Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Е съвсем случайно аз съм ЕВРО3. VSS датчик нямам. Дюзи съм подменил няколко и след това рециклирал до колкото е възможно, след това няколко пъти са ходили на стенд за проверка/корекции и всичко си е ОК.Нямаше никакви проблеми около един месец, нито се колебаят обороти.................. Преди няколко дни рязко падане на температурите и сутринта при тръгване на 3*С и придърпва........................ След това отново изчезна за два дни, цел ден каране и никакви проблеми. Спирам да заредя гориво ( до горе) и с тръгването се появяват всичките проблеми. Това е при положение както казах, че съм сменил всичко по горивната уредба, дюзите ми връщат по 5мл за минута и проблема си е на лице.Аз започвам да си мисля, че проблема идва от датчика който мери температурата на горивото. Беше ми споменато от човек който се занимава с диагностика, че при тези двигатели този датчик играе голяма роля.
    На твое място първо бих опитал с ъпгрейд на софтуера. Дори и в Аутодата го има като препърака да определен ВИН номер. Проблема се изразява в нестабилни обороти на студено и повече пушек при ускорение. Отиди някъде където могат да ти кажат софта дали ти е ъпгрейднат и след това търси проблема другаде.
    Marea Weekend HLX Jtd 110

    oO(_)____////____(_)Oo

    Коментар


      TIP написа:
      chaveto написа:
      Е съвсем случайно аз съм ЕВРО3. VSS датчик нямам. Дюзи съм подменил няколко и след това рециклирал до колкото е възможно, след това няколко пъти са ходили на стенд за проверка/корекции и всичко си е ОК.Нямаше никакви проблеми около един месец, нито се колебаят обороти.................. Преди няколко дни рязко падане на температурите и сутринта при тръгване на 3*С и придърпва........................ След това отново изчезна за два дни, цел ден каране и никакви проблеми. Спирам да заредя гориво ( до горе) и с тръгването се появяват всичките проблеми. Това е при положение както казах, че съм сменил всичко по горивната уредба, дюзите ми връщат по 5мл за минута и проблема си е на лице.Аз започвам да си мисля, че проблема идва от датчика който мери температурата на горивото. Беше ми споменато от човек който се занимава с диагностика, че при тези двигатели този датчик играе голяма роля.
      На твое място първо бих опитал с ъпгрейд на софтуера. Дори и в Аутодата го има като препърака да определен ВИН номер. Проблема се изразява в нестабилни обороти на студено и повече пушек при ускорение. Отиди някъде където могат да ти кажат софта дали ти е ъпгрейднат и след това търси проблема другаде.
      Колега,а ти с твоето Евро 3 имаш ли проблеми с придърпването??Правил ли си промени по софтуера.

      Коментар


        При мен няма придърпване и нищо не съм пипал по софта. Имам нестабилни обороти при палене, изразява се в падане на обортите до 790 някъде и след това се нормализира. Като това е еднократно до към -7гр при -18 го прави 3 пъти! Мисля, че има нещо общо с подгряването.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          Днес изключих датчика и карах около 100км без него. Докато беше изключен нямаше никакви проблеми. Това което забелязах е, че при студеното палене оборотите бяха някъде около 900 (никога не са били толкова) и имаше повече сила. Ще покарам още няколко дни и ще видя как ще е, но си мисля, че трябва да го изключа когато почне да се шашка.

          Коментар


            За всички с JTD105 мотори, които имат ПРИДЪРПВАНЕ - разкачете VSS датчика от куплунга му.Намира се на гърба на скоростната кутия, лесно се достига с ръка, откъм двигателния отсек.Ще изчезне скоростомера. Покарайте и вижте дали има засилване на придърпването или намаляне и пишете тук.п.с. в ЕКУ ще се запише грешка след 3тото палене(ако не ме лъже паметта) с разкачен датчик.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              chaveto написа:
              Днес изключих датчика и карах около 100км без него. Докато беше изключен нямаше никакви проблеми. Това което забелязах е, че при студеното палене оборотите бяха някъде около 900 (никога не са били толкова) и имаше повече сила. Ще покарам още няколко дни и ще видя как ще е, но си мисля, че трябва да го изключа когато почне да се шашка.
              Ако говориш за датчика за температура на горивото, то имаш просто съвпадение за спиране на прекъсването.Поиграй си с друго нещо.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                Вече няма с какво да си играя, остана само софтуера да и сменя.

                Коментар


                  chaveto написа:
                  Вече няма с какво да си играя, остана само софтуера да и сменя.
                  Най-елементарното направи ли - помня, че беше махал капака на главата.Прочисти ли му хубаво отворите за маслените пари?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Капака съм го махал, но нищо не съм чистил защото си е ОК. Нещо не виждам логика в това. Ако е запушен отдушника ще надува в мотора и ще потече като лейка.Кажи нещо по така за да има смисъл да се цапам с почистването на капака.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Капака съм го махал, но нищо не съм чистил защото си е ОК. Нещо не виждам логика в това. Ако е запушен отдушника ще надува в мотора и ще потече като лейка.Кажи нещо по така за да има смисъл да се цапам с почистването на капака.
                      Две в едно - махни капака, промий му много хубаво отдушника и си провери хлабината на клапаните.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        BO написа:
                        chaveto написа:
                        Капака съм го махал, но нищо не съм чистил защото си е ОК. Нещо не виждам логика в това. Ако е запушен отдушника ще надува в мотора и ще потече като лейка.Кажи нещо по така за да има смисъл да се цапам с почистването на капака.
                        Две в едно - махни капака, промий му много хубаво отдушника и си провери хлабината на клапаните.
                        Имам питане, как се проверява хлабината на клапаните, защото на 2 места ми казаха, че придръпването идвало от клапани, и клапаните може ли да се натегнат без да се сваля главата и кой може да го направи. Може ли да си го направя сам? Какъв е варианта да има нагар покрай клапана и да не се оправи с натягане ? някви добавки за нагар да знаете( кажете коя съставка в добавките, може да чисти нагара)замислям се, че ще се наложи сваляне на глава и шлайфане на леглатата на клапаните и после припасване 200 лв - сваляне и качване на главата, 80 лв шлайф и припасване на клапани, гарнитура на главата ( сигурно е 50 60 най - малко ) гарнитура на капака на клапаните - 10 лв, масло маслен филтар и литар 2 антифриз Ето малко въпроси и идей от мен :DП.П.то ако се налага сваляне на глава мисля, че ще е на оферта и сегмети да се сменят( в един магазин съм питал информативно и ми казаха, че са по 60 лв на цилиндър!)
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          Какво значи натягане на клапани. Няма такъв термин. Клапаните се проверяват за хлабини, а се регулират по два начина. Или със специалнитe "Fiat Tools"- инструменти на Фиат, се изваждат и подменят подложките или се сваля разпределителния вал, за да е възможен достъпа до тях. Първо се проверяват хлабините, записват се някъде и после подложките се подменят с по-тънки или дебели за да се получи необходимата хлабина. Продават се подложки през 3 стотни.Изгорели изспускателни клапани се проверяват най-лесно, като при 2000об. се приближи лист хартия до ауспуха, така че струята да го огъне и като се отнеме газта ако листа се огъне обратно към отвора на гърнето, то със сигурност имате неплътност в изсп. клапани.Сегментите не ги пипапйте, освен ако няма причина за това. Трудно ще намерите в БГ читави сегменти, а това означава ядове после. При смяна на сегменти се сменят и задължително черупките на биелите.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            При мен хлабините на клапаните са в повече от това което се дава от производителя, точно с колко е не съм мерил. Отдушника е почистен идеално и придърпването си го има. На дюзите е сменено всичко което може да се смени. Онзи ден отново реших да проверя някой неща и да си почистя основно дюзите (защото след почистване няма проблем за поне 1000км) и на една от дюзите засядаше една част на която не знам как се казва. След оправяне на тази част да се движи с лекота както на останалите дюзи, двигателя работи по съвсем друг начин и като цяло все едно имам друг автомобил.

                            Коментар


                              chaveto написа:
                              При мен хлабините на клапаните са в повече от това което се дава от производителя, точно с колко е не съм мерил. Отдушника е почистен идеално и придърпването си го има. На дюзите е сменено всичко което може да се смени. Онзи ден отново реших да проверя някой неща и да си почистя основно дюзите (защото след почистване няма проблем за поне 1000км) и на една от дюзите засядаше една част на която не знам как се казва. След оправяне на тази част да се движи с лекота както на останалите дюзи, двигателя работи по съвсем друг начин и като цяло все едно имам друг автомобил.
                              Сам си разглабяш дюзите и чистиш ?? Лесно ли се прави това, защото знам че тези дюзи не са на резба и съм чувал, че с годините клеасват и трябвало обратен чук да се вадят( незнам как изглежда обратния чук !! )
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар


                                Разрови се малко из форума, правили сме вече дисекция на цомън рейл инжектор.Търси мои постове и на Airfan
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X