Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не съм ги носил на стенд защото двигателя започна да работи много мазно. При подаване на газ си тръгваше мазно и при отнемане отново мазно намаляваше и изведнъж отново стана директна. При отнемане на газта забива рязко и при подаване на газ тръгва рязко и когато стане такава започва и да придърпва. Първият път след като ми правиха дюзите го е направила точно три пъти това придърпване за 10к и просто и връщам газта и се оправя. Днес обаче ми скъса нервите. Какъв беше реда на палене на 2.4jtd, че на този компютър нямам никакви програми където да погледна.

    Коментар


      chaveto написа:
      Какъв беше реда на палене на 2.4jtd, че на този компютър нямам никакви програми където да погледна.
      1,2,4,5,3

      Коментар


        След махане на акумулатора за 2ч, минах 60км без никакво придърпване и колата отново засега върви мазно. Забравих да напиша, че от време на време когато съм засилил и изключа от скорост да спра и оборотите падат някъде около 600-700 и така ги задържа за около 5-6сек. и след това си ги оправя. Това също не знам на какво се дължи.

        Коментар


          След сваляне и почистване на дюзите нямаше никакви проблеми за около 1500км. Вчера отново започна да прави гадните мизерии и сега когато я форсирам на място се усеща съвсем ясно как на 1200 оборота започва да тресе и около 1500 намалява до около 2000. Няма никакви записани грешки и т.н. Започнах докато работи двигателя да изключвам една по една дюзите и установих много интересно нещо. Двигателя си работи нормално с изключение, че има леко клатене, започвам да подавам газ и до 1200об се форсира съвсем нормално След 1200об започва да тресе точно както си трябва да тресе с един цилиндър по малко :D и така до 2000об. След тези обороти отново намалява тресенето Днес сутринта си запали съвсем нормално и няма никакво прекъсване за стоте км които минах. Започвам да си мисля, че или от помпата където ръмжи/шуми се отделят стружки и бази кат дюзите или след по продължително загряване на дюзите нещо става с някоя Кажете някоя програма с която може да се провери как работят дюзите върху двигателя защото ми писна да ги свалям и почиствам. А и на какво се дължи падането на оборотите на около 750. Изключвам да е от дюза, ако е от дюза трябваше да паднат и когато изключвах една по една всичките дюзи.

          Коментар


            chaveto написа:
            Кажете някоя програма с която може да се провери как работят дюзите върху двигателя
            Просто няма такава.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Според мен има. В рено ни провериха дюзите на служебното канго с такава диагностика. В Бош по същият начин могат да го направят, но не ми се дават 40лв :D а и казаха, че по някой път не могат да се вържат с някой автомобили.

              Коментар


                Намери я тогава, плащам веднага !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Кажете някоя програма с която може да се провери как работят дюзите върху двигателя защото ми писна да ги свалям и почиствам. А и на какво се дължи падането на оборотите на около 750. Изключвам да е от дюза, ако е от дюза трябваше да паднат и когато изключвах една по една всичките дюзи.
                  Програмата как работят дюзите се изпълнява на стенд.

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    Според мен има. В рено ни провериха дюзите на служебното канго с такава диагностика. В Бош по същият начин могат да го направят, но не ми се дават 40лв :D а и казаха, че по някой път не могат да се вържат с някой автомобили.
                    Бъди сигурен че така ще ти кажат и на тебе.

                    Коментар


                      Както бях споделил по напред в темата, и с новите разпръсквачи имам въпросното прекъсване. Дори и обратното гориво да е 5-6мл за минута на празен ход дюзата си прави проблеми от време на време. Явно и когато са качени на стенд не правят проблем и затова реших да мина на план В :D Днес си взех една дюза втора употреба която работи добре, сложих и нов разпръсквач. И сега започвам от 1-ви цилиндър, слагам новата дюза там и карам, ако прави проблем отново свалената дюза от 1-ви цилиндър я слагам на втори и така докато не спре да прекъсва :D Ако установя коя е дюзата ще я отворя да я разгледам и да видя дали мога да видя някакъв проблем. Според мен проблема е в съчменият клапан и от време на време не затваря нормално. Другият вариант е да засяда или самият ел. магнит да прави проблема.

                      Коментар


                        И кво правим ако е повече от една ?Явно имаш доста свободно време
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          И кво правим ако е повече от една ?Явно имаш доста свободно време
                          Купувам още една на слух според мен е една. Когато се зае....а и на студено при първо палене прекъсва и както казах го чувам/усещам като един цилиндър.

                          Коментар


                            Колеги направо вдигнах ръце от тази кола. Днес се извърши над 4-ри часова диагностика и беше проверено всичко по запалителната система и не беше открито нищо което да не е в ред, абсолютно всичко според програмите на Бош е точно както трябва. Дюзите също бяха проверени и те си работят съвсем нормално. Човека който прави диагностиката ми каза, че между 99-01г при либрите имало проблем със софтуера. Ако бъдат забелязани колебания в ниските оборотите и някакви прекъсвания в работата на двигателя трябва да се отиде до .................... и да бъде подменен софтуера. Аз имам колебания в оборотите и прекъсвания, но според човека такъв софтуер не може да се намери или ако се намери ще е пипан и няма да е точна работата. Каза ми, че варианта е да си отида в оторизираният сервиз и там да ми бъде подменен софтуера. Аз му предложих вариант да намеря либра от която да изтеглим софтуера и да го подменим, но той ми каза, че пак нямало да стане както трябва заради някакви си чекове или нещо такова. Кажете какво мога да направя с този софтуер за пробата, че ми писна да давам пари по тази кола.

                            Коментар


                              Бла, бла, евро2 или евро3 си ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                евро3Engine code: 839A6.000

                                Коментар

                                Working...
                                X