Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиата го купих със скапан дебитомер-2 месеца карах така-придърпване нямаше. Карах и с разкачена букса на дебитомера-не придърпваше.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      Малко да вдигнем темата.Методи за проверка на дюзите ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        Малко да вдигнем темата.Методи за проверка на дюзите ?
        Съществуват методи но в домашни условия не могат да се получат качествени резултати. Единия вариант на тестване е при монтирани дюзи на колата. Другия е на стенд има няколко параметъра които трябва да са в определени норми. Има и даже клипове на такива тестове в Youtube. Между другото в Пловдив има такъв стенд но доколко може да се има доверие на екипа занимаващ се с него не знам.
        AR 145 JTD

        Коментар


          Аз все си мисля, че проблема е някъде в сместа (богата или бедна). ЕГР клапана ми беше затапен (така си дойде от Италия) След като го отпуших придърпването почна да става по плавно и меко, на моменти даже изчезваше. Забелязвам, че тази седмица в жегите обаче се изразява много. Вчера направо беше и след 1500об/м и си клатеше сериозно. Другото което забелязвам е, че сутрин като тръгна и с тръгването ако го няма придърпването не се появява докато не настъпя по рязко газта или не спря и да поработи на ниските обороти. Според мен както казах по нагоре или е много богата/бедна сместа в този преход на оборотите или нещо предварение/закъснение не е в час. И още едно нещо което съм решил да пробвам е да откача датчика за скоростта и да видя какво ще е тогава поведението на двигателя.

          Коментар


            Нека колегите, които имат това придърпване да направят един не много сложен опит.Стига да имат желание !Сваляте кората на двигателя.Вадите маркучетата за обратна нафта.Тези малките.Най левия(вляво на дюза1) го затапвате с нещо(болтче примерно).Купувате си шлаух за машинките за кислород за аквариуми (40-50ст./м.)Стандартен и пасва добре. Там няма високо нялягане(поне при 850рпм ), няма нужда от скоби.На дюзи от 1 до 3 вкл. ви трябват по 2 парчета, а за дюза 4 само един шлаух.Взимате 4 празни шишета от минерална вода примерно и слагате новите маркучета в тях.Нещо такова става:Четвъртата бутилка ми е на акумулатора и не се вижда добре.Палите колата и я оставяте да работи на празен ход , примерно 5 мин.След това гасите и разкачате шишетата, като се стараете всичката нафта в маркучетата да я вкарате обратно в шишето, ако трябва продухвате единия край на маркуча !След това сравнете количеството нафта в четирите бутилки и пуснете резултата тук.Може и с детайлна снимка, може и да премерите с епруветка количеството нафта.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              Според мен това трябва да се тества при обороти при който има прекъсване, на ниските обороти двигателя си работи нормално (поне при мен)Днес си играх с круиз конторла и я накарах компа да поддържа обороти на които има придърпване, не усетих да има колебания в работата когато е включен К.К .Когато задам 80км и се движа с 40км и задействам К.К при достигането на 80км се получава клатенето за няколко секунди докато стабилизира скоростта, от там си мисля, че проблема идва от това, че компа. не може да стабилизира нещо си (сместа) и започват колебанията. Тези дни ще си играя още с К.К за да видя дали ще вземе и при него да клати.

              Коментар


                Абе и аз си мислих, че съм перфектен на празен ход, но .......Ще изчакам, да видя дали някой ще се включи.Колата му трябва да придърпва.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Аз мога да направя опита но на ниските обороти просто не знам дали ще има ефект, както казах аз придърпване там нямам. На която и да е предавка си вървя с 750-800об/м дори и да дойде леко изкачване оборотите падат и след това пак си ги поддържа. Ще видя да купя маркуч в понеделник и да пробвам, притеснява ме това, че опитах да вадя един от маркучите на една от дюзите и не успях. Маркуча направо е на кокал и ще трябва да го режа и след това нов да си купувам.

                  Коментар


                    Нали това казвам, и при мен няма придърпване при 850рпм.Направи да видим резултата.За маркучетата, точно под тях, (на снимката се вижда) се вади металния щифт.След като се извади щифта, внимателно тройника се дърпа нагоре, без много сила.При мен всичките излязоха много лесно.Така извадих всичките тройници и с въртеливи движения извадих маркучетата.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Точно количеството на излишното гориво е един от показателите и повишаването му говори за проблем с дюзите. Но как ще разберем прикоя или кои дюзи то е повече от допустимото за стар двигател е нормално да има отклонение в отделните мензури. Тези дни и аз мисля да направя теста пък като сравним повече резултати да види какво ще излезе.
                      AR 145 JTD

                      Коментар


                        бензинките придърпват от развалено моторче за празен ход при плавно подаване на газта в 1000 -1400 оборота диапазон !дизелите едва ли са различни !
                        Bravo GT 1.8

                        Коментар


                          Ще направя една табличка, за да се виждат по-лесно резултатите, като има готови такива @злобчо - оди да спамиш в общи, тук си имаме серизно поставена цел !
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo, тества ли с откачена букса на дебитомера дали придърпва.Тия дни пак ми придърпваше в диапазона 2000-2200 об.При рязко настъпване на газта-изчезва. И само на 2-ра предавка.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              Вярно е голяма тема, но ..... дебитомера ми е перфе, чисто нов и идеално работещ.На въпроса ти, кратко и ясно - ДА
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Я забележете като засилите и пуснете по инерция дали ви играят ниските обороти. При мен като я пусна и оборотомера играе между 750 и 900 об/м това при скорост 80км и така докато не падне на 20км скоростта. Няма как да набива принудитено въздух и от това да се менят оборотите. При мен на 100% съм сигурен, че километража не е с жило, при вас не знам как е но при всички положения трябва да имате някакъв датчик който да казва на компа. каква ви е скоростта. Идеята ми е ако на някой му се занимава да откачи километража за проба и да сподели дали го има въпросното клатене. Аз за пробата също бих го откачил въпросният датчик но не знам къде се намира и като знам, че няма въздух покрай двигателя, не ми се мисли как се откача.

                                Коментар

                                Working...
                                X