Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди 2 дена ми направиха диагностика на двигателяглавна роля за придрапването играе дебитомера тои дава грешкаи затова се получава така
    Mercedes E200 coupe

    Коментар


      Можеш ли да кажеш нещо по конкретно, защо мислиш така, каза ли ти някой, имаш ли въпросното придърпване при теб.

      Коментар


        ...от което следва, че при откачен дебитомер придърпването ще спре Не винаги даден проблем води до дадени симптоми. Може дебитомерът да ти е проблемен, и едновременно с това да имаш кофти инжектор, и да придърпва. Ако предницата ти потропва, и имаш записана грешка в педала на газта, това какво значи - че ако смениш педала - ще спре да потропва ?

        Коментар


          Като стана дума за потенциометъра на педала на газта, сложен на най-глупавото място в колата:След справка излиза, че:
          0 281 002 203
          и
          0 204 127 463
          са взаимозаменяеми.То и на практика така се оказа.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Колега @emzo още не искам да казвам на 100% че е изчезнало придърпването но като цяло засега не го усещам. След намаляване на показаният на дебитомера засега не усещам въпросните прекъсвания/придърпвания, ще покарам така още известно време за да видя дали ще ги усетя отново. До колкото разбрах можеш да променяш софтуерно показанията на дебитомера ако е така и имаш желание за проби можеш да експериментираш.

            Коментар


              chaveto написа:
              Колега @emzo още не искам да казвам на 100% че е изчезнало придърпването но като цяло засега не го усещам. След намаляване на показаният на дебитомера засега не усещам въпросните прекъсвания/придърпвания, ще покарам така още известно време за да видя дали ще ги усетя отново. До колкото разбрах можеш да променяш софтуерно показанията на дебитомера ако е така и имаш желание за проби можеш да експериментираш.
              Ако позволите да изразя едно мнение - като намалиш показанието на дебитомера, симулираш по-малко количество влезнал въздух, съответно се впръсква по-малко гориво, което вероятно води до по-малка разлика между впръсканото количество от дюзите и от там липса на придърпване. Не е това решението, по мое мнение, още повече, че се лишаваш от мощност в някаква степен.

              Коментар


                @chaveto - не знам на какъв езика да го напиша и колко пути да го напиша, че не е от дебитомер.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Колеги той дебитомера като устройство си работи съвсем нормално, идеята ми беше да променя стойностите му и по този начин предположих, че ще се намали подаваното гориво и ще се промени работата на турбото. Питах в друга тема какво ще стане никой не ми отговори - не знаете или не искате да кажете. Както съм казал там, има странични ефекти но ще се опитам да ги премахна и да се получи някакъв синхрон в работата на двигателя. Проблемът идва от "смущения в гориво подаването" не съм го казал аз ами жабарите не казват обаче къде точно е проблема или какво го причинява. Всеки си има мнение по въпроса за проблема. Двигателя е като един оркестър, когато някой бърза/изостава или свири фалшиво...................

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    Колеги той дебитомера като устройство си работи съвсем нормално, идеята ми беше да променя стойностите му и по този начин предположих, че ще се намали подаваното гориво и ще се промени работата на турбото. Питах в друга тема какво ще стане никой не ми отговори - не знаете или не искате да кажете.
                    Дали придърпването е от дебитомера или не е,не мога със сигурност да кажа.Ако работи коректно би трябвало да не е.Но със сигурност мога да твърдя,че придърпването не е от дюзите.Даже ако допуснеме че има една дюза,която шприцва по малко количество нафта от останалите пак не може да придърпва.На непридърпваща кола вземете и изключете една от дюзите електрически за да не впръсква никакво количество нафта за да видите че няма да има придърпване а само намалена мощност.

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      Но със сигурност мога да твърдя,че придърпването не е от дюзите.Даже ако допуснеме че има една дюза,която шприцва по малко количество нафта от останалите пак не може да придърпва.
                      Малко снимки: Резултат - гудбай придърпване (бих използвал сбогом, ама имам още дюзи за смяна).
                      Stefan Hadjov написа:
                      На непридърпваща кола вземете и изключете една от дюзите електрически за да не впръсква никакво количество нафта за да видите че няма да има придърпване а само намалена мощност.
                      За това не съм убеден, че трябва да се прави.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Нещо не се разбира от снимките. За какво става въпрос?И друго, някой писал ли е в чужди фиат сайтове за този проблем? Може там да са намерили проблема.
                        Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                        Коментар


                          @emzoНе ми стана ясно какво искаш да кажеш с тези снимки.Няма проблеми с изключване на една от дюзите колкото за експеримент.Колата си работи на три цилиндъра с намалена мощност и не придърпва/ако разбира се преди това не е предърпвала/.Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?При дизеловите коли,понеже няма обратна връзка по качество на горивната смеса по цилиндри винаги има някаква разлика в количеството на впръскано гориво по отношение на отделните цилиндри,но това не им пречи да си работят съвсем нормално.Ако обаче само за момент някоя дюза спре по някакви причини да впръсква и след миг възтанови впръскването,то тогава е възможно да се появи предърпване.Но предполагам че случая не е такъв,но за всеки случай си провери елвръзките от контролера до дюзите включая куплунгите.

                          Коментар


                            Stefan Hadjov написа:
                            @emzo........Три цилиндровите коли придърпват ли??А двуцилиндровите?.............
                            В двигателите има едно криво желязо, наречено "колянов вал", та ще стане много интересно ако откачиш дюзи за повече време. Не е уместен примера с три и двуцилиндровите двигатели, защото там тези криви железа са други.

                            Коментар


                              Колкото и да прекъсва един цилиндър не може да се получават такива клатения според мен. Аз все си мисля, че в този диапазон на оборотите сместа нещо е объркана. Според мен ако някой може да промени софтуера в тези обороти сместа да е друга проблема ще изчезне. Като цяло според мен си е богата сместа до 2000об/м Не нормално е чувствителна газта и директна колата в един такъв диапазон. Човек който не е карал такава кола не може да я накара да върви плавно с малки обороти. Аз моята не мога на място да я задържа плавно в диапазон 1200-2000об/м Не може да се накара да работи плавно защото не е плавно подаването на гориво, започва да се подава рязко по голямо количество гориво и затова се получава така. Изкачването по стълбата не е плавно ами изведнъж прескачаме няколко стъпала по нагоре.

                              Коментар


                                Какво не е ясно ? Проблема е в дюзата.-------chaveto - играл съм си да редактирам софта, не може да се маскира този дефект, а и да можеше нямаше да е за дълго.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X