Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелака замразна помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега Nino, само да поясня, че нашите мотори нямат платно в устройството за ръчно подкачване. То представлява, нещо като гумен балон, който като се стиска и нафтата се изпомпва. Предполагам, че има едно-две клапанчета в него. И gdd55, не мисля, че дори баща ми да ме заведе на място откъдето си налива горивото аз ще си сипя от там за левче литъра...P.S. Днес също нямах проблеми с паленето при -15 си запали от раз. Двигателят тресеше малко повече в началото, около 15-20секунди.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #32
      ей gdd55 обясних ти къв ти е проблема що се правиш на глупав.Неотивай болчета а извади тая гумичка оттам после ще запалиш при повечко касмет а аотатм при майстор
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #33
        Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студ

        Коментар


          #34
          gdd55 написа:
          Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студ
          малий, наплаших се, отивам за добавка утре а, да попитам, каква е тази сонда, за която говори колегата
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #35
            BEX---GT---TDi написа:
            gdd55 написа:
            Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студ
            малий, наплаших се, отивам за добавка утре а, да попитам, каква е тази сонда, за която говори колегата
            Това е сондата в резервоара. От нея се засмуква нафтата. Има една цедка, която се запушва с боклуци и непропуска нафтата.Вземи зареди с Аплин дизел и не се занимавай с глупости.

            Коментар


              #36
              Аз да ви кажа какво е най-ефикасното при замръзнала нафта / антифриз. Отивате в сервиз където имат бояджиина камера и се разбирате със персонала за някакви пари и вкарвате колата там. Процедира се по следния начин първите 5 минути на 10-15 градуса , следващите 5 минути на 20 градуса и накрая 10 минути на 30 градуса. Като между паузите на повишаване на температурата при замръзнал антифриз се оставя колата да поработи 2-3 мин.Ако е замръзнала нафтата няма нужда да се върти .Не се вкарва колата веднага на голями градуси щото ще си е*е майката боята и лака може би и други неща по колата.В сервиза където работя повече от полувината коли са дизели(опел кадет 1.6д, форд ескорт 1.8д , пежо боксер 2.5 д и пасат 1.9 тди) та миналата година бяха замръзнали нафтите на форда и опела и след като минаха в камерата си запалиха и газ към бензиностанцията за добавки и хубава нафта. Щото бяхме натряскали резерварите със гориво от Градски транспорт.
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #37
                абе то хубаво дизел ,ама къде е далаверата ако не слагаш ’’ефтина нафта’’ по лев,щото иначе ти излиза по дебело от кола на газ
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #38
                  HCO написа:
                  Аз да ви кажа какво е най-ефикасното при замръзнала нафта / антифриз. Отивате в сервиз където имат бояджиина камера и се разбирате със персонала за някакви пари и вкарвате колата там. Процедира се по следния начин първите 5 минути на 10-15 градуса , следващите 5 минути на 20 градуса и накрая 10 минути на 30 градуса. Като между паузите на повишаване на температурата при замръзнал антифриз се оставя колата да поработи 2-3 мин.Ако е замръзнала нафтата няма нужда да се върти .Не се вкарва колата веднага на голями градуси щото ще си е*е майката боята и лака може би и други неща по колата.В сервиза където работя повече от полувината коли са дизели(опел кадет 1.6д, форд ескорт 1.8д , пежо боксер 2.5 д и пасат 1.9 тди) та миналата година бяха замръзнали нафтите на форда и опела и след като минаха в камерата си запалиха и газ към бензиностанцията за добавки и хубава нафта. Щото бяхме натряскали резерварите със гориво от Градски транспорт.
                  Батка какво ти бояджиино миналата година в големият нечовешки клинч като замразнаха нафтите имах в 2 шишета от минерална по 10л нафта едното шише го държах 1 час на радиатора докато се разтопи парафина само дето не се запали шишето апък другото го заебах и парафина се разтопи къде май месец

                  Коментар


                    #39
                    Миналата година в кучешките студове, не съм имал нкакви проблеми. Палеше си от раз. Сипвах само Алпин дизел. Тази година мисля пак да съм със същата нафта. Нямам никакво намерение да слагам каквато и да било добавка.

                    Коментар


                      #40
                      doofiat написа:
                      Миналата година в кучешките студове, не съм имал нкакви проблеми. Палеше си от раз. Сипвах само Алпин дизел. Тази година мисля пак да съм със същата нафта. Нямам никакво намерение да слагам каквато и да било добавка.
                      Спор няма.Ама миналата година карах за пръв път дизел незнаех че така може да парафиняса нафтата даже не съм и предполагал

                      Коментар


                        #41
                        Очакват се студове в сряда сутрин! Ако се съмнявате в качеството на нафтата слагайте добавки за да не подкарате колата си чак кат грейне слънце!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #42
                          Vladim написа:
                          Очакват се студове в сряда сутрин! Ако се съмнявате в качеството на нафтата слагайте добавки за да не подкарате колата си чак кат грейне слънце!
                          Аз току що заредих Алпин Дизел до горе без добавка. Тъкмо ще пробвам качеството му.п.п. Как забравих да си взема едно шише и да напълня 0.5л. в него от този дизел и в камерата и да го снимам след това, за да ви го покажа. Е нищо следващия път ще го направя!
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #43
                            Ха Честита Коеда на всички! Да сме живи, здрави и да ни дава Господ повече вяра в дизеларките Аз направо не знам кво става... Хора, не си хваля стоката обаче направо не разбирам за какво говорите тук!Това ми е трета година с темприерата, от тая година съм с още един дизел в менажерията такова чудо не съм виждал.Ей тук направих клипче за това как тръгвам за работа всяка божа заран, снимано е при първите ноемврийски студове.Дори не сипвам специална нафта - обиковената на ОМВ.С колегата tornado бяхме задълбали темата с подгряването на филтъра, мисля си дали това е системата която ни спасява задника в студовете...Може би е добра идея да се уверите че ако я имате, то работи Другото което предполагам е че JTD моторите са по-капризни в това отношение?Не може да е истина това, ами то дори под -10 не са падали температурите още. А миналата ходиха под -15...Направо ме психирате тук, завчера изпратих жената с темпрата в Сливен, ако и тя попадне в тая драма там - направо не знам как ще се оправят.Ама няма да ги мисля много - имат разфасовани вече две катурнати прасета, до напролет няма да гладуват поне П.С: Ай-ай, зачетох се и гледам че споменавате някакви зверски температури... Това -18 някаква шега ли беше?!? Ще взема да си монтирам един термометър за статистиката :D
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              #44
                              Подкрепям Esper, какви са тия измислени температури.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар


                                #45
                                не помните ли края на миналата година какви зверски студове бяха - кнежа - -27 градуса и в цялата страна беше така
                                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                                e30 forever!

                                Коментар

                                Working...
                                X