Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дай си номера на ЕКУто и версията на софтуера.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Това къде да го прочета? На самото ЕКУ ли го пише или да пусна Уни.... и там да го видя.

      Коментар


        В Уни-то го пише.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Това е според фиат еку сканECU ISO FD 86 0D 80 E5FIAT 467 610 14BOSCH Hardware 0281010339BOSCH Software Nomer 1037354626BOSCH Software Ver. 29184А това е от унито. Доста числа бяха изписани, но пред тях не пише кое за какво е.Ако трябва ще напиша всичко което беше написано.HW id CAR 46761014ECU nom. 0281010339BOSCH SW 1037354626Homologation 839B5BISO FD 86 0D 80 E5Progr. date 2000 01 01

          Коментар


            Така наи накрая отстраних придърпването на моята. Решението при мен беше в управлението на впръскването демек смених компютъра с друг. Освен лашкането изчезна и колебаенето на оборотите при палене черниq дим при настъпване и аномалиите с ЕГРа. Единствено остана моментното пропадане на оборотите при рязко натискане и отпускане на газта и последващо натискане на спирачката но това явление го има явно и при други JTD.
            AR 145 JTD

            Коментар


              jingibi написа:
              Така наи накрая отстраних придърпването на моята. Решението при мен беше в управлението на впръскването демек смених компютъра с друг. Освен лашкането изчезна и колебаенето на оборотите при палене черниq дим при настъпване и аномалиите с ЕГРа. Единствено остана моментното пропадане на оборотите при рязко натискане и отпускане на газта и последващо натискане на спирачката но това явление го има явно и при други JTD.
              Колега от къде взе компютъра и какви пари?
              Fiat Bravo 1.9JTD 1999

              Коментар


                Не искам да споря, но как смяната му ще оправи проблема ?Нали стария е работил ? Софтуерните версии на двете ЕКУ-та, различни ли са ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Cтарият не само че работи но и сега си работи но кофти. Софта е различен то и дата компютъра са различни моят е 0 281 001 936 за алфа ромео 105 кс а другиат е 0 281 001 928 от фиат брава 105 кс. Мога да ти пратя и точно версиите на софтуера по отделно ако те интересува. Просто в моя случаи се оказа по лесно да сменя компа отколкото софтуера от финансова гледна точка. А иначе моя комп предполагам че си е напълно здрав но с пипнат софт.
                  AR 145 JTD

                  Коментар


                    Предполагам че софтуера е пипан още в Италия но само части от него тъй като като версия излиза оригиналния за колата доколко това е възможно аз не знам да се изкават компетентните по въпроса. Имам едно макар и нищожно съмнение за хардуерен проблем в ЕКУ то но това ще разбера като презапишем софта. Но иначе категорично отпадат съмненията по останалите елементи в системата дюзи,помпи високо и ниско налягане регулатор,дебитомер и т.н. В тоя ред на мисли ми остават някои напълно здрави елементи но те в съответния раздел. И на последно място не знам дали въпросното придърпване е като при останалите автомобили и дали причината е непременно една и съща при всички случаи. Но при мен си беше просто ужасно тресене и лашкане а не някаво леко притрисане отделно дето беше цяла мъка да се борави с педала на газта особено за шофьор който не е свикнал.
                    AR 145 JTD

                    Коментар


                      И на мен ми казаха, че трябва да си сменя софтуера, и в Бош го пише същото. Аз съм сменил от А до Я всичко по горивната система и придърпването си го има Обаче за моята не мога да намеря комп. масови са 136к.с Никой обаче не иска да сподели ако си дръпна софтуер от някоя друга Либра която е по голяма година от моята и например 150к.с дали ще стане. Само един човек ми каза, че е по добре моят софтуер да се преправи от хората които са го писали от колкото да се сменя. Нещо си можело да се омаже ако се презапише и като цяло да си мислиш, че всичко е ОК а то да не е.

                      Коментар


                        jingibi написа:
                        Мога да ти пратя и точно версиите на софтуера по отделно ако те интересува.
                        Да, ако не ти е проблем.Те горивните таблици на Браво/а/Мареа и 145 са едни и същи.По-лесно, а и по-евтино щеше да е да флашнеш оригинален софтуер, освен ако ЕКУто не ти е без пари п.с. в интерес на истината втория номер е за ФИАТ и АЛФА, така че си уцелил.Друг е въпроса, че има няколко версии на софта, затова ще изчакам да ги напишеш, ако пък имаш дъмп на софта, който подозираш за пипан - прати ми го , да го видя.@Чаве - тебе те забравих :D , ти имаш ли Галето ?Прати ми дъмп да те видя и тебе, заводски ли си или пипан
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Е?! Някой реши ли трайно проблема? Изглежда при едни е по-леко при дурги по-силно но доста JTD го имат! Някой опитвал ли е да покара с някаква вносна нафта? Изобщо нямам представа моят двигател в какво състояние защото го имам от прекалено скоро но и моя пунтак придърпва и си мисля че тъй като проблема го имаме всички но на различни по марка италианки то това, което ни свързва всичките е горивото което горим. Аз не го деля на Лукойлско, ОМВ, Еко и тн. а просто го наричам българско, което значи със съмнително качество. Пак казвам още нямам месец като ползвател на JTD, нямам проблеми с непостоянни обороти, динамиката си е чудесна но това е моето предположение-некачествена нафта.

                          Коментар


                            Това не е вярно ! Нафтата, заредена от бензиностанция, НЕ Е причината.До тук знам 2 причини:- VSS датчик- дюзиИ да отбележа, че до сега нито един Евро3 мотор няма такъв проблем.Имам предвид като този, за който аз съм описал в 1иа пост.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Е съвсем случайно аз съм ЕВРО3. VSS датчик нямам. Дюзи съм подменил няколко и след това рециклирал до колкото е възможно, след това няколко пъти са ходили на стенд за проверка/корекции и всичко си е ОК.Нямаше никакви проблеми около един месец, нито се колебаят обороти.................. Преди няколко дни рязко падане на температурите и сутринта при тръгване на 3*С и придърпва........................ След това отново изчезна за два дни, цел ден каране и никакви проблеми. Спирам да заредя гориво ( до горе) и с тръгването се появяват всичките проблеми. Това е при положение както казах, че съм сменил всичко по горивната уредба, дюзите ми връщат по 5мл за минута и проблема си е на лице.Аз започвам да си мисля, че проблема идва от датчика който мери температурата на горивото. Беше ми споменато от човек който се занимава с диагностика, че при тези двигатели този датчик играе голяма роля.

                              Коментар


                                chaveto написа:
                                Аз започвам да си мисля, че проблема идва от датчика който мери температурата на горивото. Беше ми споменато от човек който се занимава с диагностика, че при тези двигатели този датчик играе голяма роля.
                                Защо не го попиташ този човек-диагностик да ти обясни каква точно ГОЛЯМА роля изпълнява този датчик за температурата на горивото.Я му дръпни куплунга и го покарай 2-3 дена без него да видиш има ли разлика с придърпването и таман ще установиш колко е голяма ролята му.

                                Коментар

                                Working...
                                X