naskobg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
chaveto написа:Като цяло според мен си е богата сместа до 2000об/м Не нормално е чувствителна газта и директна колата в един такъв диапазон.
Коментар
-
emzo написа:Какво не е ясно ? Проблема е в дюзата.-------chaveto - играл съм си да редактирам софта, не може да се маскира този дефект, а и да можеше нямаше да е за дълго.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:naskobg написа:Stefan Hadjov написа:@emzo........Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?.............
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Прекъсва когато липсва горивна смес.
Коментар
-
колеги и аз си мисля че проблема е в някои датчиккакто казаха по горе инжектора или работи или неот сервиза ми предлагат пробно да ми сменят дебитомера и ако има разлика да го сменям ако не си ми вращат стария след няколко дена пак ще хода да го проверятда ли дава грешкааз искам да кажа че при мен придрапването е от време на времен се появяваMercedes E200 coupe
Коментар
-
emzo написа:Аз различавам черно от бяло. А ти ?Проблема ми е решен с монтирането на друг инжектор.
Коментар
-
Ами Стефане, аз ако имах стенд щях ли да се мъча толкова време ?Ето ти обобщено инфо:1 - 40мл.2 - 41мл.3 - 37мл.4 - 55мл.Сменям инжектора - придърпване няма.Не са редки случаите, когато теорията и практиката се разминават.Понеже имам ище една "читава" дюза, ще я бодна на 2ри цилиндър.След това, чак ще има "подмладяване" на 1ва и 3та, но като гледам 3та си е ок.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Добре да предположим, че наистина проблема е в дюзата, нека @emzo да покара и да каже дали наистина проблема е решен със сменяване на дюзите. @emzo дюза втора ръка ли си взе или нова, какви пари са ако не е тайна ЕДИТ: Сега прави ли теста отново със замерването на върнатото гориво за да видиш дали има разлика. Някоя от старите дюзи ще я отваряш ли за да видиш за евентуално износване и за да споделиш дали има нещо по специфично при отварянето.Не знам дали ще мога да отворя някоя от моите дюзи за да я почистя от вътре. Принципно не съм от кръжока пречат ми ръцете но нямам никаква схема на хартия където да се вижда ясно кое след кое следва да се маха.
Коментар
-
emzo написа:Ами Стефане, аз ако имах стенд щях ли да се мъча толкова време ?Ето ти обобщено инфо:1 - 40мл.2 - 41мл.3 - 37мл.4 - 55мл.Сменям инжектора - придърпване няма.Не са редки случаите, когато теорията и практиката се разминават.Понеже имам ище една "читава" дюза, ще я бодна на 2ри цилиндър.След това, чак ще има "подмладяване" на 1ва и 3та, но като гледам 3та си е ок.
Коментар
-
Смених цялата дюза с друга.Нищо не съм подменял по нея.Да, налага се да разчитам на "косвени" методи.Нямам стенд, нямам професионални познания в тази област.Млад шофьор съм, каквото съм научил е от литература в интернет -справочници, сервизни менюъли и т.н.Т.е. самоук.В последствие разбирам, че метода не дава реална представа за състоянието на разпръсквача, а само за съчмения клапан.Въпреки това в много случаи теста е меродавен.Извинявай, че не мога дати отговоря подобаващо(технически).F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
chaveto написа:Чисто нови разпръсквачи на няма и 400км и отново имам придърпване. Днес след 100км+ градско и гадината започна да придърпва. Когато се прибрах и забих спринцовките и всичките дюзи връщаха еднакво 5-6мл за минута. Сега от какво придърпва кочината жабарска
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар