Не съм ги носил на стенд защото двигателя започна да работи много мазно. При подаване на газ си тръгваше мазно и при отнемане отново мазно намаляваше и изведнъж отново стана директна. При отнемане на газта забива рязко и при подаване на газ тръгва рязко и когато стане такава започва и да придърпва. Първият път след като ми правиха дюзите го е направила точно три пъти това придърпване за 10к и просто и връщам газта и се оправя. Днес обаче ми скъса нервите. Какъв беше реда на палене на 2.4jtd, че на този компютър нямам никакви програми където да погледна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
След махане на акумулатора за 2ч, минах 60км без никакво придърпване и колата отново засега върви мазно. Забравих да напиша, че от време на време когато съм засилил и изключа от скорост да спра и оборотите падат някъде около 600-700 и така ги задържа за около 5-6сек. и след това си ги оправя. Това също не знам на какво се дължи.
Коментар
-
След сваляне и почистване на дюзите нямаше никакви проблеми за около 1500км. Вчера отново започна да прави гадните мизерии и сега когато я форсирам на място се усеща съвсем ясно как на 1200 оборота започва да тресе и около 1500 намалява до около 2000. Няма никакви записани грешки и т.н. Започнах докато работи двигателя да изключвам една по една дюзите и установих много интересно нещо. Двигателя си работи нормално с изключение, че има леко клатене, започвам да подавам газ и до 1200об се форсира съвсем нормално След 1200об започва да тресе точно както си трябва да тресе с един цилиндър по малко :D и така до 2000об. След тези обороти отново намалява тресенето Днес сутринта си запали съвсем нормално и няма никакво прекъсване за стоте км които минах. Започвам да си мисля, че или от помпата където ръмжи/шуми се отделят стружки и бази кат дюзите или след по продължително загряване на дюзите нещо става с някоя Кажете някоя програма с която може да се провери как работят дюзите върху двигателя защото ми писна да ги свалям и почиствам. А и на какво се дължи падането на оборотите на около 750. Изключвам да е от дюза, ако е от дюза трябваше да паднат и когато изключвах една по една всичките дюзи.
Коментар
-
chaveto написа:Кажете някоя програма с която може да се провери как работят дюзите върху двигателя защото ми писна да ги свалям и почиствам. А и на какво се дължи падането на оборотите на около 750. Изключвам да е от дюза, ако е от дюза трябваше да паднат и когато изключвах една по една всичките дюзи.
Коментар
-
Както бях споделил по напред в темата, и с новите разпръсквачи имам въпросното прекъсване. Дори и обратното гориво да е 5-6мл за минута на празен ход дюзата си прави проблеми от време на време. Явно и когато са качени на стенд не правят проблем и затова реших да мина на план В :D Днес си взех една дюза втора употреба която работи добре, сложих и нов разпръсквач. И сега започвам от 1-ви цилиндър, слагам новата дюза там и карам, ако прави проблем отново свалената дюза от 1-ви цилиндър я слагам на втори и така докато не спре да прекъсва :D Ако установя коя е дюзата ще я отворя да я разгледам и да видя дали мога да видя някакъв проблем. Според мен проблема е в съчменият клапан и от време на време не затваря нормално. Другият вариант е да засяда или самият ел. магнит да прави проблема.
Коментар
-
Колеги направо вдигнах ръце от тази кола. Днес се извърши над 4-ри часова диагностика и беше проверено всичко по запалителната система и не беше открито нищо което да не е в ред, абсолютно всичко според програмите на Бош е точно както трябва. Дюзите също бяха проверени и те си работят съвсем нормално. Човека който прави диагностиката ми каза, че между 99-01г при либрите имало проблем със софтуера. Ако бъдат забелязани колебания в ниските оборотите и някакви прекъсвания в работата на двигателя трябва да се отиде до .................... и да бъде подменен софтуера. Аз имам колебания в оборотите и прекъсвания, но според човека такъв софтуер не може да се намери или ако се намери ще е пипан и няма да е точна работата. Каза ми, че варианта е да си отида в оторизираният сервиз и там да ми бъде подменен софтуера. Аз му предложих вариант да намеря либра от която да изтеглим софтуера и да го подменим, но той ми каза, че пак нямало да стане както трябва заради някакви си чекове или нещо такова. Кажете какво мога да направя с този софтуер за пробата, че ми писна да давам пари по тази кола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар