Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    naskobg написа:
    Stefan Hadjov написа:
    @emzo........Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?.............
    В двигателите има едно криво желязо, наречено "колянов вал", та ще стане много интересно ако откачиш дюзи за повече време. Не е уместен примера с три и двуцилиндровите двигатели, защото там тези криви железа са други.
    Никакво значение няма това криво желязо в случая.Дето ще спориш,напреави експеримент за да се увериш че не си прав.Покарай малко на три цилиндъра и тогава се изказвай.

    Коментар


      chaveto написа:
      Като цяло според мен си е богата сместа до 2000об/м Не нормално е чувствителна газта и директна колата в един такъв диапазон.
      Грешиш.При дизелите за разлика от бензините всякаква горивна смес си гори перфектно.Няма бедна,няма богата всичко гори без прекъсване.Ако малко горивото просто мощноста е малка,ако е много горивото мощноста е повече но пуши.И винаги си изгаря без прекъсване.Не е причината за предърпването горивната смес.Дизел от горивна смес не прекъсва.Прекъсва когато липсва горивна смес.

      Коментар


        emzo написа:
        Какво не е ясно ? Проблема е в дюзата.-------chaveto - играл съм си да редактирам софта, не може да се маскира този дефект, а и да можеше нямаше да е за дълго.
        Проблема не е в дюзата.Като е в дюзата вземи я оправи.И как така дюзата работи в други всички режими и не прекъсва ,а точно в определен режим прекъсва.Такава дюза аз не познавам.Една дюза или работи или не работи.Ако прекъсва,ще прекъсва във всички режими,а не точно при 2000 об и нагоре незнайно как се оправя.Би трябвало да ти прекъсва и на празен ход,нестабилна работа и т.н.

        Коментар


          Аз различавам черно от бяло. А ти ?Проблема ми е решен с монтирането на друг инжектор.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Stefan Hadjov написа:
            naskobg написа:
            Stefan Hadjov написа:
            @emzo........Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?.............
            В двигателите има едно криво желязо, наречено "колянов вал", та ще стане много интересно ако откачиш дюзи за повече време. Не е уместен примера с три и двуцилиндровите двигатели, защото там тези криви железа са други.
            Никакво значение няма това криво желязо в случая.Дето ще спориш,напреави експеримент за да се увериш че не си прав.Покарай малко на три цилиндъра и тогава се изказвай.
            Спокойно колега. Исках да ти кажа, че четири цилиндров двигател, когото работи на три цилиндъра се получава неравномерно натоварване на коляновия вал, което вече си е голам проблем. Карал съм на три цилиндъра със счупено бутало. А колкото до споренето - не споря с теб, само ти казвам истини, които ти би трябвало да знаеш.

            Коментар


              Stefan Hadjov написа:
              Прекъсва когато липсва горивна смес.
              Не ме разбра правилно или аз не го казах добре. Исках да кажа, че горивото е в повече за тези обороти. Тук въздуха не го регулираме той си зависи от засмукването на двигателя, регулираме само горивото. Когато искаме да задържим 1300об с потенциометъра го казваме това на комп. той от своя страна си определя колко гориво да подаде за да имаме нужните обороти, датчика на кол. вал следи оборотите и ги казва на комп. Обаче идва един момент, че оборотите с в повече от нужните и датчика го казва, комп. веднага спира горивото обаче оборотите падат отново под желаното ниво, датчика отново му казва той подава гориво и те отново отиват над нивото и така се затваря цикъла в тези обороти и според мен това е причината за проблема. Комп. не може да накара двигателя да работи плавно. Според мен някой датчик има колебания в този диапазон и от това се поражда проблема.

              Коментар


                колеги и аз си мисля че проблема е в някои датчиккакто казаха по горе инжектора или работи или неот сервиза ми предлагат пробно да ми сменят дебитомера и ако има разлика да го сменям ако не си ми вращат стария след няколко дена пак ще хода да го проверятда ли дава грешкааз искам да кажа че при мен придрапването е от време на времен се появява
                Mercedes E200 coupe

                Коментар


                  emzo написа:
                  Аз различавам черно от бяло. А ти ?Проблема ми е решен с монтирането на друг инжектор.
                  А аз различавам и сиво ,не само черно и бяло.Колега,дълбоко се съмнявам да си решил проблема със смяна на инжектор.Или го казваш от инат.Ако това е верно,направи един research за да определиш какво точно и има на дюзата за да не работи при определени обороти,а на всякъде другаде да е ОК.Това наистина ще е принос в теорията и практиката и ще си е заслужило 20 стр.писане.

                  Коментар


                    Ами Стефане, аз ако имах стенд щях ли да се мъча толкова време ?Ето ти обобщено инфо:1 - 40мл.2 - 41мл.3 - 37мл.4 - 55мл.Сменям инжектора - придърпване няма.Не са редки случаите, когато теорията и практиката се разминават.Понеже имам ище една "читава" дюза, ще я бодна на 2ри цилиндър.След това, чак ще има "подмладяване" на 1ва и 3та, но като гледам 3та си е ок.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Добре да предположим, че наистина проблема е в дюзата, нека @emzo да покара и да каже дали наистина проблема е решен със сменяване на дюзите. @emzo дюза втора ръка ли си взе или нова, какви пари са ако не е тайна ЕДИТ: Сега прави ли теста отново със замерването на върнатото гориво за да видиш дали има разлика. Някоя от старите дюзи ще я отваряш ли за да видиш за евентуално износване и за да споделиш дали има нещо по специфично при отварянето.Не знам дали ще мога да отворя някоя от моите дюзи за да я почистя от вътре. Принципно не съм от кръжока пречат ми ръцете но нямам никаква схема на хартия където да се вижда ясно кое след кое следва да се маха.

                      Коментар


                        Втора употреба, даже няколко пробвах.Да, ще разглобя една и ще я снимам подробно.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          Ами Стефане, аз ако имах стенд щях ли да се мъча толкова време ?Ето ти обобщено инфо:1 - 40мл.2 - 41мл.3 - 37мл.4 - 55мл.Сменям инжектора - придърпване няма.Не са редки случаите, когато теорията и практиката се разминават.Понеже имам ище една "читава" дюза, ще я бодна на 2ри цилиндър.След това, чак ще има "подмладяване" на 1ва и 3та, но като гледам 3та си е ок.
                          Не можах да ти отговоря,защото заминах за Германия.Пиша от Франкфурт.Имам един въпрос:като казваш смених инжектора имаш в пред вид цялия комплект дюза,или си сменил разпръсквача само от комплекта дюза.Между теория и практика не може да има разминаване,освен в случаите когато в практиката се появяват явления,които не са взети в пред вид в теорията.Това се случва често и оставаме с впечатления за разминаване.И още един въпрос:защо смяташ че данните за връщащото гориво които си цитирал могат да бъдат меродавни за количеството на впръскано гориво за един инжектор.Разбирам че не разполагаш със стенд за измерване на дюзи и търсиш косвени методи за контрол,но до колко могат да бъдат меродавни в случая.Извинявай за любопитството,но въпросите които се пораждат в темата са интересни.

                          Коментар


                            Смених цялата дюза с друга.Нищо не съм подменял по нея.Да, налага се да разчитам на "косвени" методи.Нямам стенд, нямам професионални познания в тази област.Млад шофьор съм, каквото съм научил е от литература в интернет -справочници, сервизни менюъли и т.н.Т.е. самоук.В последствие разбирам, че метода не дава реална представа за състоянието на разпръсквача, а само за съчмения клапан.Въпреки това в много случаи теста е меродавен.Извинявай, че не мога дати отговоря подобаващо(технически).
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Чисто нови разпръсквачи на няма и 400км и отново имам придърпване. Днес след 100км+ градско и гадината започна да придърпва. Когато се прибрах и забих спринцовките и всичките дюзи връщаха еднакво 5-6мл за минута. Сега от какво придърпва кочината жабарска

                              Коментар


                                chaveto написа:
                                Чисто нови разпръсквачи на няма и 400км и отново имам придърпване. Днес след 100км+ градско и гадината започна да придърпва. Когато се прибрах и забих спринцовките и всичките дюзи връщаха еднакво 5-6мл за минута. Сега от какво придърпва кочината жабарска
                                Извод:1.Щом смяташ че обратното гориво е основен показател за един CR-инжектор,то значи че твоите са ОК и няма какво повече да се иска от тях.Аз не мисля така.2.Значи че за придърпването ти има други причиниЕдин въпрос:след като смени разпръсквачите с нови провери ли как работи всяка една като комплект ин жектор на стенд.Представи си че някъде си допуснал неволна грешка.Без проверка-сляпа работа.

                                Коментар

                                Working...
                                X