perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Ами основните неща са си същите, не виждам сериозна разлика Ето го правилният pdf: http://download.fiat-bg.org/Books/Br...0Range.pdfОт тук може да се попрочете и да се помисли, какво би могло да бъде обявено за виновникFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Колеги при вас не знам как е но при мен окисите по куплунзите са в повече. Я ми кажете компа който е за двигателя дали е капсулован и евентоално ако знаете къде се намира. Искам да го проверя и него. Управлението на климатика, ICS, някакъв куплун при бушоните и какво ли още не изцяло позеленели. Вече почнаха да ме базикат, че е давена. При някой от вас при който има симптомите на прекъсване да е забелязал в повече окиси.
Коментар
-
Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.
Коментар
-
chaveto написа:Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
chaveto написа:Тази сутрин прочетох за същият проблем при един колега с Ланчия. Не е Jtd ами е TDS но проблема го е имало и при него и то в различни обороти се е появявал, оказал се е запушен катализатор. След махането на катализатора проблемите са изчезнали. За да сме сигурни, че е от катализатора сега трябва да разберем дали има някой без катализатор и да му придърпва автомобила.
Коментар
-
Днес отново се натъкнах на една статия за Либра и специално за дизеловите мотори и там се казваше, че още от самото начало започвали да имат смущения във впръскането на гориво. Истината за мен е, че нещо по електрическата част си променя стойността при тези обороти ,стойността не е такава каквато трябва да е
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:perlsite написа:Предполагам, че няма и никакви отчетени грешки от ECU...Иначе незнам дали си чел този pdf - има интересна информация за работата на JTD, от какво се определея подаването на горивото, работата на инжекторите, RPM датчика - при какви условия (скорост), налягане се прекъсва подаването на горивото.. изобщо има доста варианти.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...00%20Range.pdfFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
@chaveto - по назад в темата съм направил логове, в които се вижда разминаване в налягането, но времето (интервала), през който се логва е голям и може това да лъже.Принципно бих пробвал със смяна на регулатора на налягане на горивото, но J T D го е сменял и пак придърпва.Продължавам да търся Заралия със здраво или придърпващо JTD да експериментираме с дюзите.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
dobrujanetza написа:Stefan Hadjov написа:perlsite написа:Предполагам, че няма и никакви отчетени грешки от ECU...Иначе незнам дали си чел този pdf - има интересна информация за работата на JTD, от какво се определея подаването на горивото, работата на инжекторите, RPM датчика - при какви условия (скорост), налягане се прекъсва подаването на горивото.. изобщо има доста варианти.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...00%20Range.pdf
Коментар
-
emzo написа:Еми не мисля, че и 4те дюзи са прецакани, все ще се намерят от 8 - 4 работещи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар