина за това. Трудно ще намерите в БГ читави сегменти, а това означава ядове после. При смяна на сегменти се сменят и задължително черупките на биелите.Fiat Marea TD100
Коментар
-
При мен хлабините на клапаните са в повече от това което се дава от производителя, точно с колко е не съм мерил. Отдушника е почистен идеално и придърпването си го има. На дюзите е сменено всичко което може да се смени. Онзи ден отново реших да проверя някой неща и да си почистя основно дюзите (защото след почистване няма проблем за поне 1000км) и на една от дюзите засядаше една част на която не знам как се казва. След оправяне на тази част да се движи с лекота както на останалите дюзи, двигателя работи по съвсем друг начин и като цяло все едно имам друг автомобил.
Коментар
-
chaveto написа:При мен хлабините на клапаните са в повече от това което се дава от производителя, точно с колко е не съм мерил. Отдушника е почистен идеално и придърпването си го има. На дюзите е сменено всичко което може да се смени. Онзи ден отново реших да проверя някой неща и да си почистя основно дюзите (защото след почистване няма проблем за поне 1000км) и на една от дюзите засядаше една част на която не знам как се казва. След оправяне на тази част да се движи с лекота както на останалите дюзи, двигателя работи по съвсем друг начин и като цяло все едно имам друг автомобил.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар