Kолеги, давайте съвети.Смених АРРто (потенциометъра на газта) и пак придърпва(лашка) в посочения диапазон.Най-осезаемо на 1ва и 2ра и по-малко на 3та предавка.Сложих Лики Моли Diesel Spulung в 15ина литра нафта и излязох да "продухам" колата.Разлика след добавката никаква колата се държи по-същия начин т.е. идеално изключая въпросното придърпване.Пробвах с 2 АРРта, като едното го свалих от идеално работеща кола, стойностите и на 3те са абсолютно еднакви.Придърпването го има с оргиналния софт на колата - SW1037352212 , с най-новия - SW1037356773.Ремапа също не решава тоз проблем, а и колата със сигурност не е излязла от завода така !--------Проблема е решен със смяна на 4та дюза.Как да тествате дюзите ? Ето как:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422Как да монтирате, демонтирате дюза/и ? Ето как:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46623
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
И мойто JTD придърпва в този диапазон. Със съединител на ~10000км съм...уж! Така закупих колата . Не е сменян софтуера,но не знам версията на настоящия и дали е оригинален. Не е с "чип",защото се държи ,като "нормално" JTD105.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Ами тя колата си върви повече от чудесно.И в ниски и във високи.Да опиша по-подробо проблема:Ако карам на 2ра с 1900рпм и сваля до 1100рпм и плавно ускорявам в диапазона 1200-1400 започва да придърпва.Като го прави, когато си поиска ! Няма закономерност. И го прави много рядко.Дотук 4 или 5 колеги го имат тоз проблем.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
janyboy написа:Кво да гадая.Карам си и се кафя на JTD-то.Поздрави.Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
На моето ТД 100 са ми сменяли разпръсквача на ел. дюзата. Тя не се различава по нищо от механичните ми и се сменя по същия начин.Предполагам, че и при JTD разпръсквача е подобен или почти същия. Когато се прецака разпръсквача, нафтата не се впръсква като мъгла, а е близка до вида на капката. Когато започне да се стича подаваната нафта(т.е. дюзата пикае), се получава придърпване и припушване.Не подценявайте разпръсквачите. Те не са вечни.Междуградските автобуси минават на препоръчителни смени на разпръсквачите на всеки 100 000 км. Това се прави, за да се подобри работата на двигателя и да се намали разхода.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар