Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    RPM датчика, отхвърлихте ли го като вариант? Малко е съмнително да изкарва неверни стойности точно в този интервал от обороти, но...
    FIAT Marea 1.9 JTD HLX

    Коментар


      1. Кой е точно тоз датчик ?2. Какво общо имат оборотите в случая ?3. няма трето
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Ето за този датчик говоря - той отчита оборотите и е част от формулата по която се изчислява количеството гориво, което се впръсква. Не, че наистина вярвам, че той е отговорен за твоят проблем, но със сигурност е не по-малко логично да се провери след като сте проверявали например дебитомера, който участва в същата тази формула...http://www.fiatforum.com/attachment....6&d=1220889251
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          Kъде се намира имах предвид ? Ако искаш дай епер линк/номер, че така на снимка нищо не ми говори.Някой от СТЗ с JTD105 да има желание да дари дюза за тест ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            След като се консултирах с ходещата библиотека (Оги ), знам едно - този датчик няма нищо общо с горивото, налягането и моето придърпване !
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              След като се консултирах с ходещата библиотека (Оги ), знам едно - този датчик няма нищо общо с горивото, налягането и моето придърпване !
              Жив и здрав да е колегата Оги, помага много наистина в различни ситуации.

              Коментар


                emzo написа:
                Демонстрирах го на Airfan, на J T D също го прави, но не толкова ясно.
                Забравих да пусна климатика като е тествахме,тогава още повече предърпва!
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  J T D написа:
                  emzo написа:
                  Демонстрирах го на Airfan, на J T D също го прави, но не толкова ясно.
                  Забравих да пусна климатика като е тествахме,тогава още повече предърпва!
                  Колеги,аз мисля че този проблем с придърпването не е свързан с електронното управление на двигателя.Ако беше от прекъсване функцията или грешно показание на някой датчик или в самия контролер,щеше да се проявява и в други различни режими на работа.Предполагам че проблема е чисто механичен и е свързан с прецизната работа на демферния маховик съчетана със работата на двигателя в определен режим -ускорение при повишено натоварване в ниските обороти на двигателя.

                  Коментар


                    Или това (механично- тампон, връзка някаква, маховик) или наистина проблема е дюза.С дюзите е по-лесно ако намеря донор.При мен климатика не оказва влияние.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Глупости, какво значи незабележимо за обикновен водач или италианец ? Чувствителната газ става след ремапа.Със стоковия файл си е съвсем нормална.
                      При мен също го има това не приатно придърпване, педала на газта ми е също много чуствителен и още не мога да свикна. При мен придърпването го има на всички предаваки в диапазин от 1200 до 1500 оборота. ЕГР е запушен но мисля тези дни да го отпуша за да видя как ще е с отпушен. Другото което ми прави впечатление е, че на място до 1200 оборота се форсира плавно и в момента когато ги достигне рязко отива на 1800 оборота. Не знам дали някъде там не е проблема. Също така имах проблем с ICS-са и управлението на климатроника, имаше влага вътре в тях и по крачетата на някои чипове бяха побеляли, след обилно измиване със спирт и какво ли още не засега всичко работи. Каква е възможноста да има и влага в комютъра на двигателя и от там да идват тези смущения в работата на двигателя. Двигателя е 2.4 Jtd ланчия либра.Имам няколко въпроса относно тези двигатели. Какво значи РЕМАПА и наистина ли става чуствителна газта след това нещо. Мога ли да го махна този РЕМАП за да си ми е нормална газта. Потенциометъра на газта с колко проводника е и дали компа следи съпротивление или напрежение на потенциометъра. И след като си отпуша ЕГР клапана какво ще стане. Тези двигатели имат ли дроселова клапа на смукателният колектор. При мен има нещо което наподобява такава клапа но не помръдва колкото и да давам газ.ЕДИТ: Тези които имат желани да ми отговорят нека да го направят на Л.С за да не спамим темата.

                      Коментар


                        Колега, нищо лично, но си пусни отделна тема, сега някой ще тръгне да ти отговаря и ще стане мазало темата.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Нека да споделя и от днес какви са ми наблюденията. Тръгване рано сутринта, температурата беше 13*С карал съм лекичко без никакви издувания така 5км до бензиностанцията. Заредих за около 5мин и тръгнах отново, в продължение на още 26км съм карал до 110км и нарочно съм намалявал за да влиза във въпросните обороти, нямаше никакви проблеми. След всичките тези километри от 5-та свалих на 4-та при 90км и дадох газ до край, след това натискане на педала отново започна да придърпва, вече температурата беше станала 14*С но не мисля, че проблема е в външната температура. След 10ч престой когато отново се прибирах си е същата работа (придърпва). Утре сутринта отново ще видя как ще се държи и ще споделя.

                          Коментар


                            Прави го и на отрицателни температури и на нормални.И жегите не го спират.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Нека да споделя и от днес какви са ми наблюденията. Тръгване рано сутринта, температурата беше 13*С карал съм лекичко без никакви издувания така 5км до бензиностанцията. Заредих за около 5мин и тръгнах отново, в продължение на още 26км съм карал до 110км и нарочно съм намалявал за да влиза във въпросните обороти, нямаше никакви проблеми. След всичките тези километри от 5-та свалих на 4-та при 90км и дадох газ до край, след това натискане на педала отново започна да придърпва, вече температурата беше станала 14*С но не мисля, че проблема е в външната температура. След 10ч престой когато отново се прибирах си е същата работа (придърпва). Утре сутринта отново ще видя как ще се държи и ще споделя.
                              Тази Lybra с какъв двигател е? Има с 835.А5;835.А6;841.С.Питаш дали има дроселова клапа,а не казваш какъв ти е двигателя.Ако си с Ремап,въведи си колата с фабричен софтуер и след това прави коментарии,защото от развалени коли спрямо фабричното им състояние може всичко да се очаква.Контроплера никога не мери съпротивления,а винаги напрежения.

                              Коментар


                                @Stefan Hadjov двигателя е 2.4Jtd 103Kw-140к.с какъв му е точният номер не знам. Не знам какво е РЕМАП и си нямам никаква идея Попитах дали отчита съпротивление или напрежение за да предложа/пробвам да сложа един кондензатор на самият потенциометър за да се получи забавянето при отнемането на газта. Или по точно да не забива муцуната като отнемеш газта. Не мисля, че между трите двигателя има някой който е с дроселова клапа а останалите без и поста ти го усещам като заяждане, може и да греша.

                                Коментар

                                Working...
                                X