@Stefan Hadjov - мнението ти по въпроса е отбелязано ! И толкова ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Според мен и 5 опаковки да се изсипят на 10л ще си е все тая защото цялото съдържание ще мине за 100 и малко километра. Друго е ако минеш 1000км примерно с добавка за почистване на дюзи. Лично мое мнение е, че проблема не е в дюзите. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.
Коментар
-
u_bo
chaveto написа:.. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.
Коментар
-
chaveto написа:Според мен и 5 опаковки да се изсипят на 10л ще си е все тая защото цялото съдържание ще мине за 100 и малко километра. Друго е ако минеш 1000км примерно с добавка за почистване на дюзи. Лично мое мнение е, че проблема не е в дюзите. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Еи така само за един тест да дам 40лв няма да стане. Според моите слухови и визуални усещания/познания двигателя си работи перфектно с изключение на въпросният проблем. След смяна на окачването от пред вече клатенето е незабележимо за хора които не зная за него, аз си го усещам много по слабо изразено защото го знам. Засега избягвам да карам в тези обороти и така ще е занапред докато не се установи къде е проблема. Но пари на разни некадърници няма да дам да се учат на моят двигател :D Аз ви казах, просто трябва да спрат два автомобила един до друг, проблемен и не проблемен и започва голяма размяна на части и т.н.
Коментар
-
Тест JTD
Колеги искам да Ви питам теста на дюзите на студен или топъл двигател се прави?Аз карам Marea 105 и от няколко месеца започна да ми придърпва, ходих в няколко сервиза но никой нищо не може да открие - по електрониката всичко е наред, за това реших и аз да направя теста на дюзите но при мене излязоха малко странни резултати за това ви питам на студен или топъл двигател и в границите на колко минути да се прави теста.Иначе ето и моите резултати:I - тест на студен двигател - 5 минути1-45мл2-40мл3-47мл4-45млII- тест на студен двигател - 8 минути1-70мл2-68мл3-75мл4-68млIII - тест топъл двигател - 11 минути1-113мл2-110мл3-123мл4-100млIV - тест на топъл двигател - 6 минути1-59мл2-53мл3-60мл4-50млНаправи ми впечатление че от 1,2,3 дюза изтича малко нафта и след това спира (цъка малко и след това пауза) и така процеса се повтаря непрекъснато, но от 4-та дюза капе по малко през цялото време без да се променя количеството и без да спира.
Коментар
-
И аз имам това придърпване. Забелязах и друго. Пускам колата по инерция, на скорост, оборотите падат плавно и като стигнат 1100 изведнъж тласък, ускорение, оборотите скачат до 1250 и после нищо, падат си нормално до 900. Прави го винаги. Мисля, че това може да е свързано с нашия проблем с придърпванетоFiat Bravo 1.9JTD 1999
Коментар
-
Всичко съм разглобил и проверил по въздуховодите. Не знам как е точното наименование на този датчик (този който мери налягането в смукателният колектор) според мен може и той да прави мизерия. А на диагностични програми аз нямам много вяра, вярвам си на показанията на мултицета. Още не мога да си намеря обаче литература, така както си намерих за другите ми автомобили, да си направя диагностика на всеки един датчик и т.н с мултицет.А за разглобяването на въздуховода не искам да ти казвам какво се наложи да махна за да стигна до всичко.................мъка
Коментар
-
Преди малко погледнах аутодатата - няма инфо за Либрата.Ето за 1.9 ЖТД, някои от датчиците - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...9095После ще погледна в еси-то дали има нещо.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Днес докато си играх да правя едно клипче експериментирах и с вакума на турбото. Махам му вакума и мога по плавно да повдигам оборотите на място иначе с турбото много рязко се променят в диапазон 1000-2000 об/м. Забелязах, че направо се разтриса цялата кола когато започне колебанието. Вчера на магистралата ми прекъсваше и на 1800-2000 об/м днес на място си се тресеше до 2000об/м и чак след тях се успокояваше. Понеже съм сам и няма как да видя/чуя какво става около двигателя. Ако откачам датчиците без които може да работи двигателя дали ще е фатално или просто ще натрупа грешки, смисъл двигателя си работи, махам му даден датчик и пробвам как ще се държи. То е ясно, че ще натрупа грешки, след като си закача датчика работата ще си стане ли нормална или задължително трябва да ходя да се махат.Докато пишех този пост реших да звъна на един приятел който работи в сервиз и се занимават с нови автомобили. Попитах го за диагностика и за въпросният проблем за прекъсването. Каза ми датчик на коляновият вал, няколко случая са имали с 1.9Jtd и при всичките проблема е изчезвал със смяната на въпросният датчик. Даже някакъв който идва да им прави софтуерите за диагностика и т.н им казал, че този датчик е консуматив и на 30к е препоръчително да се смени, аиде сега понеже нямам спомен в темата някой да е писал, че го е сменял да кажете дали някой е сменял и дали е имало ефект. Диагностиката нищо не можела да каже за датчика и в повечето случаи давала грешна диагноза за него.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар