Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    .

    Колегата по-горе ясно го каза-разпръсквача не е консуматив.На един може да изкара 1000 км на друг 333 000 че и повече.Зависи много от задкурмилното устройство -водача.Аз често използвам един лаф-не може един мъж да не пали а колата му да пали.Следете внимателно постовете за дизел и ако достатъчно внимаваме и изпълняваме това което се споделя няма само да се трупат мнения и пари в джоба на самозвани майстори.Аз лично се занимавам с ремонт на дюзи и за 15 години с дизели мой разпръсквач не съм сменял.Извинявам се за резкия тон.

    Коментар


      #17
      doofiat написа:
      На моето ТД 100 са ми сменяли разпръсквача на ел. дюзата. Тя не се различава по нищо от механичните ми и се сменя по същия начин.Предполагам, че и при JTD разпръсквача е подобен или почти същия. Когато се прецака разпръсквача, нафтата не се впръсква като мъгла, а е близка до вида на капката. Когато започне да се стича подаваната нафта(т.е. дюзата пикае), се получава придърпване и припушване.Не подценявайте разпръсквачите. Те не са вечни.Междуградските автобуси минават на препоръчителни смени на разпръсквачите на всеки 100 000 км. Това се прави, за да се подобри работата на двигателя и да се намали разхода.
      Колега,има огромна,ама огромна разлика между твоите дюзи и тези на комън рейл.Принципа е различен както и параметрите на работа,така че хайде да не лафим излишно както става и в други теми а просто да търсим проблема.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        Ами колега позволими, но няма да се съглася с теб.Ако всичко зависеше от задкормилните устройства, нямаше да има сервизи :DПроблемът с разпръсквачите се казва ГОРИВО! У нас качествено гориво няма.Напълно съм съгласен, че разпръсквачите могат да изкарат и 100 км и 500 000 км. Но това правило не важи ли и за всеки един елемент от колата?Та то и една гума може да се спраска на 10 км, но може и на 300 000 км да се спука и всичко зависи от шофера Смени разпръсквачите и ми кажи резултата - Как е ускорението? Не е ли по-добро? Как е разходът? Не е ли по-нисък? Как е придърпването? Има ли го? Това, което твърдя е резултат от дискусии с момчетата от сервиза за дизелови помпи в Ямбол.
        iakvvu написа:
        doofiat написа:
        На моето ТД 100 са ми сменяли разпръсквача на ел. дюзата. Тя не се различава по нищо от механичните ми и се сменя по същия начин.Предполагам, че и при JTD разпръсквача е подобен или почти същия. Когато се прецака разпръсквача, нафтата не се впръсква като мъгла, а е близка до вида на капката. Когато започне да се стича подаваната нафта(т.е. дюзата пикае), се получава придърпване и припушване.Не подценявайте разпръсквачите. Те не са вечни.Междуградските автобуси минават на препоръчителни смени на разпръсквачите на всеки 100 000 км. Това се прави, за да се подобри работата на двигателя и да се намали разхода.
        Колега,има огромна,ама огромна разлика между твоите дюзи и тези на комън рейл.Принципа е различен както и параметрите на работа,така че хайде да не лафим излишно както става и в други теми а просто да търсим проблема.
        Колега, говоря за елементи по дюзите, а не за разлика между директно впръскване и предкамерно впръскване.Нещо изместваш темата на разговора. Съсредоточи се!Ето снимка на JTD-дюза:
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Re: .

          Kroko61 написа:
          Зависи много от задкурмилното устройство -водача.
          Какво да правя за да си пазя дюзите чисти и какво за да ги разваля. Няма как това да зависи от стила на каране. Освен това, като ремонтираш дюзи, кажи ни на jtd сменя ли се разпръсквача или не и в кой сервиз могат да ни направят тази услуга.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            Еми мога и аз да кажа нещо,на jtd се сменя разпръсквача.За целта е необходимо да се тества дюзата и след преценка за това какво е качеството на разпръшаване се вземат мерки за смяна на разпръсквача.В тази дюза може да има и друг проблем свързан с управлението и.

            Коментар


              #21
              Така да се намеся и аз с алфата ако не възразявате. От проведените от мен тестове съм елиминирал като причини дебитомера,помпата за високо налягане и клапана към нея,датчика на педалаАПП също. Гледам че се завъртя дискусия около дюзите и разпръсквачите но боя се че проблемът не е и там поне за мен на 100 процента. Мога да се аргументирам ако желаете. Нещата се свеждат около съединителя(маховика) или компютъра ЕКУ софтуерен или хардуерен проблем незнам. Съединителя също имам ред причини да го изключа така че остава ЕКУ то. Възнамерявам да го сменя с друг в скоро време пък да видим.Нещо нямам вяра на ремап но то си е мое мнение.
              AR 145 JTD

              Коментар


                #22
                Между другото да спомена още при моята кола е невъзможно да се изолира EGRа по някой от описаните начини тогава придърпването е много силно. Друг е въпроса че с включен EGR доста припушва на моменти. И последно да отбележа при моя случай се оплаквах и от прекалено чуствителен педал на газта което забелязаха и на всички места на които я тествах. Проблеблемът обаче не е в APPто а в компа сега дали е чип или друго не мога да зная. Забелязаха също и че колата върви доста добре за 105 коня при изрязване на място турбината вдига почти 1 bar но в движение не пренадува държи си нормално налягане. И последно повечето колеги споменават че JTD тата им не пушат или припушват малко при натискане на газта моето си изпушва здравата при всяко по сериозно ускорение но и дръпва здраво.Това при работещи дебитомер и турбина и гарантирано здрави турбопътища. Това е и още една причина да пробвам с друго ECU. Ще пиша скоро за резултатите.
                AR 145 JTD

                Коментар


                  #23
                  Emzo е пробвал с няколко софтуера, и проблема пак си го има. Освен това, ако е проблем в някоя от картите, колата винаги ще се държи така при тези обороти, а не само на моменти. Съединителя го изключвам, защото придърпването е плавно не е тресене примерно, а и той му е нов. При маховика симптомирте са различни по описание на колеги.jingibi със заводски софт, колата прави 0,6-0,7 бара при форсиране на място. Най-вероятно ти е сменян софта. А защо да не можеш да спреш egr-то.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    колеги момента с придърпването го имах и аз .на 2-ра до 2000 оборота колата предърпваше или трябваше да карам без газ на 2-ра или поне с 2000 оборота, че беше неприятни за сетивата оказаха се 2 от тампоните на двигателя(нямаше ресурс да сменя всички) и може и от части съединителя ,щото си беше позаминал.след смяна на тампоните всичко беше супер.нямаше вече проблем

                    Коментар


                      #25
                      И последно повечето колеги споменават че JTD тата им не пушат или припушват малко при натискане на газта моето си изпушва здравата при всяко по сериозно ускорение но и дръпва здраво. попринцип и аз се чудя що на др дизелари дори и нови излиза черен дим от ауспуха ,а на мойта нищо ,нито сажда ,а и права яки изтрелвания

                      Коментар


                        #26
                        Сега при мен придърпването го има винаги в този диапазон не само на моменти. ЕГРа го изолирам примерно със затапване но тогава придърпването е доста силно не знам каква е връзката. Иначе си върви но само при ускорение или с отнета газ невъзможно е да потдържаш скоростта с педала на газта. Софтуера сигурно е сменян както споменах тъй като колата се изтрелва доста бързо за 105 коня. Максимална скорост развива някъде около 205 км/ч засичал съм е и с радар а по заводски данни и дават нейде около178км/ч значи сигърно нещо е пипнато.
                        AR 145 JTD

                        Коментар


                          #27
                          Механичен проблем (маховик,съединител,тампони на двигателя) го изключвам като се базирам на опита ми с други марки автомбиле с common rail система- Peugeot 307 2.0 HDI Boxer 2.2 HDI, 2.8HDi(Sofim) значи пежото беше с потрошен демпферен маховик демпферната част направо я нямаше и огледалото му се беше изкривило на една страна и съединителя не отделяше но никакво придърпване хълцане или притрисане не е имало до последния момент единствено по трудно влизащи скорости.
                          AR 145 JTD

                          Коментар


                            #28
                            При боксерите пък имаше проблем с дюзите. Единият е с 2.2 двигател на пежо другият с 2.8 на фиат проблемите бяха с припикаващи дюзи симптомите чукане в двигателя не вървят влизат в авариен режим единият гаснеше но не и описаното придърпване.
                            AR 145 JTD

                            Коментар


                              #29
                              Не е от софтуера, защото съм пробвал всички налични 3 версии (stock), както и мапнатите им версии.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Интересно някой спомена че колата не е излязла така от завода но може пък и да е само че тогава илементите по окачването на мотора хлабините в скоростната кутия в каретата на полуоските и т.н. са минимални и някакво макар и минимално придърпване е незабележимо за обикновенния водач на МПСто особено и италианец. Забелязал съм че другите които се качват да карат Алфата ми не забелязват проблема с придърпването но трудно свикват с чуствителната и газ. Сега се сетих че идин колега имаше сходен проблем с Mercedes ML270 CDI петцилиндров 2.7 common rail смениха скоростна кутия(автоматияна) проблема остана но го продаде и не знам какво стана понататък.
                                AR 145 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X