Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Не виждам как боксуването на съединителя може да е достатъчен критерий че е мапвана пълна глупост е без да се обиждаш. Може да е признак на износен съединител но не и безспорно доказателство за ремап. Единствено за мен е сигурно ако се свали характеристиката на стенд на колата другото са бабини деветтини и за MLа И за SLа говорим си празни приказки.
    AR 145 JTD

    Коментар


      #92
      1. темата не е за ремап, а за придърпването2. на 99% от ремапнатите браво/а - съединителя буксува, ако не буксува - не е пипната достатъчно.3. вижте т.1 !!!
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #93
        jingibi написа:
        Не виждам как боксуването на съединителя може да е достатъчен критерий че е мапвана пълна глупост е без да се обиждаш. Може да е признак на износен съединител но не и безспорно доказателство за ремап. Единствено за мен е сигурно ако се свали характеристиката на стенд на колата другото са бабини деветтини и за MLа И за SLа говорим си празни приказки.
        Ами казвам ти го, защото е така. От практиката. Ако е ремапната, при тази скорост на 5-та и натисната до края газ съединителят не издържа и буксува. Колкото до глупостите - не сериозно е да ме го говориш, като не си на ясно. Ако искаш ела, ще ти сваля таблиците и ще ти кажа. Дано това не е глупост за теб.

        Коментар


          #94
          Затапих EGR-то днес и не е от него.21 човека са гласували положително. НЕ може да няма оправия това ......
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #95
            колеги според мен при тези мизерни обороти за дизела при подаване рязко или неравномерно на газта двигателя придърпва от невъзможност да поеме толкова рязко .аз не карам на по-малко от 1500 оборота и потеглям с повече "живец".ако караме 1.1 двигатели на 1200 оборота колата няма да се тормози ма ния искаме ем да караме по-мощни коли ем да ни горат малко ем да ги караме на 5-та с 60 километра да спестим 5 стотинки от нафта.нестава големия двигател иска настъпване иначе се тормози.пробвайте колеги да натискате по-здраво педала и ще видите,че колите не предърпват.карайте си на 3-та с 50 километра в града, а не на 5-та с 50 километра разлика в горенето няма ,а комфорта и кефа са гарантирани торбинката свири ,а колата не предърпва. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ГАРАНТИРАМ !!!

            Коментар


              #96
              Не е така колега. Това не решава проблема, защото аз си карам колата на 5-та с 60 и не ми придърпва.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #97
                gari_brasna4a - не е така, аз на всички предавки си тръгвам от 1000 оборота, понякога, и независимо от начина на подаване на газ, не ми придърпва.

                Коментар


                  #98
                  ами и на мен не ми предърпва ама взех да се дразня, защото никой не открива проблема , а това е решение.а по въпроса с " аз си карам колата на 5-та с 60 и не ми придърпва" искам да попитам колегата как на 5-та караш с 60 километра като това е равно на под 1000 оборота което е равно на каране на автоматичен смукач(900 оборота).това е лично наблюдение на мойто жтд .може и мойта кола нещо да е повредена или да съм е дресирал да върви по бързо ,но на 5-та с 60 километра нище да върви , а ми реве за предишна скорост или повече газ щот се тормозат 105 кончета.явно е бегачка .нямам друго обяснение ЧАКАТ СЕРИОЗЕН ОТГОВОР ИЛИ ЛИНК С КЛИПЧЕ ДА ВИДА КАК ВЪРВИ НА 5-ТА С 60 И СЕ ТОРМОЗИ ДВИГАТЕЛЯ

                  Коментар


                    #99
                    На 5-та с 60км а малко над 1000 оборота. Между другото не си мисли че като я караш на по-ниска предавка с по-големи обороти ще ти харчи същото.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      vsd написа:
                      На 5-та с 60км а малко над 1000 оборота. Между другото не си мисли че като я караш на по-ниска предавка с по-големи обороти ще ти харчи същото.
                      абе няма да спестиш милиони ако си тормозиш колата тва е сигурно .неможеш да ме обедиш ,че колата не ти се тормози с тва каране та ако ще свинка на джамия да се качи и да лепи кючек .и аз карам кола все пак .сигурен съм че звукът на колата е един приглъхнал и има вибрацийки и ако дадеш газ колата наема със скороста на "жигулка" .аз викам да не оси**м темата повече .всеки да си кара как знае и как може .

                      Коментар


                        Аре стига глупости ! Ще си я карам както искам. Разхода зависи най-вече от % натискане на АРРто.Темата е с цел да се направи всичко по силите ни за ОТСТРАНЯВАНЕТО на този проблем.Не ме интересува разхода, не и тук !
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          успех

                          Коментар


                            gari_brasna4a написа:
                            ами и на мен не ми предърпва ама взех да се дразня, защото никой не открива проблема , а това е решение.а по въпроса с " аз си карам колата на 5-та с 60 и не ми придърпва" искам да попитам колегата как на 5-та караш с 60 километра като това е равно на под 1000 оборота което е равно на каране на автоматичен смукач(900 оборота).това е лично наблюдение на мойто жтд .може и мойта кола нещо да е повредена или да съм е дресирал да върви по бързо ,но на 5-та с 60 километра нище да върви , а ми реве за предишна скорост или повече газ щот се тормозат 105 кончета.явно е бегачка .нямам друго обяснение ЧАКАТ СЕРИОЗЕН ОТГОВОР ИЛИ ЛИНК С КЛИПЧЕ ДА ВИДА КАК ВЪРВИ НА 5-ТА С 60 И СЕ ТОРМОЗИ ДВИГАТЕЛЯ
                            На 5-та с 60 са около 1270 оборота, за даа смее по-точни. Понятието "автоматичен смукач" при ЖТД не се обсъжда, както и кабели, свещи и бобина. Наблюдавай си ЖТД-то по-внимателно, за да видиш кога и с какви обороти се движиш. Довечера ако излизам, ще ти снимам как колата върви на 5-та не с 60, а с 50. Даже ако искаш ще ти снимам и без газ да видиш как върви.

                            Коментар


                              ogi28b написа:
                              gari_brasna4a написа:
                              ами и на мен не ми предърпва ама взех да се дразня, защото никой не открива проблема , а това е решение.а по въпроса с " аз си карам колата на 5-та с 60 и не ми придърпва" искам да попитам колегата как на 5-та караш с 60 километра като това е равно на под 1000 оборота което е равно на каране на автоматичен смукач(900 оборота).това е лично наблюдение на мойто жтд .може и мойта кола нещо да е повредена или да съм е дресирал да върви по бързо ,но на 5-та с 60 километра нище да върви , а ми реве за предишна скорост или повече газ щот се тормозат 105 кончета.явно е бегачка .нямам друго обяснение ЧАКАТ СЕРИОЗЕН ОТГОВОР ИЛИ ЛИНК С КЛИПЧЕ ДА ВИДА КАК ВЪРВИ НА 5-ТА С 60 И СЕ ТОРМОЗИ ДВИГАТЕЛЯ
                              На 5-та с 60 са около 1270 оборота, за даа смее по-точни. Понятието "автоматичен смукач" при ЖТД не се обсъжда, както и кабели, свещи и бобина. Наблюдавай си ЖТД-то по-внимателно, за да видиш кога и с какви обороти се движиш. Довечера ако излизам, ще ти снимам как колата върви на 5-та не с 60, а с 50. Даже ако искаш ще ти снимам и без газ да видиш как върви.
                              тва за без газ става ам не и за дълги разтояния що се опитвате сега да кажете на черното бяло.и 1270 оборота да са пак е мизерия да го е*а

                              Коментар


                                gari_brasna4a написа:
                                .неможеш да ме обедиш ,че колата не ти се тормози с тва каране та ако ще свинка на джамия да се качи и да лепи кючек
                                Но аз дори не съм и тръгнал да те убеждавам, темата изобщо не е за това.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X