Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Първото нещо, което смених по колата.Не можах дори да се прибера до СЗ.Не излиза като грешка.Но неговия проблем е, че- като загрее гасне колата и не пали, докато не изстине- гасиш колата топла и после не палиТ.е. няма нищо общо.Наистина като консуматив си е, но според мен пробега му е доста над 30к.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Трябва да видя колко пари струва и да рискувам. Не вярвам жабара да го е сменял. На километраж е вече на 140к и гаранция е барната. Ще разгледам за колко пара може да се намери и ще видя каква ще е мъката по смяната. Да ви попитам, има ли някаква фирма или производител за които да гледам като купувам датчика. Убеден съм, че ако кажа на един приятел да ми намери ще намери евтин но ако са на 20 фирми и може да е някоя пръчка.

      Коментар


        Защо ще го сменяш ?Няма да ти реши проблема с придърпването.http://axm-auto.com/index2.php?brand...=21&subcat=118 един от тези двата е, като кой точно ще видиш в ЕПЕР.Ако не ти гасне колата - пари на вятъра.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Колата не ми гасне, предполам, че е някой от горните два защото моят е с кабел и на кабела е куплунга. Днес с много гледане го видях къде е заврян и влезнах под нея и го отвих. На другите ми коли датчика брой директно на маховика и събира стружки и какво ли още не по него. Като свалих този и го гледам целият в масло и от началото се опулих, после обаче предположих, че е вътре при маслото и там някъде брой на вала. Емзо ти преди да смениш датчика придърпваше ли колата? И какъв ти беше стария датчик (производител) и какъв сложи сега.Днес след свалянето и качването за първи път видях да ми светне лампата на двигателя, може ли да светне ако турбото пренадуе, имам и клип в момента на светването и угасването. При мен тенденцията на придърпванията е на топъл двигател, на студено не съм го забелязал да го има и да не би датчика като почне да се нагрява и да омазва положението. Ремък сменял ли си и ако си го сменял преди да го смениш имаше ли придърпване. При мен придърпването си го имаше и преди смяната на ремъка, но в сервиза където ми го сменяха ми казаха, че не бил зацепен правилно старият ремък. Възможно ли е ако има един зъб разлика в зацепването и да се получава разминаване между датчика на коляновият вал и този на разпределителният.

          Коментар


            Много въпроси колега Преди да го сменя - не знам.Купих колата и няколко часа по-късно датчика беше сменен и пълно обслужване.Та моя проблем е в дюзата на 101%.Дебна оферта за чисто нова.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              А на коя фирма е в момента датчика ти, за да не купувам такъв :D

              Коментар


                chaveto написа:
                А на коя фирма е в момента датчика ти, за да не купувам такъв :D
                Ех каква ирония, излиза че всички сменили датчика сме прецакани.Марките са EPS & Hoffer.След малко ще добавя тук, какъв е бил стария, но от сега предполагам Bosch.п.с. а като казвам 101%, значи съм тествал п.с. 2 Eто и снимките на моя датчик:http://i.data.bg/08/10/27/1217218_or...ig.jpgСеди някъде у нас и не съм си правил труда да видя по номера какво излиза.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Добре де сподели малко повече за тестването и какво се промени след теста, нищо не споделяш. Преди да сменяш дюзата твоята не може ли да се рециклира.ЕДИТ: туко що гледам по нета какво ще каже за рециклиране на дюзи и в един форум казват, че в сервиз на Бош занасяш старата дюза и на половин цена ти дават чисто нова. Проблема идвал от това, че с времето дюзите започвали да не държат налягане и връщали повече гориво, от там пада и налягането в цялата система. Другото което се споменава, че се сменят (препоръчително) всички дюзи, скапана дюза може да повреди буталото (стопи) Също така може да ти ремонтират старата на някаква цена от около 100лв и задължително сменяване на всички разпръсквачи.http://www.rbbg-partner.com/service/...d=51ЕДИТ2: Емзо ти смени ли дюзата за пробата или просто и изключи захранването? Ако взема да пробвам с изключването на дюзите дали ще стане нещо и дали ще разбера дали е изчезнал проблема

                  Коментар


                    Здравейте момчета, едва вчера намерих вашия форум и реших да пиша . От април 2008 си имам Multipla JTD 1999 г, около нова година започна много да придърпава на първа и втора и светваше на табото една червена лампичка която според мен прилича на дюза. След като минах през десетки майстори и препоръки да сменям турбото и дриги такива накрая в Италсервиз ми казаха че е дебитомера сложиха ми нов за 340лв, проблема приключи спря придърпаването и лампичката изгасна, до като преди месец тръгвайки подадох повечко газ и отново ми светна тази лампичка и пак започна придърпаването. Моля кажете ми нормално ли е да сменям толкова често дебитомер, и дали изобщо е пак дебитомер?
                    Yorgova

                    Коментар


                      Здравей @Olia трябва да отидеш на диагностика за да ти кажат дали отново е там проблема (дебитомера) и тогава може да се търси решение на проблема.Това е темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26645 в която се обсъжда как да се провери дали работи дебитомера. Проверката е само до толкова до колкото да знаеш дали работи.

                      Коментар


                        Всъщност си имаме тема със стойностите на нов и използвам дебитомер.Не е нормално да сменяш дебитомер.Отиди на диагностика и запиши описанието на грешката, както и номера и.Докато не направиш това, всичко е догадки.Ако имаш време направи и желание, направи ето това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=487017#487017
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Започвам с диагностиката и после пак ще пиша!
                          Yorgova

                          Коментар


                            Всъщност някой направил ли е този тест?
                            Yorgova

                            Коментар


                              3ма души до момента.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Дюзи ЖТД

                                Колеги някой може ли да ми каже как се свалят дюзите на ЖТД, ще ги карам мойте на стенд за проверка?

                                Коментар

                                Working...
                                X