Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    @Stefan Hadjov - мнението ти по въпроса е отбелязано ! И толкова ....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Според мен и 5 опаковки да се изсипят на 10л ще си е все тая защото цялото съдържание ще мине за 100 и малко километра. Друго е ако минеш 1000км примерно с добавка за почистване на дюзи. Лично мое мнение е, че проблема не е в дюзите. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.

      Коментар


        chaveto написа:
        .. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.
        те няма да впръскват при всякакви обороти, НО ще се усеща когато си в ’граничен’ режим - когато въртящия момент е ’едва-едва’ по-голям от съпротивлението ,и тогава всяка неоптималност (баси думата) ще го смъква под критично ниво --> проблема ще се усеща

        Коментар


          chaveto написа:
          Според мен и 5 опаковки да се изсипят на 10л ще си е все тая защото цялото съдържание ще мине за 100 и малко километра. Друго е ако минеш 1000км примерно с добавка за почистване на дюзи. Лично мое мнение е, че проблема не е в дюзите. Няма как една дюза или повече при дадени обороти да не пръскат както трябва, може и да греша.
          Ами не е точно така, слагаш добавката, като загрее колата и правишш едно сериозно продухване на 3та и4та с високи обороти.Тия 10л. бързо се изпаряват.Принципно в Сф имате къде да тествате дюзите.Ако си ги свалите сами взимаха 30 или 40лв за тест.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Еи така само за един тест да дам 40лв няма да стане. Според моите слухови и визуални усещания/познания двигателя си работи перфектно с изключение на въпросният проблем. След смяна на окачването от пред вече клатенето е незабележимо за хора които не зная за него, аз си го усещам много по слабо изразено защото го знам. Засега избягвам да карам в тези обороти и така ще е занапред докато не се установи къде е проблема. Но пари на разни некадърници няма да дам да се учат на моят двигател :D Аз ви казах, просто трябва да спрат два автомобила един до друг, проблемен и не проблемен и започва голяма размяна на части и т.н.

            Коментар


              Еми аз дебна някой Заралия ама .... няма :D
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                И на мен ми се случи това придърпванено става моментно и то ако съм на 3та скорост
                Mercedes E200 coupe

                Коментар


                  Тест JTD

                  Колеги искам да Ви питам теста на дюзите на студен или топъл двигател се прави?Аз карам Marea 105 и от няколко месеца започна да ми придърпва, ходих в няколко сервиза но никой нищо не може да открие - по електрониката всичко е наред, за това реших и аз да направя теста на дюзите но при мене излязоха малко странни резултати за това ви питам на студен или топъл двигател и в границите на колко минути да се прави теста.Иначе ето и моите резултати:I - тест на студен двигател - 5 минути1-45мл2-40мл3-47мл4-45млII- тест на студен двигател - 8 минути1-70мл2-68мл3-75мл4-68млIII - тест топъл двигател - 11 минути1-113мл2-110мл3-123мл4-100млIV - тест на топъл двигател - 6 минути1-59мл2-53мл3-60мл4-50млНаправи ми впечатление че от 1,2,3 дюза изтича малко нафта и след това спира (цъка малко и след това пауза) и така процеса се повтаря непрекъснато, но от 4-та дюза капе по малко през цялото време без да се променя количеството и без да спира.

                  Коментар


                    Струва ми се, че тезата с дюзите отпадна след като гледам почти идеалните резултати на колегата или поне теста, който се извършва не е показателен!

                    Коментар


                      И аз имам това придърпване. Забелязах и друго. Пускам колата по инерция, на скорост, оборотите падат плавно и като стигнат 1100 изведнъж тласък, ускорение, оборотите скачат до 1250 и после нищо, падат си нормално до 900. Прави го винаги. Мисля, че това може да е свързано с нашия проблем с придърпването
                      Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                      Коментар


                        Аз започвам сам да се убеждавам, че проблема е по въздуха, не равномерно подаване на въздух към двигателя или нещо от този сорт. Или другият вариант е датчика който мери налягането в колектора от него да идва проблема.

                        Коментар


                          МАР сензора, за него ли говориш ? Има си начин да се провери, а и предполагам се запаметява като fault в ЕКУто.А за въздуха - разглабяй всичко наред и го проверявай, не е трудоемка задача
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Всичко съм разглобил и проверил по въздуховодите. Не знам как е точното наименование на този датчик (този който мери налягането в смукателният колектор) според мен може и той да прави мизерия. А на диагностични програми аз нямам много вяра, вярвам си на показанията на мултицета. Още не мога да си намеря обаче литература, така както си намерих за другите ми автомобили, да си направя диагностика на всеки един датчик и т.н с мултицет.А за разглобяването на въздуховода не искам да ти казвам какво се наложи да махна за да стигна до всичко.................мъка

                            Коментар


                              Преди малко погледнах аутодатата - няма инфо за Либрата.Ето за 1.9 ЖТД, някои от датчиците - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...9095После ще погледна в еси-то дали има нещо.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Днес докато си играх да правя едно клипче експериментирах и с вакума на турбото. Махам му вакума и мога по плавно да повдигам оборотите на място иначе с турбото много рязко се променят в диапазон 1000-2000 об/м. Забелязах, че направо се разтриса цялата кола когато започне колебанието. Вчера на магистралата ми прекъсваше и на 1800-2000 об/м днес на място си се тресеше до 2000об/м и чак след тях се успокояваше. Понеже съм сам и няма как да видя/чуя какво става около двигателя. Ако откачам датчиците без които може да работи двигателя дали ще е фатално или просто ще натрупа грешки, смисъл двигателя си работи, махам му даден датчик и пробвам как ще се държи. То е ясно, че ще натрупа грешки, след като си закача датчика работата ще си стане ли нормална или задължително трябва да ходя да се махат.Докато пишех този пост реших да звъна на един приятел който работи в сервиз и се занимават с нови автомобили. Попитах го за диагностика и за въпросният проблем за прекъсването. Каза ми датчик на коляновият вал, няколко случая са имали с 1.9Jtd и при всичките проблема е изчезвал със смяната на въпросният датчик. Даже някакъв който идва да им прави софтуерите за диагностика и т.н им казал, че този датчик е консуматив и на 30к е препоръчително да се смени, аиде сега понеже нямам спомен в темата някой да е писал, че го е сменял да кажете дали някой е сменял и дали е имало ефект. Диагностиката нищо не можела да каже за датчика и в повечето случаи давала грешна диагноза за него.

                                Коментар

                                Working...
                                X