Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост

    Kолеги, давайте съвети.Смених АРРто (потенциометъра на газта) и пак придърпва(лашка) в посочения диапазон.Най-осезаемо на 1ва и 2ра и по-малко на 3та предавка.Сложих Лики Моли Diesel Spulung в 15ина литра нафта и излязох да "продухам" колата.Разлика след добавката никаква колата се държи по-същия начин т.е. идеално изключая въпросното придърпване.Пробвах с 2 АРРта, като едното го свалих от идеално работеща кола, стойностите и на 3те са абсолютно еднакви.Придърпването го има с оргиналния софт на колата - SW1037352212 , с най-новия - SW1037356773.Ремапа също не решава тоз проблем, а и колата със сигурност не е излязла от завода така !--------Проблема е решен със смяна на 4та дюза.Как да тествате дюзите ? Ето как:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Как да монтирате, демонтирате дюза/и ? Ето как:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46623
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #3
    И мойто JTD придърпва в този диапазон. Със съединител на ~10000км съм...уж! Така закупих колата . Не е сменян софтуера,но не знам версията на настоящия и дали е оригинален. Не е с "чип",защото се държи ,като "нормално" JTD105.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #4
      Не е от съединителя, сменен е Като минаваш през СЗ ще ти кажа сток ли е :D----------temp - 1-222-203-9.54-9
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #5
        На по високите обороти по добре ли се държи или не можеш да достигнеш по високи?
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #6
          Ами тя колата си върви повече от чудесно.И в ниски и във високи.Да опиша по-подробо проблема:Ако карам на 2ра с 1900рпм и сваля до 1100рпм и плавно ускорявам в диапазона 1200-1400 започва да придърпва.Като го прави, когато си поиска ! Няма закономерност. И го прави много рядко.Дотук 4 или 5 колеги го имат тоз проблем.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #7
            Колеги,нама да се плашите.И при мен го има това придърпване.Само на 1 и 2-ра в диапазона 1500-1800 оборота.Не знам точно от какво е,ама вече не ми прави такова впечатление.Може и някоя от дюзите да пикае.Кво да гадая.Карам си и се кафя на JTD-то.Поздрави. :D

            Коментар


              #8
              Сменете празпръсквачите и няма да имате придърпване.Но не да ви ги прегледат и да ви кажат - ок са, само един ще сменим, а да ви ги сменят с чисто нови направо.Цената на разпръсквачите е около 40-50 лв.

              Коментар


                #9
                doofiat написа:
                Сменете празпръсквачите и няма да имате придърпване.Но не да ви ги прегледат и да ви кажат - ок са, само един ще сменим, а да ви ги сменят с чисто нови направо.Цената на разпръсквачите е около 40-50 лв.
                Ъ-ъ-ъ-ъ за JTD ли?

                Коментар


                  #10
                  Странно. При мен отсъства такова придръпване
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #11
                    Airfan написа:
                    Ъ-ъ-ъ-ъ за JTD ли?
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35592&postdays=0&postorder=asc&hig hlight=%E4%FE%E7%E8&start=30Вижте мнението на 2she относно ремонтния комплект.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #12
                      janyboy написа:
                      Кво да гадая.Карам си и се кафя на JTD-то.Поздрави.
                      И аз съм с "janyboy".Колеги според мен много се вманиачавате!Не съм сигурен дали и при мен има такова нещо ама знаетели...?Да не мислите,че италианеца или германеца който е карал колата преди вас е обръщал някакво внимание.Не казвам,че е хубаво да не се поддържа колата ама...Пък и Емзо каза,че колата върви !Така,че карай и свиркай!
                      Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                      Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                      Коментар


                        #13
                        Колега, радвам се за теб, карай и се кефи.За да пусна темата, значи искам да разбера от какво е и ако не е много сложно да го оправя.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #14
                          Малко ми прилича на преобогатена смес.Опитай да извадиш входната тръба на турбото(директно да смучи въздух без филтър) и направи едно завойче и виж дали ще има някакав ефект.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #15
                            На моето ТД 100 са ми сменяли разпръсквача на ел. дюзата. Тя не се различава по нищо от механичните ми и се сменя по същия начин.Предполагам, че и при JTD разпръсквача е подобен или почти същия. Когато се прецака разпръсквача, нафтата не се впръсква като мъгла, а е близка до вида на капката. Когато започне да се стича подаваната нафта(т.е. дюзата пикае), се получава придърпване и припушване.Не подценявайте разпръсквачите. Те не са вечни.Междуградските автобуси минават на препоръчителни смени на разпръсквачите на всеки 100 000 км. Това се прави, за да се подобри работата на двигателя и да се намали разхода.

                            Коментар

                            Working...
                            X