Да разлая кучетата малко и аз.1. Проблемът не е в разпръсквачи и замяната дори на дюзите нама да помогне. Да не говорим че четирите струват повече от колата.2. Проблемът не е механичен демпферни маховици тампони носачи и прочие избийте си ги от главата.3. Проблемът не е в начина на шофиране и се забелязва и дразни и професионални шофьори.4.Проблемът е в начина на дозиране на горивото в този режим но не ми е ясно кой или кои елементи на горивната апаратура го предизвикват. 5. Проявява се при JTD моторите нямам данни да е наблюдавано нещо подобно при други common rail системи(HDI,CDI,DCi...) имам известни наблюдения на такива автомобили със сериозни километри и доста безмилостно експлоатирани.6.Появата му отдавам на некачествената изработка на горивната апаратура все пак това е common rail от първо поколение. Доколкото знам колегите от следващите развития на JTD не забелязват май такива аномалии.
Какво ме интересува колко струва ремапа, какво ме интересува ремапа ? Прави си тема и си коментирай ремапа.Относно предния ти пост:Как си обясняваш факта, че на 50% от 1во поколение JTD не придърпва ?
Няма смисъл да навлизаме в спорове и заяжданици Събрали сме се да разрешим един проблем. Истината е, че трябва един здрав и един проблемен автомобил, слагаме ги един до друг и почва голямата размяна на части :D
@Stefan Hadjov двигателя е 2.4Jtd 103Kw-140к.с какъв му е точният номер не знам. Не знам какво е РЕМАП и си нямам никаква идея Попитах дали отчита съпротивление или напрежение за да предложа/пробвам да сложа един кондензатор на самият потенциометър за да се получи забавянето при отнемането на газта. Или по точно да не забива муцуната като отнемеш газта. Не мисля, че между трите двигателя има някой който е с дроселова клапа а останалите без и поста ти го усещам като заяждане, може и да греша.
Определено грешиш.Няма никакво заяждане.Може би начина по който пиша поста ти се струва като заяждане.Не знам дали с кондензатор на потенциометъра ще можеш да направиш това което си замислил.Не съм съвсем сигурен,но третия двигател изброен в предишния пост мисля че е с дроселова клапа.Колегата ВО от форума има Либра 2,4 нека той да уточни.
[quote="emzo"]Какво ме интересува колко струва ремапа, какво ме интересува ремапа ? Прави си тема и си коментирай ремапа.Ако исках щях да я пусна като отделна пък то си и има такава тема. Темата за ремапа е набъркана тука не от мен и с казаното имам предвид че голяма част от маперите много плямпат но не знаят всъщност какво правят но са си и повярвали че правят нещо по софтуера.Относно предния ти пост:Как си обясняваш факта, че на 50% от 1во поколение JTD не придърпва ?Казва се чист късмет макар че в теория на вероятностите ни учеха че такъв фактор няма. Просто половината трошляци са се скапали приеми го. Aвтомобил common rail за тези пари на които вървят е няма как да работи като Мерцедес не е бил и няма да бъде. Не че не вярвам да няма решение да заделя малко пари за глупости и ще сменя още някой друг компонент пък каквото стане или край или решавам проблема.
И колега emzo не пали толкова от един зъб и JTDто не пали така ако те перкат нервите има си хапчета нека да не превръщаме темата в парламентарен контрол:chair:
Моля, модератор да зачисти последните глупости.Пуснал съм темата с цел да оправя проблема, а не да си чеша езика/пръстите.@jingibi - като толкова много разбираш от ремап, защо преди няколко седмици искаше да ти проверявам софтуера ? Защо като ти обясниха как да определиш, една кола дали е мапвана започна да отричаш ? - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...441863Общо взето НЕ помагаш.
Някъде по напред в темата четох, че не може да е от дебитомера, никъде обаче не видях някой да казва защо се отхвърля като евентуален причинител. Във форума на Ланчия се оплакват и за прекъсвания в друг диапазон на оборотите 2800-3000-3200 об/м. При нашите стари двигатели има доста отлагания по въздуховодите и ако при дебитомера има такива отлагания може да създават някакви завихряния и от там той да обърква системата. Точно заради това питах дали има дроселова клапа която да се движи по някакъв ел. или механичен път според натискането на педала. Ако някой е разглобявал дебитомер с цел почистване нека да сподели. Също така никъде не можах да намеря нещо от сорта на сервиз менуал в който да е дадено за всеки един датчик и т.н как да си ги измерим с мултицет.
Определено при мен проблема се проявява след температура на охлаждащата течност 75*С или поне толкова ми показва стрелката на таблото. Някой знае ли къде се намира температурният датчик на охлаждащата течност и какви трябва да са стойностите при 20-30*С и т.н и най вече при загрял двигател.
Предполагам, че няма и никакви отчетени грешки от ECU...Иначе незнам дали си чел този pdf - има интересна информация за работата на JTD, от какво се определея подаването на горивото, работата на инжекторите, RPM датчика - при какви условия (скорост), налягане се прекъсва подаването на горивото.. изобщо има доста варианти.http://download.fiat-bg.org/Books/Br...00%20Range.pdf
Коментар