Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    stooes написа:
    И аз така мисля. Но ако на някой му хрумне ква може да е връзката между придърпването и температурата на ок. среда .. т.е. къде 1-во да търся .. тва ми бе идеята..
    връзкатапо-студен въздух-->повече гориво-->намаляло/или изчезнало придърпване.

    Коментар


      u_bo написа:
      stooes написа:
      И аз така мисля. Но ако на някой му хрумне ква може да е връзката между придърпването и температурата на ок. среда .. т.е. къде 1-во да търся .. тва ми бе идеята..
      връзкатапо-студен въздух-->повече гориво-->намаляло/или изчезнало придърпване.
      При дизеловите коли,за разлика от бензиновите повече или по малко гориво никога не е съпроводено с придърпване,а с повече или по-малко мощност и повече или по-малко пушилка.Придърпване може да има само ако имаме прекъсване или подаване на гориво.На дизеловата кола може така да намалиш горивото,че едва да има мощност да се движи с 30 клм/час и пак няма да предърпва.Между дизеловите майстори това състояние го наричат СКОПЯВАНЕ на двигателя.

      Коментар


        Stefan Hadjov написа:
        u_bo написа:
        stooes написа:
        И аз така мисля. Но ако на някой му хрумне ква може да е връзката между придърпването и температурата на ок. среда .. т.е. къде 1-во да търся .. тва ми бе идеята..
        връзкатапо-студен въздух-->повече гориво-->намаляло/или изчезнало придърпване.
        При дизеловите коли,за разлика от бензиновите повече или по малко гориво никога не е съпроводено с придърпване,а с повече или по-малко мощност и повече или по-малко пушилка.Придърпване може да има само ако имаме прекъсване или подаване на гориво.На дизеловата кола може така да намалиш горивото,че едва да има мощност да се движи с 30 клм/час и пак няма да предърпва.Между дизеловите майстори това състояние го наричат СКОПЯВАНЕ на двигателя.
        предполагам си прав ! но идеята ми е, че при ниска температура ЕКУ на JTD пуска различно количество гориво / нали за това са Т сензорите/ и съответно режима е различен, ерго не е в режима с придърпването.

        Коментар


          u_bo написа:
          но идеята ми е, че при ниска температура ЕКУ на JTD пуска различно количество гориво / нали за това са Т сензорите/ и съответно режима е различен.
          Toчно така е......и не само количеството гориво.

          Коментар


            Нов симптом !!! (все още не съм правил нищо по колата - то празници студове пари няма и тн..) Та, като се прибирах за Търново от Ст. Загора, нагоре по Ягодовския баир - колата тук там си придръпваше чат-пат, както си беше .. но в един момент умря! Казах си - айдеее.. до тук бяхме (ей това не харесвам на съвременните коли - каквото и да се случи - умираш на място) Но всъщност колата ми не загасна! Само беше като удушена - от 5та, на 4та.. 3.. на 2ра.. няма и няма сила да върви - давам газ тя само променя звукът .. и в един момент подскочи и хукна .. викам си кво да правя ся да се връщам ли ?!? Ама и придърпването изчезна и си вървеше кат пушка .. рискувах - прибрах се във Вт (даде ми среден разход 4,6 да му вярвам лиии?) и до сега върви, не е умирала - само дето пак започна така да си придърпва в обороти около 1100-1300 някъде .. всъщност още малко да уточня "придърпването" - когато подам съвсем малко газ, не искам да ускорявам но и да не изоставам от предния .. та точно тогава колата се "чуди" ха напред ха назад напред-назад .. стъпя ли - изстрелва се не мога да сваря да заобикалям колите пред мен :D Ако някой има идеи?!
            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

            Коментар


              Клапана на турбото провери.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Колеги, много слушах за и против добавките. Но последното което чух е за тази добавка:Колега, който я е ползвал твърди, че въпросното придърпване изчезнало. Реших да пробвам, кво толкова?И днес я купих, на почти празен резервоар налях 20 мл. за 18 литра гориво.И О, ЧУДО .. за има няма 20 км градско каране и 20-на минути бръмчене на място колата ми стана друга!? Не знам възможно ли е, внушавам ли си, но тресенето на празен ход почти изчезна, превърна се в приятно мъркане, придърпването на около 1100-1300 оборота изчезна, умишлено карах в този диапазон за да видя к’во става, но не - двигателя работеше равномерно и плавно като нов. Контрола върху мотора стана почти перфектен... като да е отпушен .. (както аз се чувствах когато спрях цигарите) ... Не знам, честно, какво да си мисля И дали ми е решен проблема или не. Времето ще покаже - засега ще карам, след време пак ще пиша тук ако имам нови впечатления....
                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                Коментар


                  stooes написа:
                  ...
                  , те да ти бяха платили тези момчета за рекламата. Дори да е истина, това което пишеш е доста ’приличащо’ на реклама.

                  Коментар


                    Ако двигателя ти не е бил в добра кондиция (нагари и т.н.) е чудо, ако си е бил наред - няма разлика.

                    Коментар


                      Заблуждаваш се, веруй ми.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Ми не знам .. преди малко навих още 15-на километъра .. часовник! Без забележки .. има време - ще покарам ще видя, но, все пак, няма ли вариант при който да съм имал мизерии по дюзите ?Просто нямам идея - довечера ще навъртя поне 100 км градско и ще коментирам.П.П. (edit)Много съм далеч от идеята за "реклама". На мен ми побеля главата от тва придърпване, знаеш ли колко гадно се кара с такова придърпване градско? А? Карал ли си?Тъй като аз СЪМ карал и ми е бъркало отзад, искам сега да спестя на колеги които имат моите симптоми. Ако на това викаш реклама - Ок. Щото има добавки и добавки, аз умишлено слагам снимка на ТОЧНАТА добавка, която съм ползвал .. при все, че мнозина са ми казвали да не слагам, защото може и по-зле да стане работата, но смятай щом съм налял и карам и имам резултат (непотвърден да кажем за 1000 км) но все пак ИМАМ защо да пиша тук - правя го защото може едни 15 лева за добавка да ти спестят 2-300 за части .. и да няма ефект. Все пак добавките са измислени с цел да подпомогнат двигателя, нали? Естествено има и комерсиална част на темата, но аз я пренебрегвам. Ще карам и ще коментирам.Все пак, не твърдя, че таз добавка е PAINKILLER .. просто споделям, че в моя случай май помага .. ?!(edit)Нови 50 км без придърпване, карах я предимно около 1200-1300 об. смъкна разхода на 7,3 градско по компютъра
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          stooes написа:
                          Ми не знам .. преди малко навих още 15-на километъра .. часовник! Без забележки .. има време - ще покарам ще видя, но, все пак, няма ли вариант при който да съм имал мизерии по дюзите ?....
                          да, разбира се това е възможно. сещам се , че имаше и добри отзиви за подобна добавка на ликимоли / май от оги28б/

                          Коментар


                            Малко и аз се съмнявам с тази добавка да се оправят нещата, най вероятно след около 300км отново ще го имаш. При евро3 ако размениш местата на дюзите и придърпването изчезва за около 300км. Принципно придърпването е проблем в преходите на дюзата. На място също можете да забележите, че двигателя се разтриса в даден диапазон на оборотите.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              Малко и аз се съмнявам с тази добавка да се оправят нещата, най вероятно след около 300км отново ще го имаш. При евро3 ако размениш местата на дюзите и придърпването изчезва за около 300км. Принципно придърпването е проблем в преходите на дюзата. На място също можете да забележите, че двигателя се разтриса в даден диапазон на оборотите.
                              Да,на място разтриса - на около 1500-1600 об .. знак за заминаваща дюза(и) ли е цялата история при мен?
                              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                              Коментар


                                A теста правил ли си го ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X