Фиата го купих със скапан дебитомер-2 месеца карах така-придърпване нямаше. Карах и с разкачена букса на дебитомера-не придърпваше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
emzo написа:Малко да вдигнем темата.Методи за проверка на дюзите ?AR 145 JTD
Коментар
-
Аз все си мисля, че проблема е някъде в сместа (богата или бедна). ЕГР клапана ми беше затапен (така си дойде от Италия) След като го отпуших придърпването почна да става по плавно и меко, на моменти даже изчезваше. Забелязвам, че тази седмица в жегите обаче се изразява много. Вчера направо беше и след 1500об/м и си клатеше сериозно. Другото което забелязвам е, че сутрин като тръгна и с тръгването ако го няма придърпването не се появява докато не настъпя по рязко газта или не спря и да поработи на ниските обороти. Според мен както казах по нагоре или е много богата/бедна сместа в този преход на оборотите или нещо предварение/закъснение не е в час. И още едно нещо което съм решил да пробвам е да откача датчика за скоростта и да видя какво ще е тогава поведението на двигателя.
Коментар
-
Нека колегите, които имат това придърпване да направят един не много сложен опит.Стига да имат желание !Сваляте кората на двигателя.Вадите маркучетата за обратна нафта.Тези малките.Най левия(вляво на дюза1) го затапвате с нещо(болтче примерно).Купувате си шлаух за машинките за кислород за аквариуми (40-50ст./м.)Стандартен и пасва добре. Там няма високо нялягане(поне при 850рпм ), няма нужда от скоби.На дюзи от 1 до 3 вкл. ви трябват по 2 парчета, а за дюза 4 само един шлаух.Взимате 4 празни шишета от минерална вода примерно и слагате новите маркучета в тях.Нещо такова става:Четвъртата бутилка ми е на акумулатора и не се вижда добре.Палите колата и я оставяте да работи на празен ход , примерно 5 мин.След това гасите и разкачате шишетата, като се стараете всичката нафта в маркучетата да я вкарате обратно в шишето, ако трябва продухвате единия край на маркуча !След това сравнете количеството нафта в четирите бутилки и пуснете резултата тук.Може и с детайлна снимка, може и да премерите с епруветка количеството нафта.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен това трябва да се тества при обороти при който има прекъсване, на ниските обороти двигателя си работи нормално (поне при мен)Днес си играх с круиз конторла и я накарах компа да поддържа обороти на които има придърпване, не усетих да има колебания в работата когато е включен К.К .Когато задам 80км и се движа с 40км и задействам К.К при достигането на 80км се получава клатенето за няколко секунди докато стабилизира скоростта, от там си мисля, че проблема идва от това, че компа. не може да стабилизира нещо си (сместа) и започват колебанията. Тези дни ще си играя още с К.К за да видя дали ще вземе и при него да клати.
Коментар
-
Аз мога да направя опита но на ниските обороти просто не знам дали ще има ефект, както казах аз придърпване там нямам. На която и да е предавка си вървя с 750-800об/м дори и да дойде леко изкачване оборотите падат и след това пак си ги поддържа. Ще видя да купя маркуч в понеделник и да пробвам, притеснява ме това, че опитах да вадя един от маркучите на една от дюзите и не успях. Маркуча направо е на кокал и ще трябва да го режа и след това нов да си купувам.
Коментар
-
Нали това казвам, и при мен няма придърпване при 850рпм.Направи да видим резултата.За маркучетата, точно под тях, (на снимката се вижда) се вади металния щифт.След като се извади щифта, внимателно тройника се дърпа нагоре, без много сила.При мен всичките излязоха много лесно.Така извадих всичките тройници и с въртеливи движения извадих маркучетата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Точно количеството на излишното гориво е един от показателите и повишаването му говори за проблем с дюзите. Но как ще разберем прикоя или кои дюзи то е повече от допустимото за стар двигател е нормално да има отклонение в отделните мензури. Тези дни и аз мисля да направя теста пък като сравним повече резултати да види какво ще излезе.AR 145 JTD
Коментар
-
Я забележете като засилите и пуснете по инерция дали ви играят ниските обороти. При мен като я пусна и оборотомера играе между 750 и 900 об/м това при скорост 80км и така докато не падне на 20км скоростта. Няма как да набива принудитено въздух и от това да се менят оборотите. При мен на 100% съм сигурен, че километража не е с жило, при вас не знам как е но при всички положения трябва да имате някакъв датчик който да казва на компа. каква ви е скоростта. Идеята ми е ако на някой му се занимава да откачи километража за проба и да сподели дали го има въпросното клатене. Аз за пробата също бих го откачил въпросният датчик но не знам къде се намира и като знам, че няма въздух покрай двигателя, не ми се мисли как се откача.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар