Преди 2 дена ми направиха диагностика на двигателяглавна роля за придрапването играе дебитомера тои дава грешкаи затова се получава така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
...от което следва, че при откачен дебитомер придърпването ще спре Не винаги даден проблем води до дадени симптоми. Може дебитомерът да ти е проблемен, и едновременно с това да имаш кофти инжектор, и да придърпва. Ако предницата ти потропва, и имаш записана грешка в педала на газта, това какво значи - че ако смениш педала - ще спре да потропва ?
Коментар
-
Колега @emzo още не искам да казвам на 100% че е изчезнало придърпването но като цяло засега не го усещам. След намаляване на показаният на дебитомера засега не усещам въпросните прекъсвания/придърпвания, ще покарам така още известно време за да видя дали ще ги усетя отново. До колкото разбрах можеш да променяш софтуерно показанията на дебитомера ако е така и имаш желание за проби можеш да експериментираш.
Коментар
-
chaveto написа:Колега @emzo още не искам да казвам на 100% че е изчезнало придърпването но като цяло засега не го усещам. След намаляване на показаният на дебитомера засега не усещам въпросните прекъсвания/придърпвания, ще покарам така още известно време за да видя дали ще ги усетя отново. До колкото разбрах можеш да променяш софтуерно показанията на дебитомера ако е така и имаш желание за проби можеш да експериментираш.
Коментар
-
Колеги той дебитомера като устройство си работи съвсем нормално, идеята ми беше да променя стойностите му и по този начин предположих, че ще се намали подаваното гориво и ще се промени работата на турбото. Питах в друга тема какво ще стане никой не ми отговори - не знаете или не искате да кажете. Както съм казал там, има странични ефекти но ще се опитам да ги премахна и да се получи някакъв синхрон в работата на двигателя. Проблемът идва от "смущения в гориво подаването" не съм го казал аз ами жабарите не казват обаче къде точно е проблема или какво го причинява. Всеки си има мнение по въпроса за проблема. Двигателя е като един оркестър, когато някой бърза/изостава или свири фалшиво...................
Коментар
-
chaveto написа:Колеги той дебитомера като устройство си работи съвсем нормално, идеята ми беше да променя стойностите му и по този начин предположих, че ще се намали подаваното гориво и ще се промени работата на турбото. Питах в друга тема какво ще стане никой не ми отговори - не знаете или не искате да кажете.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Но със сигурност мога да твърдя,че придърпването не е от дюзите.Даже ако допуснеме че има една дюза,която шприцва по малко количество нафта от останалите пак не може да придърпва.Stefan Hadjov написа:На непридърпваща кола вземете и изключете една от дюзите електрически за да не впръсква никакво количество нафта за да видите че няма да има придърпване а само намалена мощност.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
@emzoНе ми стана ясно какво искаш да кажеш с тези снимки.Няма проблеми с изключване на една от дюзите колкото за експеримент.Колата си работи на три цилиндъра с намалена мощност и не придърпва/ако разбира се преди това не е предърпвала/.Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?При дизеловите коли,понеже няма обратна връзка по качество на горивната смеса по цилиндри винаги има някаква разлика в количеството на впръскано гориво по отношение на отделните цилиндри,но това не им пречи да си работят съвсем нормално.Ако обаче само за момент някоя дюза спре по някакви причини да впръсква и след миг възтанови впръскването,то тогава е възможно да се появи предърпване.Но предполагам че случая не е такъв,но за всеки случай си провери елвръзките от контролера до дюзите включая куплунгите.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@emzo........Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?.............
Коментар
-
Колкото и да прекъсва един цилиндър не може да се получават такива клатения според мен. Аз все си мисля, че в този диапазон на оборотите сместа нещо е объркана. Според мен ако някой може да промени софтуера в тези обороти сместа да е друга проблема ще изчезне. Като цяло според мен си е богата сместа до 2000об/м Не нормално е чувствителна газта и директна колата в един такъв диапазон. Човек който не е карал такава кола не може да я накара да върви плавно с малки обороти. Аз моята не мога на място да я задържа плавно в диапазон 1200-2000об/м Не може да се накара да работи плавно защото не е плавно подаването на гориво, започва да се подава рязко по голямо количество гориво и затова се получава така. Изкачването по стълбата не е плавно ами изведнъж прескачаме няколко стъпала по нагоре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар