Да при някой клеясват и става по сложно, но не и невъзможно. Продават се спрейове точно за тази работа и съм чувал, че били ефикасни. Обратен чук можеш да си направиш и сам. Иначе ако някоя се заинати, намираш къде да я държиш под напън с някоя щанга и с леко почукване излиза.В разглобяването на самата дюза няма нищо сложно, единствено за една гайка ще ти трябва пробит шестограм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Цитирам един пост от дизел клуба:Ognev написа:Точно такъв проблем съм имал само че с Алфа, но пак ЖТД. Както си караш и минеш през неравност или дупка и за момент забива, после тръгва... Гледахме я в движение и когато забие за момент и педала на газта ставаше 0 %. Оказа се счупена стоп машинка. Стоеше изкривена и в дупките се размества и дава на компа сигнал за натиснати спирачки и реже газта.В паметта за повреди нямаше грешки.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И аз да се включа по-активно по темата.При мен го има въпросното придърпване.Не е много силно но се усеща.Ето и моите данни от теста с обратното гориво.Теста го правих за 2 минути на изцяло загрял мотор и отворен термостат.Дюзи от ляво на дясно седейки пред мотора :1 - 22 мл2 - 21 мл3 - 21 мл4 - 17 млЯвно само дюза номер 4 връща гориво в норма Тестът не е 100% обективен,просто няма как.Според него горе долу може да се съди за работата на дюзата.Не могат да се правят крайни заключения въз основа само на него.Изключено.Обаче ако сменя разпръсквачи номер 1,2 и 3 и горивото падне на 7-8 мл за мин наистина ще е добре пък и ще се затвърди достоверността на въпросния тест.То няма кво 3 ми направо всичките май ще се сменят ама кога ще е........
Коментар
-
emzo написа:Сега чакаме включването от Чавето.
Коментар
-
janyboy написа:И аз да се включа по-активно по темата.При мен го има въпросното придърпване.Не е много силно но се усеща.Ето и моите данни от теста с обратното гориво.Теста го правих за 2 минути на изцяло загрял мотор и отворен термостат.Дюзи от ляво на дясно седейки пред мотора :1 - 22 мл2 - 21 мл3 - 21 мл4 - 17 мл
Коментар
-
stooes написа:Здравейте. FIat Stilo 1,9 Jtd 2003 И аз имам същия проблем. Придърпването ми се появява около 1100-1400 об. Много е дразнещо, особено ако караш с около 70-80 на 5-та. Няколко пъти ходих на майстор, закача я на компютър, нищо не показа. Проблема ми се появява само ако карам с равна газ - т.е. нито ускорявам нито забавям, около тези обороти. Не знам вече какво да търся и къде да гледам... Моля посъветвайте ме къде във Велико Търново мога да търся помощ? И проблема не е постоянен - когато е топла понякога си върви нормално, понякога придърпва лекичко.. когато е студена почти винаги се появява проблема и впоследствие може и да изчезне може и само да намалее степента на придърпване .. вече около 2 месеца я карам така, смятам че не добре това.. не знам какво да правя.stooes написа:Благодаря за препратката изчетох всичките 21 страници и установих, че най вероятно колегите обсъждат различен вид придърпване и с възможни причини почти всичко, както и факта че решение са намерили само тези, които не са имали проблем като моя. Факта че последното мнение там е от Вто, 27 Юли 2010 12:58:54 ме навежда на мисълта, че никой вече не се занимава с този проблем и всички си карат придърпващите коли. Дали тук или там да продължа? Защото ме дразноти въпросното придърпване и много бих искал да намеря решение.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Чакаш да минат студовете и проверяваш следните нещаemzo написа:Ами просто, а ти преди да ме питаш този въпрос трябва да си:- направил лог в движение- почистил MAP, MAF, EGR, Throttle Body - проверил всички турбо и въздушни пътища- изтествал дюзите и проверил горивната система като цяло- почистил и проверил интеркулера- монтирал нов термостатF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар