Спамерите в друга тема ! Не си ми виждал колата, че да и знаеш километрите !Моля модератор да изтрие този и предния пост !!!
Колега не се ядосвай за глупости-това беше шега. Щом казваш,че километрите на колата ти са реални- така да бъде. Не казвам,че всички коли, които се продават в БГ са с връщани километражи, но на повечето са пипани със сигурност- особено на дизелите.
Май май на доста хора от форума им придърпва бравока!Но аз си оставам за разспръсквачи!???Не мисля,че е от нещо друго Емцо!
Колега с мареа ми сподели че са му сменили разпръсквачите с нови или май че целите дюзи ще го питам при първа възможност но придърпването си е останало. Направо не очаквах да се намерят толкова придърпващи JTDта та чак гласуване да се заформи. При колегите ми от Alfa Romeo форума темата ми не намери никакъв отзвук. Дли техните коли не придърпват или никой не му е направило впечатление!?
...никакво придърпване няма при моята Мареа. JTD105 - набор 05/1999
Да не се окаже тогава омекнали пружини на маховика Малииии ако е тва...!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
...никакво придърпване няма при моята Мареа. JTD105 - набор 05/1999
Да не се окаже тогава омекнали пружини на маховика Малииии ако е тва...!
Кои пружини на маховика визираш колега?
Демпферните пружини на съединителя при JTD са вградени вътре в маховика, а не на феродовия диск както в обикновените автомобили - викат му демпферен маховик и не е от най-евтините части.
Нищо не съм казал... ! Мислих си и друго: този съединител е хидравличен и като такъв възможно ли е за части от секундата да губи налягане и от там да се получава неравномерна работа? Принципно хидравликата трябва да работи само за отделяне, но възможно ли е да оказва влияние и на зацепването?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Нищо не съм казал... ! Мислих си и друго: този съединител е хидравличен и като такъв възможно ли е за части от секундата да губи налягане и от там да се получава неравномерна работа? Принципно хидравликата трябва да работи само за отделяне, но възможно ли е да оказва влияние и на зацепването?
Не мисля. При пуснат съединител ходравликата му не влияе.
Коментар