Колега Nino, само да поясня, че нашите мотори нямат платно в устройството за ръчно подкачване. То представлява, нещо като гумен балон, който като се стиска и нафтата се изпомпва. Предполагам, че има едно-две клапанчета в него. И gdd55, не мисля, че дори баща ми да ме заведе на място откъдето си налива горивото аз ще си сипя от там за левче литъра...P.S. Днес също нямах проблеми с паленето при -15 си запали от раз. Двигателят тресеше малко повече в началото, около 15-20секунди.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелака замразна помощ
Collapse
X
-
gdd55
Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студ
Коментар
-
gdd55 написа:Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:gdd55 написа:Anaboliy днес отворих сондата целия панаир бил от там по д цетката беше пълно с лайна тя затва преди студа ми е предарпвала леко над 4000 оборота не и е достигало гориво сега пали гумите като луда от първа на втора.И то манни лаината ми и с парафин са нахакало всичко и затова сгана в тоя студ
Коментар
-
Аз да ви кажа какво е най-ефикасното при замръзнала нафта / антифриз. Отивате в сервиз където имат бояджиина камера и се разбирате със персонала за някакви пари и вкарвате колата там. Процедира се по следния начин първите 5 минути на 10-15 градуса , следващите 5 минути на 20 градуса и накрая 10 минути на 30 градуса. Като между паузите на повишаване на температурата при замръзнал антифриз се оставя колата да поработи 2-3 мин.Ако е замръзнала нафтата няма нужда да се върти .Не се вкарва колата веднага на голями градуси щото ще си е*е майката боята и лака може би и други неща по колата.В сервиза където работя повече от полувината коли са дизели(опел кадет 1.6д, форд ескорт 1.8д , пежо боксер 2.5 д и пасат 1.9 тди) та миналата година бяха замръзнали нафтите на форда и опела и след като минаха в камерата си запалиха и газ към бензиностанцията за добавки и хубава нафта. Щото бяхме натряскали резерварите със гориво от Градски транспорт.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
gdd55
HCO написа:Аз да ви кажа какво е най-ефикасното при замръзнала нафта / антифриз. Отивате в сервиз където имат бояджиина камера и се разбирате със персонала за някакви пари и вкарвате колата там. Процедира се по следния начин първите 5 минути на 10-15 градуса , следващите 5 минути на 20 градуса и накрая 10 минути на 30 градуса. Като между паузите на повишаване на температурата при замръзнал антифриз се оставя колата да поработи 2-3 мин.Ако е замръзнала нафтата няма нужда да се върти .Не се вкарва колата веднага на голями градуси щото ще си е*е майката боята и лака може би и други неща по колата.В сервиза където работя повече от полувината коли са дизели(опел кадет 1.6д, форд ескорт 1.8д , пежо боксер 2.5 д и пасат 1.9 тди) та миналата година бяха замръзнали нафтите на форда и опела и след като минаха в камерата си запалиха и газ към бензиностанцията за добавки и хубава нафта. Щото бяхме натряскали резерварите със гориво от Градски транспорт.
Коментар
-
gdd55
doofiat написа:Миналата година в кучешките студове, не съм имал нкакви проблеми. Палеше си от раз. Сипвах само Алпин дизел. Тази година мисля пак да съм със същата нафта. Нямам никакво намерение да слагам каквато и да било добавка.
Коментар
-
Vladim написа:Очакват се студове в сряда сутрин! Ако се съмнявате в качеството на нафтата слагайте добавки за да не подкарате колата си чак кат грейне слънце!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ха Честита Коеда на всички! Да сме живи, здрави и да ни дава Господ повече вяра в дизеларките Аз направо не знам кво става... Хора, не си хваля стоката обаче направо не разбирам за какво говорите тук!Това ми е трета година с темприерата, от тая година съм с още един дизел в менажерията такова чудо не съм виждал.Ей тук направих клипче за това как тръгвам за работа всяка божа заран, снимано е при първите ноемврийски студове.Дори не сипвам специална нафта - обиковената на ОМВ.С колегата tornado бяхме задълбали темата с подгряването на филтъра, мисля си дали това е системата която ни спасява задника в студовете...Може би е добра идея да се уверите че ако я имате, то работи Другото което предполагам е че JTD моторите са по-капризни в това отношение?Не може да е истина това, ами то дори под -10 не са падали температурите още. А миналата ходиха под -15...Направо ме психирате тук, завчера изпратих жената с темпрата в Сливен, ако и тя попадне в тая драма там - направо не знам как ще се оправят.Ама няма да ги мисля много - имат разфасовани вече две катурнати прасета, до напролет няма да гладуват поне П.С: Ай-ай, зачетох се и гледам че споменавате някакви зверски температури... Това -18 някаква шега ли беше?!? Ще взема да си монтирам един термометър за статистиката :DI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар