Взех 1 за 12 кинта-250 мл. на колкото литра имаш в колата и през минимум 2000 км.Другата,на която се бях прицелил за 15-16 лева,500 мл,но нямаше накрайник за сипване,а тези имаше Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 и си го запазих.Другия път ще пробвам въпросната.А нещо за маслото?Добавчица нещо? Мойто е на 3000 само.Имам да карам още 2-3 месеца с него.Да му ливвам ли нещо или нема нужда?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
mareauser написа:Взех 1 за 12 кинта-250 мл. на колкото литра имаш в колата и през минимум 2000 км.Другата,на която се бях прицелил за 15-16 лева,500 мл,но нямаше накрайник за сипване,а тези имаше Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 и си го запазих.Другия път ще пробвам въпросната.
Коментар
-
Може колега,но аз с накрайника не можах да я сипя цялата течност.А и няма нищо.Другия път ще пробвам другата.Има и 1 с булид на нея.И тя със същите финкции. Yellow_Flash_Colorz_PDT_19Но тъй като съм минал малко километри,не мога да разбера още дали ще има ефект специално за придърпването.Сега по празниците като си идем по СЕЛО и кат врътна 400-500 км. и ще видим.Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
Точно с метална пластинка съм го затапил сложил съм е на входа на тръбата на ЕГРа към всмукателния колектор. Освен че ми забива почти веднага грешка и придърпването е много осезаемо. С включен ЕГР положението е по добре но на моменти се ошашква ли де да знам и при подаване на газ изпушва здравата и след това хуква да бяга. И това не всеки път. Сменях регулиращия клапан и клапата отварях беше в идеално състояние нямаше никакви боклуци движи се идеално но пак си пуши. Може и ЕКУто да не я управлява както трябва нали имам съмнение че нещо е пипано.AR 145 JTD
Коментар
-
Интересно на всички места където съм я закачал за диагностика твърдят че няма чип но поведението и не е съвсем нормално. Възможно ли е да е променена само част от заводския софтуер. Не можах да намеря друг компютър има за 100, 115 за 2,4 но не и за 105 JTD иначе с двигатели е пълно но компютрите са обрани. За ремап не съм открил човек поне засега във или около Варна повечето са такива спецове че може да си взема колата на въже и затова не смея. А окачването на мотора е същото и при мен.AR 145 JTD
Коментар
-
Хм тогава остава да е хардуерен проблем в ЕКУто което ме съмнява но не мога да го изключа. Но педалът на газта си е много чуствителен и проблема не е в него гарантирам. Просто човек който не му е свикнал като се качи има риск да се качи върху предния водач особено в градски условия когато често се тръгва и спира. И освен това като пуснеш газта колата забива муцуната веднага. При другите common rail системи които съм карал има едно задържане на оборотите с цел по леко вклъчване на следващата предавка а при моята не е така. На старите системи с ГНП слагаха едно демпферче на газта точно с тая цел.AR 145 JTD
Коментар
-
При мен придърпването е най осезаемо на 3та между 1400 -1900. Но се усеща и на другите скорости. При по високи обороти е вече като вибрация но определено при едно и също положение на педала на газта!? Малко повече или по малко газ и изчезва но колата или набира или забавя не може да се кара по по сдържан начин. Просто и стилът ми на шофиране е такъв мога и имам уменията да карам в червените обороти но го правя рядко и не искам.AR 145 JTD
Коментар
-
jingibi написа:Е чак не боксува но изпушва в първия момент лепва те към седалката и напълва километража да речем колкото едно ТDI 110 но не и примерно и като ML55 е няма място за сравнение карал съм го и него.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар